Bekijk volle/desktop versie : Henna Spuit



08-04-2011, 11:56
hallo dames

ik wou jullie vragen dat ik al een paar keer van die henna spuiten koop(plastieke met een hennatekening) maar het wil mij maar niet lukken om er henna uit te krijgen. het blokkeerd er komt lucht in. gewoon een drama. nu zag ik een keer in marokko dat ze van die glazen spuiten gebruiken. zijn hier dames die daar ervaring mee hebben en of ze te koop zijn in rotterdam?

hoor het graag van jullie
x

08-04-2011, 12:35



Citaat door couscous23:
hallo dames

ik wou jullie vragen dat ik al een paar keer van die henna spuiten koop(plastieke met een hennatekening) maar het wil mij maar niet lukken om er henna uit te krijgen. het blokkeerd er komt lucht in. gewoon een drama. nu zag ik een keer in marokko dat ze van die glazen spuiten gebruiken. zijn hier dames die daar ervaring mee hebben en of ze te koop zijn in rotterdam?

hoor het graag van jullie
x


voordat je de henna in de spuit doet, moet je em door een pantykous halen. Dit houd de meeste korrels en brokken tegen en dan heb je een glad beslagje dat wel door de spuit gaat.

12-04-2011, 12:14
pff gistereavond heel de tijd zitten te knoeien. zat te zwemmen in de henna

ik heb het al geprobeerd met die pantysok maar die henna gaat er niet eens door. ik ben een website tegengekomen die van die prof.henna glazen spuiten verkocht. 26 euro met verzendkosten. is da ni wat te duur

12-04-2011, 15:14
wat ik altijd doe als ik henna doe in een spuit is een paar keer tegen slaan want erkomen allemaal luchtbellen erin die de henna er dan uitduwen.
wat je moet zorgen is dat er geen luchtbellen in komen.
wat ik ook doe is de spuit een paar keer naar boven, kloppen en dan weer naar beneden doen als je begrijpt wat ik bedoel.

als er toch nog henna eruit komt zonder dat je erop drukt moet je die drukker wat omhoog doen dan houd het op.

oefenen oegtie dan leer je de trucs inshallah wel.

verder die prijs voor die hennaspuit is veelste duur niet doen joh is het niet waard. of de spuit van plastic of glas is, is toch hetzelfde denk ik. want het probleem is dat er luchtbellen in zitten.

ghair inshallah

wa alakoem salam

12-04-2011, 15:46


wat voor henna gebruuk je, ik heb dit ook een keer gehad en toen bleek het aan de henna te liggen,ondanks dat ik het gezeefd had. Dus probeer het nog een keer met nieuwe henna uit zo'n groene pakje