Bekijk volle/desktop versie : Dank jullie wel voor het "goede" leven!!

Pagina's : 1 [2]

17-03-2002, 21:16
Ik ben zelf verloofd met mijn neef de zoon van mijn moeders zus en heet in het echt ook Jamila....
Ben niet uitgehuwelijkt ofzo....en word ook niet mishandeld.
Maar kreeg het doorgestuurd van een vriend met eronder..dit is echt waargebeurd, heb hem doorgestuurd gekregen, het is heeel zielig. Lees maar ..het slaat een beetje op jouw leven...

Ik dus ff lezen...schrok me dood..dacht awillie wat zielig voor dat meisje enz enz. Heb hem dus ook weer doorgestuurd..met de tekst het is echt gebeurd!

Nu krijg ik van jou te horen dat het jouw verhaal is en dat het fictief is. Dan denk ik jeetje wie is nou zo kinderachtig om te vertellen dat het echt is en mensen daar heel lang over laten piekeren!!

uff....het is echt heel kinderachtig ja.

17-03-2002, 21:32

just somebody ..........wat een psychisch gestoorde idioot ben jij zeg
en dit noem jij humor ?????
mensen op het verkeerde been zetten ....
weet je wat ik humoristisch zou vinden ???? jouw overlijdensadvertentie lezen in de krant dat lijkt mij humor ...arsehole !!

17-03-2002, 21:37
nou ik wens jou in iedergeval heel veel suc6 en hoop dat je insallah heel gelukkig mag worden met je man...
maar ik wilde de lezers aan het denken zetten.. mesen moeten blij zijn met wat ze hebben ipv alleen maar zeiken.... en als ik om me heen kijk dan zijn er wel meiden die dit jammer genoeg mee moeten maken.. de een leert er mee leven en de ander maakt er een eind aan... dus mijn mxxxxx van het verhaal is wel over gekomen.. mensen zijn er over na gaan denken.. maar om er misbruik van te maken blijft triest en kinderachtig...

groetjessssss

17-03-2002, 21:41
gaapppppppppppppppp!!!!!!

06-11-2003, 11:16

mooi verhaal kreeg er tranen van :tranen:

Pagina's : 1 [2]