Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames uit Roermond en omgeving,kom ns ik heb een dringende vraag



08-04-2011, 10:14
selam dames,

mijn man wil morgen naar roermond toe,hij vertelde dat ze daar ook n outlet winkel hebben.

klopt dit?zoja wat voor kleding wordt er verkocht.
waar liggen die winkeltjes?wat voor winkeltjes raden jullie mij aan om heen te gaan?kus

08-04-2011, 10:50


Centrum Is 3x Niks Maar Bij De Outlet Heb Je Allerlei Leuke Winkels Met Merken. En Het Is Sowieso 30% Goedkoper Als In De ''normale'' Winkels.

08-04-2011, 10:51
ja klopt, er is een soort van heel centrum, maar dan helemaal outlet!
me verloofde die is er wel eens geweest hij zei dat t wel leuk is daar!

http://www.designer-outlet-roermond.com/

08-04-2011, 10:53

Citaat door ..DesertFlower..:
Centrum Is 3x Niks Maar Bij De Outlet Heb Je Allerlei Leuke Winkels Met Merken. En Het Is Sowieso 30% Goedkoper Als In De ''normale'' Winkels.

bedankt voor het reageren meid.
waar liggen die outletwinkeltjes dan?gwn in het centrum?
heb je mayb n straatnaam.

08-04-2011, 11:04


super bdankt dames.
het is dus bij stadsweide he?

08-04-2011, 13:40
Salaam wa3alikom meid,

Je bedoelt denk ik echt een sale winkel? Die hebben ze niet in Roermond, je man bedoelt het outlet centrum. Dit is gewoon een winkelcentrum iets afgelegen van de 'gewone' centrum. Maar er is niet speciaal een OUTLET winkel met koopjes. In het outlet heb je winkels met allemaal bekende merken zoals diesel, d&g etc. Hier is wel alles een stuk goedkopen dan in andere winkels in NL. Maar niet heel echt een super sale ofso.

Grt

08-04-2011, 13:58
via de markt kun je ook naar de outlet centrum. het is daar best druk in het weekend maar ook heel leuk gezellig ik koop af en toe kleren in de halluber ik had daar een jas gekocht super mooi van 200 naar 70 euro daar heb je wel leuke kleertjes en soms zijn daar broeken voor 9euro maar dat was wel een tijdje geleden nu weet ik het niet. Ralph lauren heeft ook af en toe leuke kleren had daar een 2 rokken gekocht van 10 euro en die koste iets in de 70 ofso ik weet het niet meer is allang geleden.

08-04-2011, 19:58
super bdankt dames voor de info,ben benieuwd.en et klopt idd mijn man had et over n outlet centrumpje.

08-04-2011, 20:15
Weet je wat je moet doen meid, meld je aan op hun site, dan krijg je altijd mailtjes en VIP uitnodigingen en wanneer er extra kortingen zijn. Want wat de andere lid zegt klopt, maar dit is alleen wanneer er sale is. En wanneer jij ook nog een lid bent krijg je nog extra korting.