Bekijk volle/desktop versie : een vriend beweerde dat



Pagina's : [1] 2 3 4

07-04-2011, 23:18
de ideale vrouw een zachte stem heeft.

we gingen vandaag afrekenen bij een Marokkaans meisje met een hele zachte stem.

toen we naar buiten liepen zei hij, hoor je haar stem? dat is de stem van de ideale vrouw. ik vroeg toen waarom. zei hij: het zit namelijk zo. een vrouw met een zachte stem is altijd heel lief en bescheiden. ze is van nature heel rustig, dat blijkt ook uit haar stem. doordat ze haar stem nooit verheft of nooit luidruchtig is, blijf haar stem zacht. vrouwen hebben van nature allemaal zachte stem, als een vrouw altijd ruzie maakt, schreeuwt, luidruchtig is, krijgt ze een grove mannenstem, zo herken je ook weer slechte vrouwen.

07-04-2011, 23:23


theorie van 3alal

07-04-2011, 23:25
ja omdat er twee jongens kwamen afrekenen als het een meisje was aan de kassa hoor je negen van d tien keer geen gedag en als je salam alaikom zegt kijkt ze je aan alsof je chinees spreekt

07-04-2011, 23:26

Citaat door sowieso888:
theorie van 3alal


07-04-2011, 23:27


Het klopt wel wat je zegt..

07-04-2011, 23:28

Citaat door BeMySelf:
Het klopt wel wat je zegt..


Hij vertelde dit echt vol overtuiging, en probeerde het heel sterk te beargumenteren

07-04-2011, 23:29
yeh 3la bullshitttttttttttttttttttttt

07-04-2011, 23:29

Citaat door levuuh:
de ideale vrouw een zachte stem heeft.

we gingen vandaag afrekenen bij een Marokkaans meisje met een hele zachte stem.

toen we naar buiten liepen zei hij, hoor je haar stem? dat is de stem van de ideale vrouw. ik vroeg toen waarom. zei hij: het zit namelijk zo. een vrouw met een zachte stem is altijd heel lief en bescheiden. ze is van nature heel rustig, dat blijkt ook uit haar stem. doordat ze haar stem nooit verheft of nooit luidruchtig is, blijf haar stem zacht. vrouwen hebben van nature allemaal zachte stem, als een vrouw altijd ruzie maakt, schreeuwt, luidruchtig is, krijgt ze een grove mannenstem, zo herken je ook weer slechte vrouwen.





Ik heb een zachte stem.

07-04-2011, 23:32

Citaat door Nerdchick.:
yeh 3la bullshitttttttttttttttttttttt


zie mijn vorige reactie

theorie van 3alal

07-04-2011, 23:32

Citaat door Sunkissed:
Ik heb een zachte stem.



hier heb je een zachte stem

bij die andere heb je lange benen geen buikje en een mooi kopje.


straks gaat iemand zetten dat hij houdt van krullen heb je dan ook van krullen

en als iemand dan zet ik hou van style haar ga je dan ook van style haar houden?

en als iemand gaat zetten ik haat bontkraagbitches ga je dan je bontjas weggooien

en alsiemand dan weer zet ik hou van bontkraagjes.. ga je hem dan weer uit de prullebak halen?



ik vind je verder wel aardig, maar het viel me op

07-04-2011, 23:32

Citaat door Sunkissed:
Ik heb een zachte stem.

hallo ideale vrouw

07-04-2011, 23:33

Citaat door sowieso888:
zie mijn vorige reactie

theorie van 3alal



HEEYYYY IK HAD EEN TOPIC GEOPEND OVER JE MAAR IS NAAR ONZINHOEKJE GEPLAATS!!! hihihi

07-04-2011, 23:33



Citaat door Zemmita:
hier heb je een zachte stem

bij die andere heb je lange benen geen buikje en een mooi kopje.


straks gaat iemand zetten dat hij houdt van krullen heb je dan ook van krullen

en als iemand dan zet ik hou van style haar ga je dan ook van style haar houden?

en als iemand gaat zetten ik haat bontkraagbitches ga je dan je bontjas weggooien

en alsiemand dan weer zet ik hou van bontkraagjes.. ga je hem dan weer uit de prullebak halen?



ik vind je verder wel aardig, maar het viel me op





Ik voldoe aan de opgenoemde criteria. Niet haten,liefje.

07-04-2011, 23:34

Citaat door Zemmita:
hier heb je een zachte stem

bij die andere heb je lange benen geen buikje en een mooi kopje.


straks gaat iemand zetten dat hij houdt van krullen heb je dan ook van krullen

en als iemand dan zet ik hou van style haar ga je dan ook van style haar houden?

en als iemand gaat zetten ik haat bontkraagbitches ga je dan je bontjas weggooien

en alsiemand dan weer zet ik hou van bontkraagjes.. ga je hem dan weer uit de prullebak halen?



ik vind je verder wel aardig, maar het viel me op



Ahahahahahaha

07-04-2011, 23:34

Citaat door Zemmita:
hier heb je een zachte stem

bij die andere heb je lange benen geen buikje en een mooi kopje.


straks gaat iemand zetten dat hij houdt van krullen heb je dan ook van krullen

en als iemand dan zet ik hou van style haar ga je dan ook van style haar houden?

en als iemand gaat zetten ik haat bontkraagbitches ga je dan je bontjas weggooien

en alsiemand dan weer zet ik hou van bontkraagjes.. ga je hem dan weer uit de prullebak halen?



ik vind je verder wel aardig, maar het viel me op



Jij bent erg

Pagina's : [1] 2 3 4