Bekijk volle/desktop versie : Powerwalken met de kinderwagen (UTRECHT)



07-04-2011, 22:19
Hallo lady's

Om de zwangerschapskilo's kwjit te raken dacht ik aan powerwalken.
Het leuke hiervan is dat je dit ook kan doen met de kinderwagen. JIj een goede workout en je kindje een frisse neus! En tijdens de wandeling kunnen we het hebben over onze kindjes, aangezien zij nu ons leven heersen


Zijn er dames in Utrecht die dit leuk vinden.
Misschien leuk om elke keer ergens anders af te spreken of elke keer op de zelfde plek en dan een uur lang powerwalken.


Ik wil die shape ups hiervoor gaan aanschafffen, iemand enig idee of die goed zijn? Of moet ik hier voor ff een andere topic openen?

Nou ik hoop op dames die het leuk vinden om elke dag een uur te gaan powerwalken.

GREETZZZ

07-04-2011, 22:28


Wat een leuk idee meid
hopelijk zullen veel meiden zich aanmelden

07-04-2011, 22:37
Hallo dame,
Ik hoop het ook.
Wie weet ik start er maandag mee dus wie mee wil doen... meld je aan!

GREETZZ

08-04-2011, 09:43
Leuk idee! Ik wil insha'allah ook na mijn bevalling veel gaan wandelen met de kleine of in mn eentje of met mn beste vriendin.

08-04-2011, 10:32


hay dame..
Waneer ga je bevallen?is het je eerste?
Waqfa sahla insha allah!

Greetzzz!

08-04-2011, 10:41
Ik weet niet of je mij bedoelt?

Met het is inderdaad onze eerste. Ben uitgerekend op 27 juni. Dus nog eventjes.

Woon niet in Utrecht anders had ik je over 3 maanden wel gepmd ;-)

08-04-2011, 11:38
Leuk idee, op welk afspreek plaats dacht je aan dan? En is het de bedoeling elke dag? Smorgens, smiddags, savonds?

Die shape ups zijn stoer zeg.

Tip: misschien ook een idee om de topic bij de wereld van de marokkaanse vrouw te plaatsen, aangezien niet alle moeders hier lezen, hoe meer moeders hoe gezelliger

08-04-2011, 12:56

Citaat door utrechtse1:
Leuk idee, op welk afspreek plaats dacht je aan dan? En is het de bedoeling elke dag? Smorgens, smiddags, savonds?

Die shape ups zijn stoer zeg.

Tip: misschien ook een idee om de topic bij de wereld van de marokkaanse vrouw te plaatsen, aangezien niet alle moeders hier lezen, hoe meer moeders hoe gezelliger


hay dame,

ik zat te denken aan de ochtend, dan is het ook beter weer.
Ik dacht eerst ff kijken of er dames geintreseerd@zijn en dan de details uitwerken.
Ik ga maandah starten, om 12 uur.

Hoop nog op reacties.

Groetjes!

08-04-2011, 13:28
Up voor jou meid!!!

Ps slimme actie!

08-04-2011, 13:53
dit ben ik ook van plan te gaan doen, maar dan samen met mijn man. woon helaas verre van utrecht .

08-04-2011, 22:53
hallo dames!
Bedankt vr de upjes!!

Maar geen dames die de kilo's willen wegwerke en aan hun conditie werken???
Jammrrrrrrr

er is nu un serie op magrabia.... Zal die mr ff gaan kijken want begrijp er niets van

up!!

Greetzzz

09-04-2011, 21:04

Citaat door MiKa_TaBeRsHeNt:
hay dame,

ik zat te denken aan de ochtend, dan is het ook beter weer.
Ik dacht eerst ff kijken of er dames geintreseerd@zijn en dan de details uitwerken.
Ik ga maandah starten, om 12 uur.

Hoop nog op reacties.

Groetjes!


Slm.

Ochtend zo rond 9u of later in de middag na asr, nu met de zomer in aantocht is dat heerlijk lopen. Maar rond 12uur is het lunch tijd en meeste kindjes/baby's moeten dan eten, vind dat geen goede tijd, maar als het voor jou zo wel is, dan moet je dat doen natuurlijk

Ben benieuwd naar de details.

09-04-2011, 22:38



Citaat door utrechtse1:
Slm.

Ochtend zo rond 9u of later in de middag na asr, nu met de zomer in aantocht is dat heerlijk lopen. Maar rond 12uur is het lunch tijd en meeste kindjes/baby's moeten dan eten, vind dat geen goede tijd, maar als het voor jou zo wel is, dan moet je dat doen natuurlijk

Ben benieuwd naar de details.



Wa 3aleikom salam,

Details... jah..... ik zat te denken op werkdagen elke dag een uur.
Waarom ik heb gekozen om 12 uur. Omdta kindjes dan juist net hebben gegeten en lekker willen slapen. Heerlijk om haar te laten slapen in de buitenlucht. Als ik weer thuis ben heeft ze zo een goede eetlust. Merk dta ze ekker en beter slaapt in de wandelwagen.. frisse lucht doet goed!

Nou niet echt intresse zie ik... helaas!

Greetzzz

09-04-2011, 22:46

Citaat door MiKa_TaBeRsHeNt:
Wa 3aleikom salam,

Details... jah..... ik zat te denken op werkdagen elke dag een uur.
Waarom ik heb gekozen om 12 uur. Omdta kindjes dan juist net hebben gegeten en lekker willen slapen. Heerlijk om haar te laten slapen in de buitenlucht. Als ik weer thuis ben heeft ze zo een goede eetlust. Merk dta ze ekker en beter slaapt in de wandelwagen.. frisse lucht doet goed!

Nou niet echt intresse zie ik... helaas!

Greetzzz




Die van mij eet zo rond 12 en 13ur. Ik kan rond die tijd altijd moeilijk weg, en maak afspraken altijd buiten deze tijd om, vandaar. Jammer.

Heb je niet meer aanmeldingen gekregen via pm? Ik zie vallende ster, die heeft ook interesse.

Gewoon blijven uppen, de moeders zullen zich dan wel aandienen incha Allah.


11-04-2011, 22:20

Citaat door utrechtse1:
Die van mij eet zo rond 12 en 13ur. Ik kan rond die tijd altijd moeilijk weg, en maak afspraken altijd buiten deze tijd om, vandaar. Jammer.

Heb je niet meer aanmeldingen gekregen via pm? Ik zie vallende ster, die heeft ook interesse.

Gewoon blijven uppen, de moeders zullen zich dan wel aandienen incha Allah.





Aaaah wat lief!
Ik heb het vandaag uitgesteld naar de avond. Was wel heerlijk!
Leker gegegeten de kleine ook en toen een goede wandeijk gemaakt van een uur en een kwartier.
Jah denk dta het gewoon moeilijk is om zoiets met een groepje te doen...
Ga gewoon zelf op stap!
Morgen wandleen naar de agis en dan een groot ommetje naar huis.

Greetzzz