Bekijk volle/desktop versie : HELP Dakka Marakchia 23 april



Pagina's : [1] 2

07-04-2011, 20:57
[B][/B]Salam allemaal,

Helaas heeft Dakka Alnowara mij vandaag bekend gemaakt dat zij gaan stoppen. Wij hadden ze gereserveerd voor 23 april.

Nu moeten wij helaas snel op zoek naar iets anders. Wij hadden met ze afgesproken om te spelen tijdens de gharza en aankomst zaal. Maximaal 400 euro

Wij zijn met spoed op zoek naar een dakka marakchia of iets in gelijke zin zoals alghaita (Maximaal 400 euro).....


Wasalam

07-04-2011, 21:57


Dakka Fantasia 0652073975

07-04-2011, 23:12
Dakka Marrakchia Afrah.. +316 85 613 777.

07-04-2011, 23:26
Meiden groep? (uit Belgi&euml

08-04-2011, 10:45


Het liefst inderdaad een meidengroep?

08-04-2011, 11:07

Citaat door VISAGIST4U:
[B][/B]Salam allemaal,

Helaas heeft Dakka Alnowara mij vandaag bekend gemaakt dat zij gaan stoppen. Wij hadden ze gereserveerd voor 23 april.

Nu moeten wij helaas snel op zoek naar iets anders. Wij hadden met ze afgesproken om te spelen tijdens de gharza en aankomst zaal. Maximaal 400 euro

Wij zijn met spoed op zoek naar een dakka marakchia of iets in gelijke zin zoals alghaita (Maximaal 400 euro).....


Wasalam



die dakka zijn toch pas begonnen ?

Probeer eens :
afrah
chariqa
manar
inara
sindibad
kachkach

08-04-2011, 12:05
Ja, klopt, maar ze zijn er mee gestopt omdat de broer van een van de bandleden overleden is allahierahmoe......

bedankt meid...

08-04-2011, 13:05
Up voor jou

08-04-2011, 13:06
dakka-charkia@hotmail.nl

let op, hotmail.NL

Ze reageren altijd direct als ze een mailtje krijgen...

Groetjesss

08-04-2011, 13:10

Citaat door Bent-Ma:
dakka-charkia@hotmail.nl

let op, hotmail.NL

Ze reageren altijd direct als ze een mailtje krijgen...

Groetjesss



zijn dit vrouwen?

08-04-2011, 13:13
Beste Allemaal,

Jammer genoeg is Dakka Alnowara tijdelijk gestopt...
Wij zullen Insch'Állah na de zomer weer veder gaan...
2 Dagen geleden is een van de dames de broer overleden.. Dit heeft ons allemaal extreem geraakt... Daarom hebben wij een verwerkings periode nodig.... Insch'Allah zal je snel een dakka vinden...

Wij hadden dit helaas niet in de hand
Onze oprechte excuus

Groet,
Dakka Alnowara

08-04-2011, 13:15

Citaat door misz_mamita:
zijn dit vrouwen?



Hey, nee dit zijn mannen

08-04-2011, 13:21



Citaat door Planner...:
Beste Allemaal,

Jammer genoeg is Dakka Alnowara tijdelijk gestopt...
Wij zullen Insch'Állah na de zomer weer veder gaan...
2 Dagen geleden is een van de dames de broer overleden.. Dit heeft ons allemaal extreem geraakt... Daarom hebben wij een verwerkings periode nodig.... Insch'Allah zal je snel een dakka vinden...

Wij hadden dit helaas niet in de hand
Onze oprechte excuus

Groet,
Dakka Alnowara



Hallo Redouan,

Inna li Allahi wa Inna Ilayhie Razjie3oen allereerst! Ik wens de bandlid en haar familie ontzettend veel sabr toe in deze moeilijke tijd, Inna'Allaha ma3a Sabierien. Moge Allah SWT hem insha'Allah een mooi plekje geven in Jennat el Firdeaus, samen met alle andere moslims..Allahoema Amien..

Even voor de duidelijkheid; gaan jullie nu wel na de zomervakantie door? Tegen mij zei je telefonisch dat jullie er helemaal mee gaan stoppen? Kun je mij iets laten weten hierover (via mail of pm)? Alvast bedankt!

Mvg, Noor

08-04-2011, 13:23

Citaat door Noorelien:
Hallo Redouan,

Oh, gaan jullie nu wel na de zomervakantie door? Tegen mij zei je telefonisch dat jullie er helemaal mee gaan stoppen? Kun je mij iets laten weten hierover (via mail of pm)? Alvast bedankt!

Mvg, Noor



ik had hem ook aan de lijn, en aan mij vertelde hij dat hij wel na de zomer zou doorgaan( misschien)

Ik hoop het, ik wil echt graag een vrouwendakka

08-04-2011, 13:25

Citaat door misz_mamita:
ik had hem ook aan de lijn, en aan mij vertelde hij dat hij wel na de zomer zou doorgaan( misschien)

Ik hoop het, ik wil echt graag een vrouwendakka


We zullen zien insha'Allah! Jij trouwt in sept toch? xx

Pagina's : [1] 2