Bekijk volle/desktop versie : Torn!! Nokia of HTC?



07-04-2011, 20:34
HoiHoi!

Ik zit een beetje vast ik beschik momenteel over een HTC desire ik vind het een crappy telefoon omdat ie geen goeie geluid heeft qua muziek en slechte foto's! ben ontevreden doe m weg.. anyway!
Ik vind een telefoon met QWERTY handiger dus heb 2 opties..

optie 1 : HTC desie Z voordeel is heeft qwerty en android.
nadeel is camera zal vast zo slecht zijn als de desire.

optie 2 : Nokia E7 voordeel is nokia is een fijne telefoon heb altijd nokias gehad heeft qwerty goeie camera van 8.0 mp. nadeel is heeft geen android.. heeft symbian ben er niet bekend mee..


What to do what to do... heeft iemand 1 van deze telefoons?

08-04-2011, 13:32


Neem de Desire HD. Het heeft geen Qwerty, maar het gaat heel makkelijk en de cam. heeft een goede kwaliteit(8 MP/HD). En de Desire Z heeft een vriendin van mij en de foto's zijn goed.

08-04-2011, 13:46
ik wil ook voor nokia e72 gaan maar die zijn zo duur
want wil namelijk geen abo

iemand tips

baraka allaho fiekom

08-04-2011, 22:07

Citaat door hannie1012:
Neem de Desire HD. Het heeft geen Qwerty, maar het gaat heel makkelijk en de cam. heeft een goede kwaliteit(8 MP/HD). En de Desire Z heeft een vriendin van mij en de foto's zijn goed.


Desire HD is idd goed maar heeft geen qwerty jmmr genoeg.
anyway thanks!

08-04-2011, 22:47


Sowieso niet voor de Nokia gaan. Zelfs Nokia zelf heeft ingezien dat Symbian gewoon niet werkt en gaan zelf windows phone gebruiken als het goed is. HTC is daarbij ook een van de beste smartphone fabrikanten op hetmoment en heeft snelle smartphones die best betrouwbaar zijn. En natuurlijk omdat er Android op zit ook wel een goede deal.

08-04-2011, 23:20
Ik zeg Iphone 4

09-04-2011, 16:53

Citaat door ILI_Amazigh:
Sowieso niet voor de Nokia gaan. Zelfs Nokia zelf heeft ingezien dat Symbian gewoon niet werkt en gaan zelf windows phone gebruiken als het goed is. HTC is daarbij ook een van de beste smartphone fabrikanten op hetmoment en heeft snelle smartphones die best betrouwbaar zijn. En natuurlijk omdat er Android op zit ook wel een goede deal.


Ohh dat is precies waar ik bang voor was Qua internet is HTC idd snel je weet niet toevallig hoe de camera van de HTC Z is?
.. oke dus nokia gaat van mijn lijstje af! Dankje!


Citaat door mv500:
iphone 4 goeie cam easy qwerty touch toetsenbord


Ik wil het liefst normale toesenbord niet touch is echt lastig heb ik nu ook..



Citaat door WitteWijk:
Ik zeg Iphone 4


Thanks!!

09-04-2011, 20:45

Citaat door ManneQuiin:
HoiHoi!

Ik zit een beetje vast ik beschik momenteel over een HTC desire ik vind het een crappy telefoon omdat ie geen goeie geluid heeft qua muziek en slechte foto's! ben ontevreden doe m weg.. anyway!
Ik vind een telefoon met QWERTY handiger dus heb 2 opties..

optie 1 : HTC desie Z voordeel is heeft qwerty en android.
nadeel is camera zal vast zo slecht zijn als de desire.

optie 2 : Nokia E7 voordeel is nokia is een fijne telefoon heb altijd nokias gehad heeft qwerty goeie camera van 8.0 mp. nadeel is heeft geen android.. heeft symbian ben er niet bekend mee..


What to do what to do... heeft iemand 1 van deze telefoons?


wat is het verschil tussen deze twee?

09-04-2011, 23:20

Citaat door ManneQuiin:
Ohh dat is precies waar ik bang voor was Qua internet is HTC idd snel je weet niet toevallig hoe de camera van de HTC Z is?
.. oke dus nokia gaat van mijn lijstje af! Dankje!


Volgens mij heeft de Desire Z een 5megapixel camera dus dat moet genoeg zijn voor je. Mijn iphone heeft als het goed is ook maar 5megapixels. En toch kan die filmen in HD. Dus dat moet meer dan genoeg zijn.