Bekijk volle/desktop versie : racistisch nederland reageert weer eens een keer



Pagina's : [1] 2 3 4

06-04-2011, 10:33
over dat artikel in de telegraaf over die sportschool die nu wel vrouwen met hoofddoek accepteert

vieze schijnheilen dat het zijn!

lees!


Maar natuurlijk gaat Nederland zich weer aanpassen !!!!!
H., Zwolle. | 10:22 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Zouden vrouwen die geen hoofddoek dragen op een fitnessschool terecht kunnen in welk willekeurig moslimland?
Q, Q | 10:21 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Ik moet niets van die hoofddoekjes hebben dus dit is voor mij een teleurstelling....
Tamara, Spijkenisse | 10:21 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Sinds wanneer bepaalt het OM wat wel of niet mag? Dat is aan de rechter! En als een school eigen huisregels mag opleggen, waarom een onderneming dan niet? Het OM slaat blijkbaar de plank weer eens goed mis, maar dat zijn we wel gewend intussen.
Nederbelg, Antwerpen | 10:20 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Mijn geloof is gebaseerd op hemel en Hel. Dus nu mag ik met een Helm op naar fit for Free. Anders is dit overtreding van de Nederlandse grondwet.
Mr. Hel, engel | 10:20 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Wollaah!! Leker sporten met hofddoek op ies mooi! Wollaaah! Nederland bedankt! Wollaaaah!
GAMMELE , gammele | 10:20 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

hebben ze weer gewonen zo wordt het nooit wat in het land
jaap , hoofddorp | 10:20 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

ik zei al eerder die moslims gaan elke keer verder net zolang dat ze hun zin hebben . en wij trappen daarin . let op mijn woorden. over paar jaar kunnen we niks meer terug draaien dan is echt te laat en worden we geregeerd door het geloof
ikke, nijmegen | 10:20 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Belachelijk, speciale regels voor Godswaanzin...dat slaat toch helemaal nergens op. Goed dan, zet ik mijn honkbalpet op omdat het moet van mijn godsdienstwaanzin.
kees, hemel | 10:20 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Tuurlijk.. En zo wordt de islamisering van NL een feit. We buigen en buigen steeds verder. Ik vind het doodeng! Regering, doe er nou eens iets aan, NL is het zat!
Ongeruste burger, Ridderkerk | 10:20 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Nu krijgt het geloof weer voorrang want petjes mogen nog steeds niet. BAH
sjees, den haag | 10:20 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Netjes,hoor!Maar laat ze voor de zekerheid bij aanvang een verklaring voor eigen risico tekenen, voor als ze met hun doek vast komen te zitten in een of ander apparaat.
petra, rotterdam | 10:20 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Weer een dwingende overwinning van de moslims, en wij maar verder buigen voor een minderheid.
Martin, Nieuwegein | 10:19 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Hoofddoekjes hebben niets met godsdienst te maken. Het heeft alles te maken met provocatie en het zich afzetten tegen de maatschappij.
Piet Pulausba, Den Hoef | 10:19 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Dan ben ik weg, als ik ook maar een zo'n theedoek binnen zie komen, wie discrimineert nu wie, ik wil ook wel met mn bandana op sporten aangezien ik ook zweet en kaal ben
tim, utrecht | 10:19 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Ben ik met mijn keppel en/of kruisje ook welkom op een islamitische sportschool?
G. Geluk, Den Haag | 10:19 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

En zo islamiseren we stapje voor stapje verder.
Carlos, Amsterdam | 10:18 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Dat is pas discriminatie! Dan moet je ook alle andere petjes en hoofdbedekkingen toestaan, behalve als dat uitdrukkelijk gevaar oplevert met de fitnessmachines waar je meer werkt.
Ron, Seoul | 10:18 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Walgelijk!! Pas je alsjeblieft aan als je hier wil wonen.
P, B | 10:18 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

En weer buigt er eentje richting Mekka. Ik word hier toch zo ziek van.
Rechtse Rinus, Oeken | 10:18 | 06.04.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

06-04-2011, 10:35


Telegraaf moet je niet lezen joh, vooral die reacties niet. Zijn allemaal tokkies met een bijstandsuitkering. Succesvolle tata's die stemmen op VVD. Lekker belangrijk wat ze vinden, wij blijven hier ook al komt Geertje persoonlijk aan mijn deur kloppen.

06-04-2011, 10:39

Citaat door missy_chanel:
Telegraaf moet je niet lezen joh, vooral die reacties niet. Zijn allemaal tokkies met een bijstandsuitkering. Succesvolle tata's die stemmen op VVD. Lekker belangrijk wat ze vinden, wij blijven hier ook al komt Geertje persoonlijk aan mijn deur kloppen.



Wilde het net typen

06-04-2011, 10:45
I know, maar toch kijk ik op de telegraaf en dan ga ik automatisch die reacties lezen, ik weet het is een joden krant die enkel maar al te graag reacties wilt uitlokken,

ik kan me er toch wel aan irriteren, gewoon het idee dat ze zo schijnheilig in je gezicht zijn, maar achter je rug het liefst die hoofddoek van je hoofd aftrekken

onzeker hoopje volk dat het is

iemand valt een ander enkel aan uit zijn of haar eigen onzekerheid,

06-04-2011, 10:54


Elke keer als ik ze lees heb ik echt zin om mensen met een koekenpan te meppen op straat.


En indd, het zijn van die zielige mafketels die met een dikke buik, een biertje in hun linkerhand een peuk in hun mond, bruine tanden en niet gekamd haar achter de pc zitten en slechts daar wat durven te zeggen.

06-04-2011, 10:57

Citaat door lala167:
I know, maar toch kijk ik op de telegraaf en dan ga ik automatisch die reacties lezen, ik weet het is een joden krant die enkel maar al te graag reacties wilt uitlokken,

ik kan me er toch wel aan irriteren, gewoon het idee dat ze zo schijnheilig in je gezicht zijn, maar achter je rug het liefst die hoofddoek van je hoofd aftrekken

onzeker hoopje volk dat het is

iemand valt een ander enkel aan uit zijn of haar eigen onzekerheid,



Gewoon net zo schijnheilig terug doen en je niks van dat soort tokkies aan trekken

06-04-2011, 10:59

Citaat door Oum-Nour:
Elke keer als ik ze lees heb ik echt zin om mensen met een koekenpan te meppen op straat.


En indd, het zijn van die zielige mafketels die met een dikke buik, een biertje in hun linkerhand een peuk in hun mond, bruine tanden en niet gekamd haar achter de pc zitten en slechts daar wat durven te zeggen.



goed getypt.
ahahahah

06-04-2011, 11:00
wat zijn jullie toch naief om te denken dat het tokkies zijn...
hebben jullie de uitslagen wel gezien van de verkiezingen hoeveel miljoenen mensen op pvv hebben gestemd. dat zijn zeker allemaal tokkies?
er zitten genoeg dokters, advocaten en zelfs mensen van de tv tussen enz enz enz.

06-04-2011, 11:00
Het schijnt dat de meeste PVV stemmers geen hoge opleiding hebben genoten. Dit zag ik op het nieuws. Dit zegt dan wel veel over ze.

06-04-2011, 11:04
De Telegraaf is een uitlaatklep voor de negativiteit van angstige beroepsklagers die achter elke boom een vijand zien en iedereen de schuld geven van alles wat misgaat in hun leven.

Een soort van SBS, maar dan in gedrukte vorm.

Hopeloos om te zien en de moeite dus niet waard.

06-04-2011, 11:05
of het nou tokkies, advocaten, doktoren en weet ik wie het allemaal zijn laat ze lekker zelf opsjouten naar spanje of turkije.

stelletje kontenlikkers, hier rasistisch gaan doen en klagen over hoofddoekjes maar ze weten niet hoe snel ze in de zomer richting egypte, turkije en spanje gaan.
stelletje hypocrieten.
dus laat ze lekker, heerlijk dat geklaag van ze.

06-04-2011, 11:05

Citaat door Cocinelle:
wat zijn jullie toch naief om te denken dat het tokkies zijn...
hebben jullie de uitslagen wel gezien van de verkiezingen hoeveel miljoenen mensen op pvv hebben gestemd. dat zijn zeker allemaal tokkies?
er zitten genoeg dokters, advocaten en zelfs mensen van de tv tussen enz enz enz.



Dit soort lui stemt bijna altijd vvd en dat is puur in hun eigen belang. Niet veel beter natuurlijk, maar het is toch echt in de meeste gevallen dat laag geschoolde nederlanders en die het zelf ook niet zo goed hebben op de pvv stemmen. En dat zijn nou eenmaal van die tokkies.

06-04-2011, 11:07



Citaat door S_1012:
Wilde het net typen




1x had ik het aan de stok met zo een tokkie. Hij had weer zo een rotopmerking geplaatst over islaam en marokkanen. Dus ik een tegen reactie, safie hij wilde mij opeten. Ik had hem helemaal gek gemaakt. Mijn forum naam was Marokkaanse moslima

06-04-2011, 11:08
Niks nieuws....ze moeten ons niet en zullen dat ook nooit willen.

06-04-2011, 11:08

Citaat door Cocinelle:
wat zijn jullie toch naief om te denken dat het tokkies zijn...
hebben jullie de uitslagen wel gezien van de verkiezingen hoeveel miljoenen mensen op pvv hebben gestemd. dat zijn zeker allemaal tokkies?
er zitten genoeg dokters, advocaten en zelfs mensen van de tv tussen enz enz enz.


Die fout maken veel mensen.

Vaak wordt er gedacht dat er op de PVV gestemd wordt uit louter racistische motieven.

Ik geloof dat echter niet omdat een hoop van die stemmers uit gebieden komen waar maar weinig allochtonen en moslims wonen.

Denk eerlijk gezegd dat het ontevreden kiezers zijn die zich in de steek gelaten voelen door de conventionele partijen en uit een soort van protest op de PVV stemmen.

Of dat zoden aan de dijk zet is natuurlijk de vraag, maar het geeft wel stof tot nadenken.

Pagina's : [1] 2 3 4