Bekijk volle/desktop versie : Ik weet werk in verkoop buitendienst, goede baan grijp je kans!



06-04-2011, 09:49
Zoek je werk in de verkoop buitendienst? eigen werktijden indelen/doorgroeimogelijkheden/goed salaris/hoge bonussen/werken in eigen omgeving/ verkooptrainingen
Belangrijk: winnaarsmentaliteit, doorzettingsvermogen, sociale vaardigheden, REPRESENTATIEF.
Geinteresseerd? Pm me!

06-04-2011, 11:29


Meer informatie:

Het betreft een baan in de verkoop buitendienst. Dit houdt in dat je deur aan deur/ in de stad/ op project (hangt af van jou eigen behoeften en wensen) verkoopt.
Er zijn 2 producten die we aanbieden.

1: Soort disneyboekjes/ dvd’s/ cd-rom van Nickelodeon/ Zappelin.Je biedt een proefactie aan de mensen voor hun kinderen onder de 12 jaar. De proefactie duurt 3 maanden, dan mogen ouders beslissen of zij ermee door willen gaan of ermee willen stoppen (je biedt dus geen abonnement aan!). Per maand betalen de ouders 8,95 euro, ze kunnen kiezen tussen boekjes, dvds of cdrom (of een combinatie hiervaan). Vinden ze het leuk, kunnen ze lid worden. Vinden ze het niet leuk, stopt het automatisch.

Verdiensten: 10 euro bruto per contract + 5 euro contant per contract aan de deur.
Gemiddelde verkoop : Ongeveer 2 contracten per uur. (Ben je een goede verkoper dan verkoop je iets meer, ben je een minder goede verkoper zal je iets minder scoren. Ouders zijn erg geïnteresseerd in deze actie, dus scoren doe je sowieso en het is niet moeilijk)
Beste werktijden: 13.00 uur tot 20.00 uur. (Vroeger en later is mogelijk, maar rond deze tijdstippen verkoop je het best)
Extra: -Verkooptrainingen
- Wanneer blijkt dat je beter beveiligingssystemen kan verkopen is er de mogelijkheid om dit te doen.

Functie-eisen: Goede sociale vaardigheden, je kan zelfstandig werken, betrouwbare uitstraling.

2: Beveiligingssystemen Deur aan deur en bedrijven. Hiervoor kom je alleen in aanmerking als je verkoopervaring hebt. Je biedt beveiligingssystemen aan bij de klant met verschillende abonnementen (1, 2, 3 of 4 jaar). Het is een actie dat je aanbied, en is daarom de goedkoopste MET een betrouwbare naam. Het is een complex product, dat is niet zo 1,2,3 uit te leggen. Voor meer informatie moet je echt telefonisch contact opnemen.


Verdiensten: Kan variëren van €150 per contract tot €250 per contract. (afhankelijk van meerdere factoren, oa contractsduur dat je hebt verkocht). Flinke bonussen mogelijk!
Gemiddelde verkoop : Ongeveer 3 contracten per week. (Ben je een goede verkoper dan kan je veel meer scoren, ben je een minder goede verkoper dan kan het zijn dat je weinig tot niets scoort.)
Beste werktijden: 9.00 uur tot 22.00 uur.. (Bedrijven tussen 9:00 en 17:00 uur. Deur aan deur ongeveer 17.00 tot 22.00 uur). Je kan zelf bepalen hoe laat je loopt, dit is een advies!
Extra: Doorgroeimogelijkheden, mogelijkheid eigen team opbouwen, hoge bonussen en extra’s, verkooptrainingen.

Functie eisen: Representatief (erg belangrijk; je moet betrouwbaar overkomen je verkoopt namelijk beveiligingssystemen!)
Doorzettingsvermogen, goede sociale vaardigheden, winnaarsmentaliteit, je kan zelfstandig te werk gaan, relevante verkoopervaring.
Voor beide producten belangrijk: Je krijgt geen vast uurloon, wat je verkoopt is wat je krijgt! Wel krijg je natuurlijk een contract. Je kan kijken of het iets voor je is, of het je ligt. Zo niet; kan je uiteraard stoppen.

Voor contactinformatie, pm me..

06-04-2011, 11:36
Als ze maar eenkeer aan me deur komen echt waar ik gooi een baksteen vanuit de raam. Pfff irritante gasten