Bekijk volle/desktop versie : Ooit wil ik rijk en ondernemend zijn, maar mijn moeder wilt dat ik ga trouwen.



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2011, 09:34

06-04-2011, 09:42


Je kunt beter rijk en ondernemend zijn dan gaan trouwen.

06-04-2011, 09:42
aha
Met dat probleem zat ik ook, maar tis ''simpel'':
Zoek een man die slim en ambitieus is en wordt samen rijk

06-04-2011, 09:45

Citaat door smile1234:
Je kunt beter rijk en ondernemend zijn dan gaan trouwen.


dat zei ik ook al, maar dat vind zij niet kunnen. Zij zegt dan, mannen zijn "bang" voor rijke ondernemende vrouwen.


Citaat door Fashion-Queen:
aha
Met dat probleem zat ik ook, maar tis ''simpel'':
Zoek een man die slim en ambitieus is en wordt samen rijk


ook daar heb ik aan gedacht, maar ik wil iets doen in marokko. Gewoon op mezelf ik wil mijn plan ook MIJN naam geven en niet dat mensen gaan zeggen 3awenha razjelha!

06-04-2011, 09:48



Citaat door Zemmita:
dat zei ik ook al, maar dat vind zij niet kunnen. Zij zegt dan, mannen zijn "bang" voor rijke ondernemende vrouwen.



Dan moet je zeggen dat je alleen rijk en ondernemend wilt zijn, en dus is trouwen uitgesloten. :/

06-04-2011, 09:49

Citaat door smile1234:
Dan moet je zeggen dat je alleen rijk en ondernemend wilt zijn, en dus is trouwen uitgesloten. :/



Ik heb gewoon een plan in mijn hoofd, al jaren lang... ik ben nu bezig om het plan op papier te zetten en dan wil ik het in marokko opstarten.. het is écht een leuk concept en een gat in de markt van Marokko

06-04-2011, 09:51

Citaat door Zemmita:



je bent al getrouwd met een dildo, ik zou zegge je moet 'm aan je mama voorstellen..

06-04-2011, 09:53
Insha'Allah waarom niet .

06-04-2011, 09:53
anyways.. verder heb ik zelfs bedacht hoe ik alles ga opstarten enzo. alleen concreet kostenplaatje heb ik nog niet.

06-04-2011, 09:53

Citaat door Meid_:
Insha'Allah waarom niet .



ja toch!!!

het is écht een geweldig plan en als de tijd daar is zal ik zelfs promotie maken hier op m.nl

en mss zal ik het wel uitbreiden en niet alleen in mijn eigen stadje blijven.

06-04-2011, 09:56

Citaat door Zemmita:
Ik heb gewoon een plan in mijn hoofd, al jaren lang... ik ben nu bezig om het plan op papier te zetten en dan wil ik het in marokko opstarten.. het is écht een leuk concept en een gat in de markt van Marokko


Ik wil je wel paar tienduizenden euro's lenen hoor. Maar dan wil ik wel een deel van de winst hebben. :/

06-04-2011, 09:59

Citaat door smile1234:
Ik wil je wel paar tienduizenden euro's lenen hoor. Maar dan wil ik wel een deel van de winst hebben. :/



ik ben nu bezig met het concept, het plan.. en het idee...

ik wacht nog even op een paar ontwikkelingen in Marokko die voor moeten gaan. Tegen die tijd ben ik afgestudeerd. Is mijn plan waar ik dan al jaren aan heb gesleuteld waterdicht... en kan ik beginnen met leningen of anderen laten investeren.

met een beetje onderhandelingen kunnen jij en ik heus wel tot een aangename deal komen. if your serious i will keep you in my mind.

06-04-2011, 10:00



Citaat door Zemmita:
ja toch!!!

het is écht een geweldig plan en als de tijd daar is zal ik zelfs promotie maken hier op m.nl

en mss zal ik het wel uitbreiden en niet alleen in mijn eigen stadje blijven.



!

Niets is mooier dan een doel voor ogen hebben en daarnaartoe leven !

06-04-2011, 10:02

Citaat door Meid_:
!

Niets is mooier dan een doel voor ogen hebben en daarnaartoe leven !



jaa toch!!! ik ga écht mijn best doen en er hard voor werken.

06-04-2011, 10:02

Citaat door Zemmita:
dat zei ik ook al, maar dat vind zij niet kunnen. Zij zegt dan, mannen zijn "bang" voor rijke ondernemende vrouwen.



ook daar heb ik aan gedacht, maar ik wil iets doen in marokko. Gewoon op mezelf ik wil mijn plan ook MIJN naam geven en niet dat mensen gaan zeggen 3awenha razjelha!


Aah ik houd ervan als mensen ambitie hebben en een doel voor ogen
Insha'Allah zullen je plannen uitkomen en zul je erg succesvol worden.
Blijf gewoon je hart volgen en dan zie je vanzelf wel hoe alles gaat lopen

Pagina's : [1] 2 3