Bekijk volle/desktop versie : Ik ben mijn vrouwtje verloren maar het doet me niks al na paar dagen.



Pagina's : [1] 2

06-04-2011, 03:29
[Ik hield best wel overdreven veel van haar(en dat meen ik oprecht) maar feshkel... nu is het net of er nooit iets heeft gespeeld.

Als ik zo kijk naar alle liefdesverdriet verhaaltjes] Jullie weten het wel te overdrijven :S

06-04-2011, 03:34


het is wel moeilijk hoor, jij overdrijft alsof je opeens iemand zo uit je leven wist


waarmee je altijd lachte enz?

06-04-2011, 04:03
Ja tuurlijk lachtte ik met haar, alleen maar. Maakt dat iets uit dan?

Naja k ben gwn eerlijk. Zij heeft mij verlaten dus ik heb zoiezo geen reden om mij schuldig te voelen en daarnaast heeft ze best een rotstreek uitgehaald. Waar moet ik om piekeren? "Oh nee ik kan niet zonder haar" is toch alleen maar zelfmishandeling

06-04-2011, 04:15
trots op je.. zo hoort et..

06-04-2011, 04:22


fuck bitches

06-04-2011, 04:35

Citaat door damn_right:
trots op je.. zo hoort et..

Damn right

@lelijkejongen

Nou nou.....

06-04-2011, 04:41

Citaat door weet_nie_meer:
Damn right

@lelijkejongen

Nou nou.....




06-04-2011, 04:50

Citaat door weet_nie_meer:
Ja tuurlijk lachtte ik met haar, alleen maar. Maakt dat iets uit dan?

Naja k ben gwn eerlijk. Zij heeft mij verlaten dus ik heb zoiezo geen reden om mij schuldig te voelen en daarnaast heeft ze best een rotstreek uitgehaald. Waar moet ik om piekeren? "Oh nee ik kan niet zonder haar" is toch alleen maar zelfmishandeling



kom je houdt jezelf voor de gek, zhama je zelf groot houden

als het je niks deed opende je deze topic niet

ik weet heus wel waar je het over hebt

en ja ik laat het ook achter mij

maar vaak genoeg komen er herrineringen naar boven

die wel leuk zijn


helaas

06-04-2011, 04:54

Citaat door maroccain_dream:
kom je houdt jezelf voor de gek, zhama je zelf groot houden

als het je niks deed opende je deze topic niet

ik weet heus wel waar je het over hebt

en ja ik laat het ook achter mij

maar vaak genoeg komen er herrineringen naar boven

die wel leuk zijn


helaas



Jij bent oefen materiaal denya henya

By the way het is herinneringen

06-04-2011, 05:50

Citaat door maroccain_dream:
kom je houdt jezelf voor de gek, zhama je zelf groot houden

als het je niks deed opende je deze topic niet

ik weet heus wel waar je het over hebt

en ja ik laat het ook achter mij

maar vaak genoeg komen er herrineringen naar boven

die wel leuk zijn


helaas

Volgens mij is dat wel normaal, dat je soms even terugdenkt aan de goeie tijden. Ik bedoel begrijp me niet verkeerd, ze was geweldig. Ik vond haar helemaal het einde. Als ik haar nu zou moeten beschrijven als de persoon waarop ik ben gevalle, tuurlijk dan blijft ze in mijn ogen geweldig. Maarja desondanks vind ik het niet erg dat ik haar heb moeten laten gaan, in de zin van dat ik me nu best tevreden voel. Geen verdriet, geen dip. Ik kan gewoon lekker doorgaan hmdl. Maarja zoals ik zei, misschien is dat meer omdat zij degene is die ervoor heeft gezorgd.

Ik open de topic omdat ik trots ben op mezelf. Ik ben een echte man net als deze hadj hierzo

06-04-2011, 05:58

Citaat door weet_nie_meer:
Volgens mij is dat wel normaal, dat je soms even terugdenkt aan de goeie tijden. Ik bedoel begrijp me niet verkeerd, ze was geweldig. Ik vond haar helemaal het einde. Als ik haar nu zou moeten beschrijven als de persoon waarop ik ben gevalle, tuurlijk dan blijft ze in mijn ogen geweldig. Maarja desondanks vind ik het niet erg dat ik haar heb moeten laten gaan, in de zin van dat ik me nu best tevreden voel. Geen verdriet, geen dip. Ik kan gewoon lekker doorgaan hmdl. Maarja zoals ik zei, misschien is dat meer omdat zij degene is die ervoor heeft gezorgd.

Ik open de topic omdat ik trots ben op mezelf. Ik ben een echte man net als deze hadj hierzo



ja klopt, ja je gaat gewoon door met je leven.


ja, mag ik vragen wat ze gedaan heeft?

ben jij een emotico goh

06-04-2011, 06:03

Citaat door weet_nie_meer:


Ik open de topic omdat ik trots ben op mezelf. Ik ben een echte man net als deze hadj hierzo



!
Wel zwaar op de maag zo vroeg op de ochtend, weet nie.

Gayr incha'Allaah! Inna Allaaha ma3a sabirien, wees geduldig en Hij zal je belonen. Relaties zijn haraam en de slagingskans is nihiel, dus vraag tauwba bij jouw Heer nu het nog kan. En laat een voorbeeld voor jou zijn.

06-04-2011, 06:20



Citaat door maroccain_dream:
ja klopt, ja je gaat gewoon door met je leven.


ja, mag ik vragen wat ze gedaan heeft?

ben jij een emotico goh

haha nee nee, emotico hadj besaf 3lia

Mrja ze ging met een jongen om waarvan ik wist dat die een oog op haar had. Voor haar was het wel duidelijk dat ik haar niet graag met hem zag omgaan. Ik wil het dan niet direct vreemdgaan noemen ofzo, maar ik heb toch maar voor gekozen om haar af te keuren door deze actie. Had gelijk ff die next kaart eruitgegooit. Ik had haar snikie betrapt dus ze deed het ook nog achter me rug. Op dat moment knaagde het wel een beetje maar ja wat ga ik zielig doen joh. Als ze hem wil dan mag ze hem hebben toch ?

Het is zo simpel eigenlijk, vraag het maar aan

@soemsoem

Shoukran ou amien. Moge allah jou ook een echte man geven insha'allah.
Ik snap niet waarom het gelijk een relatie genoemd moet worden wanneer je contact hebt met een meid. We hadden elkaar leren kennen op werk en het ging eigenlijk best vanzelf. Geen woorden maar daden. Geen ik heb met jou maar gewoon spontaan graag bij elkaar willen zijn. Genoeg mensen om ons heen en ik had echt werkelijk geen verkeerde intenties. Maar idd ghair insha'allah. Alles gebeurd met een reden.

@goudenqalb

Cheer up

http://www.youtube.com/watch?v=SYiv76qRCkA

06-04-2011, 08:01
Meiden zijn erg emotioneel ingesteld. Ik ken jongens die na zoveel jaren nog steeds ermee zitten terwijl andere een paar dagen nodig hebben om zich bij elkaar te rapen.

06-04-2011, 22:45

Citaat door weet_nie_meer:
haha nee nee, emotico hadj besaf 3lia

Mrja ze ging met een jongen om waarvan ik wist dat die een oog op haar had. Voor haar was het wel duidelijk dat ik haar niet graag met hem zag omgaan. Ik wil het dan niet direct vreemdgaan noemen ofzo, maar ik heb toch maar voor gekozen om haar af te keuren door deze actie. Had gelijk ff die next kaart eruitgegooit. Ik had haar snikie betrapt dus ze deed het ook nog achter me rug. Op dat moment knaagde het wel een beetje maar ja wat ga ik zielig doen joh. Als ze hem wil dan mag ze hem hebben toch ?

Het is zo simpel eigenlijk, vraag het maar aan

@soemsoem

Shoukran ou amien. Moge allah jou ook een echte man geven insha'allah.
Ik snap niet waarom het gelijk een relatie genoemd moet worden wanneer je contact hebt met een meid. We hadden elkaar leren kennen op werk en het ging eigenlijk best vanzelf. Geen woorden maar daden. Geen ik heb met jou maar gewoon spontaan graag bij elkaar willen zijn. Genoeg mensen om ons heen en ik had echt werkelijk geen verkeerde intenties. Maar idd ghair insha'allah. Alles gebeurd met een reden.

@goudenqalb

Cheer up

http://www.youtube.com/watch?v=SYiv76qRCkA



klopt, ja raar dat mensen dat doen. ik snap dat het niet leuk is

dat ze met iemand anders gaat enz

ik ken dat ook wel ja

ik zou dat ook gedaan hebben een punt er achter gezet hebben.

ewa hamdoelilah ik doe dat ook hoor

heb een relatie gehad van 5 jaar

ik ga ook gewoon door, ja soms doet het nog wel pijn maar ja

gewoon doorgaan, aarde is niet gestopt met draaien

Pagina's : [1] 2