Bekijk volle/desktop versie : hoofddoek af en make-up bij bruiloft...



Pagina's : [1] 2 3 4

05-04-2011, 23:20
toegestaan voor de vrouw of niet, alleen in het bijzijn van vrouwen?

(getrouwd en niet getrouwd)

05-04-2011, 23:22


logisch toch alleen in het byzyn van vrouwen

of geven jullie gemengde feesten?

05-04-2011, 23:29
ja mag tog als er alleen vrouwen zijn en geen cameras

05-04-2011, 23:32
Bedankt voor jullie antwoorden.

05-04-2011, 23:36


nee. ngab altijd ophoudun.

06-04-2011, 09:26

Citaat door Tjeempie:
nee. ngab altijd ophoudun.


ngab? wat is dat

06-04-2011, 09:33
hoofddoek en dansen, dat is iets wat ik niet snap. Vaak gezien, men gaat helemaal uit 'r dak, vaak in bijzijn van cameraman of bruidegom. Soms lijkt het een wedstrijdje wie het meest kan schudden met de bibs. Kifseh, dat is toch tegenstrijdig?

06-04-2011, 09:34
Soms verschiet ik toch van sommige vragen hier.

06-04-2011, 09:38

Citaat door missy_chanel:
hoofddoek en dansen, dat is iets wat ik niet snap. Vaak gezien, men gaat helemaal uit 'r dak, vaak in bijzijn van cameraman of bruidegom. Soms lijkt het een wedstrijdje wie het meest kan schudden met de bibs. Kifseh, dat is toch tegenstrijdig?


Suggereer je hier nou mee dat als een vrouw geen hoofddoek draagt, wel los mag gaan in het bijzijn van vreemde mannen?!

06-04-2011, 09:39

Citaat door missy_chanel:
hoofddoek en dansen, dat is iets wat ik niet snap. Vaak gezien, men gaat helemaal uit 'r dak, vaak in bijzijn van cameraman of bruidegom. Soms lijkt het een wedstrijdje wie het meest kan schudden met de bibs. Kifseh, dat is toch tegenstrijdig?




iedereen die een hoofddoek draagt moet op een wedding op zijn kont zitte volgens jou???? en alleeen die mensen zonder hoofddoeken mogen shaken want dat zijn de bitchies???? hhhh

06-04-2011, 09:40

Citaat door Morrocan_sugar:
Suggereer je hier nou mee dat als een vrouw geen hoofddoek draagt, wel los mag gaan in het bijzijn van vreemde mannen?!



whahaha dat is ook wat ik dacht heee

06-04-2011, 09:41
En in bijzijn van niet-moslim vrouwen?

06-04-2011, 09:41



Citaat door sara_mama:
iedereen die een hoofddoek draagt moet op een wedding op zijn kont zitte volgens jou???? en alleeen die mensen zonder hoofddoek mag geen chaken want dat zijn de bitchies???? hhhh




dat zeg ik niet, maar als je je hoofdbedekt dan dien je je hoofddoek te respecteren, geen gezicht om je zo voor schut te laten staan.

Ik heb dit vorig weekend gezien op een bruiloft, leek net een battle tussen 2 xxl modellen met hoofddoek op. Terwijl de cameraman alles inzoemde en de vader van de bruid zijn ogen uitkeek trilden ze met hun bibs. Ik had echt plaatsvervangende schaamte.

Je draagt een hooddoek uit respect voor ALLAH, dan ga je niet express voor een cameraman shaken als enigste op de dansvloer, sorry schandalig!

06-04-2011, 09:43

Citaat door missy_chanel:
dat zeg ik niet, maar als je je hoofdbedekt dan dien je je hoofddoek te respecteren, geen gezicht om je zo voor schut te laten staan.

Ik heb dit vorig weekend gezien op een bruiloft, leek net een battle tussen 2 xxl modellen met hoofddoek op. Terwijl de cameraman alles inzoemde en de vader van de bruid zijn ogen uitkeek trilden ze met hun bibs. Ik had echt plaatsvervangende schaamte.

Je draagt een hooddoek uit respect voor ALLAH, dan ga je niet express voor een cameraman shaken als enigste op de dansvloer, sorry schandalig!




whahah ooh okeee tja dat is wel erg een beetje schaamte en respect is ook genoodzaakt

06-04-2011, 09:45

Citaat door missy_chanel:
dat zeg ik niet, maar als je je hoofdbedekt dan dien je je hoofddoek te respecteren, geen gezicht om je zo voor schut te laten staan.

Ik heb dit vorig weekend gezien op een bruiloft, leek net een battle tussen 2 xxl modellen met hoofddoek op. Terwijl de cameraman alles inzoemde en de vader van de bruid zijn ogen uitkeek trilden ze met hun bibs. Ik had echt plaatsvervangende schaamte.

Je draagt een hooddoek uit respect voor ALLAH, dan ga je niet express voor een cameraman shaken als enigste op de dansvloer, sorry schandalig!


Weet je wat ik nou zo krom vind Missy? Je hebt het alleen maar over de vrouwen die aan het dansen zijn. Maar hoe zit het dan met de aanwezigheid van de cameraman en de vader van de bruid? Zou je niet eerst je vraagtekens moeten zetten bij de gemengde bruiloft?! Ik vind het echt triest dat anno 2011 sommige Marokkanen nog steeds bruiloften geven waarbij mannen en vrouwen zich indezelfde ruimte begeven. Wat krijg je dan? Satan die gezellig mee loopt te hupsen!

Pagina's : [1] 2 3 4