Bekijk volle/desktop versie : The Show Must Go On...



04-04-2011, 22:58
Lieve Dames,
Telefoonseks, dat was mijn verhaal. Het verhaal dat alle kanten op ging. Het verhaal waar ik soms weken niet reageerde. Niet omdat ik mijn trouwe lezers wilde pesten, maar omdat ik zocht naar inspiratie van alle hoeken. Helaas is mijn verhaal, waar ik inmiddels aan gehecht ben geraakt verwijderd door een moderator. Ik wist niet dat dat mij pijn kon doen, maar vond het zo erg. Het was eigenlijk wel mijn trots. Ik vind het zo erg dat een admin zo een lang verhaal zomaar kan verwijderen. Zonder na te denken over de gevoelens van de lezer (en zijn schrijvers). Niet één pm, niet één waarschuwing heb ik gehad over mijn verhaal. Ik weet dat de titel niet helemaal koosjer is noch is het verhaal, maar er zat wel een lijn in een mooie lijn maar goed. Voor mijn trouwe lezers ga ik nu verder. The Show Must Go On… en ik wil jullie niet in de steek laten. Ik ben gebleven bij het feit dat Mo een jongetje stuurde naar Marokko om wat dingen te halen (drugs). Ik ga eerst een korte samenvatting geven over mijn verhaal en dan ga ik verder.

Het gaat over een meisje Nouhaila deze meid had drie vriendinnen Nora, Nina en Naziha. Nouhaila ging een keer op de chat en kwam daar allemaal mannen tegen met wie zij allemaal wel eens telseks had een van hen had ze regelmatig telefoonseks. In het verhaal had ik dan precies uitgelegd hoe of wat er gebeurde tijdens de telseks. Op een gegeven moment belde Nouhaila iedere keer deze jongen en hing ze meteen zonder pardon op als ze klaar was. Deze jongen heette Mo en mo was de man van Nora. Nora en Mo zaten in een scheiding en nouhaila was er achter gekomen dat ze met MO telseks had toen hij vertelde over zijn scheiding en zijn huwelijk. Ze hoorde nu twee verhalen van twee verschillende kanten. Ook vertelde mo over zijn seksleven met Nora.

Verder was Nouhaila’s moeder al overleden. In het verhaal kwam de vader van Nouhaila ook te overleiden. In dit deel van het verhaal vertel ik met veel passie (al zeg ik het zelf) over de gebeurtenis. Het ziekenhuis, de dood, de begrafenis en alles wat er geregeld moest worden (erfenis) en dergelijke. Nouhaila’s vader had trouwens een tweede vrouw waarvan hij twee dochters had. Met de reis naar Marokko (toen die vader was overleden) is de vrouw met kids met de noorderzon vertrokken. Nouhaila stond er nu écht alleen voor. Ze had ook twee halfbroers.. maar die waren van een Nederlandse vrouw. Dus dat ging niet.

Toen ze terug kwam uit Marokko stond ze er alleen voor. Wél was er nog een ding. Het vergeten doosje. Haar vader had haar op zijn sterfbed verteld dat een doosje onder het houten luik bij de deur zit. Niemand wist daar vanaf en er zat iets in waar Nouhaila haar studie mee kon betalen. Het doosje was nouhaila eigenlijk helemaal vergeten. Nouhaila vertelde ondertussen aan Mo (die ze nu goed vertrouwde omdat ze hem ook over haar vader vertelde) wie zij was. Deze twee kregen geen telseks relatie meer maar een echte seks relatie. Nouhaila belde hem wel eens om bij haar thuis te komen dan hadden ze seks en mocht hij weg gaan. Hier ergerde Mo zich aan, want hij kreeg gevoelens voor haar. Toen bleek dat ze zwanger was, werden de gevoelens maar groter! Toen mo getrouwd was met Nora, konden ze geen kids krijgen maar Nora wilde nooit onderzoeken aan wie het lag en hebben ze dat ook nooit gedaan. Toen Nouhaila zwanger was geraakt van Mo kon Mo alleen maar nog meer van haar houden. Hij nam haar zoals ze was en hij kende haar hele levens verhaal, maar Nouhaila moest hier niks van weten. Zij was niet verliefd op hem en ze heeft zo snel mogelijk abortus gepleegd. Zonder toestemming van Mo baas in eigen buik! Nouhaila dacht nu dat mo niets van haar moest weten, maar het tegendeel bleek. Mo zijn gevoelens bleven groot voor Nouhaila.

Nouhaila zelf was verliefd op Fayssal, een jongen die ze telefonisch kende. Door haar verliefdheid wist ze eigenlijk niet hoe slecht hij voor haar was. Zijn tel stond altijd uit en hij belde haar eens in de zoveel tijd. Ze hadden wel altijd geweldige gesprekken, maar ook telseks.

In de tussen tijd had Nouhaila drie keer seks gehad met haar Nederlandse vriendin Nina. Twee keer bij nouhaila thuis en een keer bij nina thuis. Van de drie keer waren ze twee keer net niet betrapt of bijna betrapt tis maar hoe je het bekijkt!

Verder had Nouhaila nog veel aan Hajja fatima, haar man en haar zoon. (dit waren de beste vrienden van de ouders van Nouhaila) Zij hebben haar ook goed geholpen.
De zoon van dit stel, wilde Nouhaila graag. Hij wilde met haar trouwen, zeker toen Nouhaila opeens een hijaab ging dragen en probeerde te leven volgens de islam (haar seksuele leven bleef wel voortbestaan).

Toen NOuhaila haar vergeten doosje toch nog had gevonden had ze er duizenden euro’s in gevonden. Ze schrok zich rot verder zat er een gouden ketting in van haar moeder waar op een groen papieren servetje stond: VERKOPEN. +Haar ouders hebben gedacht aan haar toekomst, alsof ze wisten dat ze er ooit alleen voor zou staan. Nouhaila die inmiddels een aantal schulden had, ging eerst deze schulden aflossen. Daarna heeft ze het geld goed verstopt. De ketting zelf zat een foto in van haar vader en twee meisjes die sprekend op elkaar leken. Van de één wist ze dat ze het zelf was van de ander wist ze het niet. Nadat Nouhaila hajja fatima had gebeld kwam ze er achter dat dat haar tweeling zus was. Nouhaila heeft toen aanstalten gemaakt om haar te zoeken. Ze heeft hiervoor de advocate van haar vader destijds benaderd en die heeft haar met moeite in contact kunnen brengen met haar tweeling zusje Nihal. Nihal was toen dei tijd uit huis geplaatst omdat hun vader allah ie rahmou altijd dronken was. Nouhaila mocht blijven.
Nihal leek sprekend op Nouhaila ze hadden ook dezelfde trekjes en dezelfde voorkeuren. Het was wel zo dat Nouhaila echt marokkaanse was en Nihal helaas verkaast was. De laatste tijd stond Nihal wel open voor haar geloof (islam). Nouhaila had afgesproken met Nihal en ze moest aan het meisje wat heel graag haar échte ouders wilde ontmoeten en die zich schuldig voelde tgnove rhaar ouders vertelln dat ze overleden zijn. Dit was erg moeilijk voor haar.

Ondertussen had nouhaila een soort van relatie met de zoon van Hajja fatima en hij steunde haar heel erg tijdens het hele gebeuren om Nihal heen. Toen nouhaila en karim(de zoon dus) op een dag Nihal naar huis brachtten en weer terug waren bij het flatje van Nouhaila stond Mo daar. Mo die zoveel van nouhaila hield die knappe lekkere rijke ondernemende Mo, was nu een junk geworden. Je kon meteen zien dat hij aan de drugs was. Nouhaila liep erheen en mo wilde niet weg. Ongevraagd kwam Karim erbij. Karim duwde mo en mo viel op de grond en ging huilen stoned als hij was huilde hij en begon hij te zeggen dat hij van Nouhaila hield. Hij nam haar zoals zij was zei die. Hij begon ook over de zwangerschap van Nouhaila. Hier schrok mo van en hij sloeg hem weer. Mo kon alleen maar huilen en zeggen dat hij van Nouhaila hield. Terugslaan lukte niet, hij was hier te stoned voor. Mo kroop op een gegeven moment weg om nog meer klappen te vermeiden. Karim had als laatste tgn nouhaila gezegd: stoonde mensen liegen niet en hij liep weg. Zo bleef Nouhaila achter…

Vanaf dat stuk werd Mo de Ik-vorm. Mo ging naar huis en had een plan hij wilde weer zijn wie hij was. Hij had de drugs afgezworen en hij ging sporten en pasta eten. Verder was Mo vroeger een gevaarlijke drugsdealer, maar omdat hij ging trouwen met Nora en ze3ma serieus wilde worden had hij een autobedrijf geopend en de “sishalounges” die hij had verkocht. Één die hij in NL had, had hij niet verkocht maar zomaar aan zijn oom gegeven. Daarom belde hij ook zijn oom. Die hem weer wat telefoonnrs gaf van wat oude vrienden van Mo. Allemaal waren ze blij hem weer te spreken, vooral de man uit Marokko. Toen Mo vertelde dat hij kilo’s nodig had. Mo ging toen in de late uren naar de stad op zoek naar een kleine jongen van 20 jaar met rijbewijs die wel voor hem een ritje marokko wilde maken. De deal was 2000 euro een mooie auto (om mee te reizen) en een leuke meid die mee ging. Gelukkig had hij een jongen gevonden die bij een groepje andere jongens stond. Mo pikte de onzekerste jongen uit en deze had hij lekker gemaakt met de 2000 euro die hij zou krijgen en de dikke auto verder zou hij gratis naar marokko gaan en wnnr Mo nog meer klusjes had zou hij hem bellen. De jongen voelde zich eindelijk stoer en deed mee. Mo ging toen alle cabarets en feesten af om een meisje zo gek te krijgen om met hem mee te gaan. Dit is ook gelukt een chick ging meer voor 1000 euro, maar ze wilde niet xxxxxx. Wel mocht de jongen voelen likken strelen, maar niet xxxxxx. Dat was de deal. Nadat mo de jongen én het meisje had bedreigd. (hij heeft natuurlijk gezegd dat ze het moesten zien als een waarschuwing)… heeft hij ze op weg gestuurd naar Marokko. Mo ging zelf naar duitsland om wat dingen te regelen….

Hier was ik gebleven, dit was het verhaal in grote lijnen…. En ik ga wel verder… nog steeds vanuit mo zijn perspectief:

04-04-2011, 23:13


Die avond ben ik zelf naar duitsland gegaan. Ik was op zoek naar junkies op straat. Om te vragen waar ze hun drugs vandaan haalde. Toen ik laat in de avond bij een paar oude drugsverslaafde stond vroeg ik waar ze hun drugs vandaan hielden. Niemand wou wat zeggen.

Ik pakte er een bij zn haren en zei weer in het duits: Ik vraag het nog een keer, waar haal je je drugs vandaan. Weer wilde hij niks zeggen en ik pakte mijn pistool vanuit mijn rug (ik had hem zo in mijn broek gedaan).. en nu waar haal je je drugs vandaan? zei ik terwijl ik de pistool tegen zijn slaap aan hield. De andere junkies waren bang geworden. Ik zag dat er één wel érg bang werd. Terwijl ik dat zag wees de junk die ik in me handen had naar de gene waar ik naar keek. Hij wilde meteen wegrennen, maar dat lukte hem niet. Ik pakte hem ook bij zn vieze lange haren en zei in het duits wie heeft verkoopt jou dit? De jognen bleef stil.. Ik schreeuwde toen nog harder wie verkoopt jou dit!!! toen moest de junk huilen... hij viel op de grond en begon te huilen. Hij deed me denken aan mezelf een paar weken terug toen die flikker van die vriend van nouhaila mij in elkaar sloeg. Ik keek de jongen aan en liet hem los.. ik wilde hem niet meer aanraken. Geef zijn nummer zei ik en hij gaf me een blaadje waar Mo op stond. Ik had het kunnen weten. Ik belde dit duitse nr eerst prive, maar er werd niet opgenomen en toen met nummer. Ik liet de junk praten. Ik vertelde hem dat hij meost zeggen dat hij hem nodig had. Nog geen kwartier later stond de jongen voor me. Het was een jognetje van 22 jaar en misschien wel wat jonger. Deze jongen had ik niet nodig.

Deze jongen was gewoon een doorverkoper dat wist ik zeker. Ook deze jongen vroeg ik wie degene was waar hij zn drugs van kocht. Natuurlijk niet in deze woorden. Ik zei tegen hem dat ik ook wilde verkopen, omdat ik geld nodig had, maar ik weet niet bij wie ik moet zijn. De jongen die zich nu heel stoer voelde en zeker dacht te weten dat hij misschien wel paar duizend euro zou krijgen omdat hij een "klant" heeft binnen gehaald zei zonde rna te denken wie het was. Iemand uit Nederland was het. Niet eens zo ver gewoon van Enschede. Heb je zijn nummer vroeg ik? De jongen, was slimmer dan ik dacht en belde eerst die man om te vragen of hij het nr mocht geven. Ik hoorde die man schreeuwen en zeggen dat hij dat niet mocht doen. Ik pakte de telefoon af... hoe dom kun je zijn.. hoorde ik het hem nog zeggen. Toen zei ik tgn hem rustig mattie... Ik ben Mo, luister zei ik tegen hem. Ben je bekend met amsterdammers? Hij zei nee waarom? waarop ik weer antwoordde.. ken je geen sisha lounges daar? hij twijfelde.. kom tot je punt zei die... waarop ik zei.. la casa, was van mij. Ik heb die verkocht aan een pikkie uit Utrecht.

Je kan me vertrouwen.... waar zie ik jou?... De man antwoordde weer: Waar jij mij ziet??? waar ik jou zie bedoel je. Je moet niet denken dat als je twee zinnen zegt ik je kan geloven.... Nee zei ik, moet je ook niet doen.. je bent vast slimmer dan dat.. maar ik rijd nu naar Enschede en dan praten we. Geef Mo, zei die kort.... ik wist precies wat hij zou zeggen tegen mo.. nadat Mo en hij hadden gesproken zei de kleine man tgn me in het duits dat hij met me mee moest en dat hij moest zien dat ik mijn pistool in de kofferbak gooide. Ik deed wat ze zeiden. Sukkels, dacht ik bij mezelf.. hij had beter kunnen zeggen dat die mo me moest fouilleren....

Met deze gozer kan ik zaken doen.. ik moet hem gewoon laten denken dat hij slim is, dan verdien ik wat cente met hem.....

04-04-2011, 23:18
Ik steun je schatje.
Vind het schandalig dat het zomaar verwijderd werd.
Wat was de reden??????????????????????????

05-04-2011, 21:38
Dat julie dom zijn betekend niet dat agenten dom zijn. Ik heb gewoon die man van jullie nodig… ik hoorde een applaus… een klein dun mannetje met een opgeschoren kapsel draaide zich om… je weet veel zei die. Ik ken zelfs deze tent.. zei ik. O ja? Zei die. Ken je hicham vroeg ik? Ze noemden hem toen dr tijd ook wel reus? De man keek licht geschrokken.. wat moet je van hem? Ik moet niks van hem zei ik, hicham is een goeie jongen. Ik regelde weleens het een en ander voor hem. Echt? Zei de kleine man? Ja, ik wil best me relatie met hicham vertellen maar ik wil eerst dat deze mannen me los laten.

De man knikte naar de mannen en z elieten me voorzichtig los. Wat ben jij van Hicham vroeg ik? En waar is hicham? Hicham is me broer. Antwoordde de man ik schrok, deze man leek veel ouder dan Hicham. Echt? Ja, zei die. Jij als zijn broer, weet dan wel dat hij een paar jaar terug bijna doodgeschoten werd toch? Door een paar belgen. Precies zoals jij bij mij wou doen. 2 mannen hadden hem vast en een ander mannetje stond op het punt om te schieten. Hij is toen gered door een jongen uit Utrecht toch? Hij keek me aan en begon mee te vertellen. Klopt, in antwerpen was dat. Bij de Turnhoutsebaan. Juist, zei ik. Daar was hij bijna neergeknalt. Weetje misschien nog de naam van die jongen die hem had geholpen? Hij dacht goed na, die jongen was met zijn oom.. zijn oom stond op een meter afstand met een pistool in zijn handen en die jongen liep naar de man toe mijn broer wilde schieten. De jongen hielp me broer slechts omdat die man een belg was. Ik weet niet meer precies wat hij allemaal tegen die belg zei, maar die belg werd bang en liet me broer gaan. Me broer begreep er niks van. Een paar weken later hoorden we dat die belg dood was geschoten door zijn eigen beveiligers. Juist zei ik. Daar heb jij helemaal gelijk in. It a small fucking world zei ik tegen hem en wilde hem een hand geven. Hij wees zijn hand af en wilde me niet aanraken. Wie ben jij dan zei die? wie ik ben? Ik ben de gene die je broer zijn leven heeft gered. Later beschouwde hij me als zijn eigen broertje die hij nooit heeft gehad. Sinds wanneer hebben jullie weer contact? Een paar jaar geleden was je niet zo snugger als dat je nu bent. Hij keek me aan.. en boog zijn hoofd omlaag.. ik was jong zei die. Jong zei ik? Je lijkt fucking 40. Ik heb jou nooit gezien, maar heb wellis over je gehoord. Het scheen dat je broer niet zoveel contact met je wilde heh. Ja, klopt. Maar het gaat nu goed tussen ons. Waar is je broer eigenlijk? Ik heb zn nr niet meer en ik had afstand genomen van hem. Waarom? Vroeg hij… omdat ik ging trouwen en hem geen spul meer kon verkopen. Verkocht je aan mijn broer? Vroeg ik. Ja, zei ik. Pure kilo’s right from morocco. Hij keek me met open mond aan. Weetje, nu ben ik hier voor jou. Wil je ook pure kilo’s je broer zal trots zijn.

Misschien moet je hem maar bellen om te vertellen dat ik hier bij je zit…

07-04-2011, 23:32


duizend upjes voor jou!!!!!

08-04-2011, 18:15
Gaa snell verder!!
Ik vind het schandalig dat je verhall zomaar weg is gehaaldd!!
Xx

11-04-2011, 23:03
up!!!!

29-04-2011, 00:07
ga gauw verder!!! uppie

04-05-2011, 21:09
ga alsjeblieft verder......we wachten al zo lang......

15-05-2011, 23:38
uuuup!
x

24-05-2011, 22:39
gaat dit verhaal nog verder?

24-05-2011, 22:40

Citaat door missess:
gaat dit verhaal nog verder?

Vraag ik me ook aff.

29-05-2011, 20:21


we wachten al bijna 2 maanden op een vervolgje....... gaat die nog komen of hou je ermee op?

05-06-2011, 22:52
ik geef het op.......snik snik snik