Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : De "ANTI-HIND van Idols" Movement.....

Pagina's : [1] 2 3

Military_Minded
29-12-2002, 19:31

.........Ik kan die BI-AtcH niet uitstaan....ze loopt daar rond met haar marokkaanse kleding....een beetje nep doen....om de marokkaanse stemmen te winnen!!! mensen stem niet meer op haar....ze is het niet waard....een BI-AtcH die Idols belangrijker vindt dan haar geloof...is de stem van de marokkanen niet waard dus mensen volg mij....en wordt lid van de "ANTI-HIND Movement" alvast bedankt mensen -P-

Analfabeet
29-12-2002, 19:33
Brengt zo'n lidmaatschap ook nog wat Euro's op ?

maghrabia82
29-12-2002, 19:34
wat krijg ik ervoor als ik niet stem?

rahmona
29-12-2002, 19:38
haha was toch niet van plan om te stemmen....ik vond die eerste paar afleveringen het leukst...nu is het niets aan......

jimpie
29-12-2002, 19:38

Origineel gepost door rahmona haha was toch niet van plan om te stemmen....ik vond die eerste paar afleveringen het leukst...nu is het niets aan...... toen was het lachen, maar nu niet meer

Nessrine
29-12-2002, 19:39
Waar heb je het over, ik vind iemand die zich zo druk kan maken om iemand anders veel zieliger. Ze heeft helemaal niks anti-islamitisch gezegd en ze mag zelf weten hoe ze haar leven leidt. Ik vind die kleren van haar best leuk trouwens....

wafa_armani
29-12-2002, 19:42
Salaam, het kan aan mij liggen hoor, maar zijn er niet genoeg mensen die geen waarde aan hun geloof hechten?? dus ik begrijp deze anti-hind actie niet. ik bedoel het interesseert mij echt geen reet of zij mee doet aan idols of niet...... ik vind het sms-en soewieso al geld verspilling, maar om nou een hele anti-HIND movement te gaan organiseren???? het is eigenlijk alleen maar tijdverspilling om je druk te gaan maken om zo iets, maar goed dat is mijn mening... Liefs armani ;)

Nounousa
29-12-2002, 19:43
anti-"IK"??????????????? :(:(:(

dulce_lamia
29-12-2002, 19:44
Ben het wel met wafa_armani eens Mind your own buissiness wat het geloof betreft!!!!

Nounousa
29-12-2002, 19:46
nogmaals... anti-"IK"??????????????:(:(:( (aandachttrekketje ik weet :p )

Military_Minded
29-12-2002, 19:46
Origineel gepost door Hindje anti-"IK"??????????????? :(:(:( Jij Ja....shiettttttttttt mensen laat je niet afleiden door de marokkaanse kledij....ze volgt mustapha van Big brother op zij zijn slecht voor ons.....ook de mensen die de single van Raymtzer hebben gekocht....hij wordt rijk over onze rug.....shiettttttttt

Nessrine
29-12-2002, 19:48
Jezus man, jij moet nodig in therapie

miss_glowy
29-12-2002, 19:48

wat een zielige actie heb je nou werkelijk geen leven ofzo get a life wil je, echt triest hoor!!! laat mensen in hun waarde wil je dan laten ze ju in het vervolg ook in je waarde meneertje ! erg hoor

Military_Minded
29-12-2002, 19:51
ik zie dat ze familie op deze site heeft......shiettttttttt

al_hamka
29-12-2002, 20:37
:confused: Altijd als er een Marokkaan beroemd wordt is het ze3ma niet goed... Mustapha Hind Raymster Telkens als Marokkanen hun dromen waar willen maken is het weer niet goed :verdriet: Laat ze gewoon doen wat ze willen. Het is hun eigen keuze :goedzo: Alsof iedereen ALLES goed doet oufff

Pagina's : [1] 2 3