Bekijk volle/desktop versie : The War Of Races; End Of Civilization



Pagina's : [1] 2

01-10-2004, 19:10
Er is al een eeuwen of wellicht millennialang conflict tussen het Arabische en het Europese ras. De haat die daaruit volgde resulteerde aan de kant van de Europeanen rond de 11e eeuw in volkswoedeuitbarstingen , die ondersteund werden door de invloedrijke bisschoppen en dergelijke christelijke autoriteiten, die meestal zetelend op een hoge stoel op bijvoorbeeld een marktplein,een soort fatwa uitspraken tegen de gehele 'heidense' bevolking die het 'Heilige Land' bezetten, namelijk de moslims. Men moet beseffen dat haat niet speciaal voortkomt uit religie, zoals de meeste atheisten zullen beweren, maar eerder uit raciale verering van het eigen volk. Mensen halen onbewust en wellicht soms bewust religieuze teksten of morele principes, noden of plichten aan, zodat ze hun gang kunnen gaan, omdat de Heerser hen deze opdracht volgens hen heeft gegeven, en wie kan de Heerser weerstaan of tegenspreken? In dat geval kunnen ze het ras dat ze tegenstaat ernstige verliezen toebrengen, of desgewenst vernietigen, zoals de Amerikanen en Spanjaarden bijna met de Indianen hebben gedaan, waarvan de populatie nu honderden malen kleiner is.

Ook nu zien we dit soort tendensen on het mom van het atheistische " oorlog tegen terrorisme" . Een recent voorbeeld is bijvoorbeeld de inval in een Utrechts gezin van afgelopen zondag, waar nog geen enkele duidelijkheid over is gegeven, behalve dat het gezin " volledig schoon" is. Maar ook kan men kijken naar de inval in Irak, Afghanistan, de duizenden moslims die direct na de aanslagen in Amerika werden opgepakt en zonder proces werden vastgezet, het willekeurig laten oppakken van moslims in heel Europa en Amerika, het hoofddoekenverbod, de martelingen van Iraakse gedetineerde burgers door Amerikaanse soldaten,ingegeven door de Amerikaanse autoriteiten.Maar ook de denigrerende en stigmatiserende uitspraken van vooraanstaande politici die bijvoorbeeld eisen stellen aan islamitische immigratie zijn tekens van een raciale ondertoon. Hitler gebruikte overigens de leugen dat de joden de Duitse staat en Europa economisch uitbuitten.

Ik ben er redelijk van overtuigd dat de zogenaamde oorlog tegen terrorisme een dekmantel is voor de haat die er van Europese zijde heerst tegen het Arabische volk, en dat dezen op hun beurt de verliezen te boven komen en de strijd tegen de Europeanen aangaan, die zal ontaarden in de vernietiging van het leeuwendeel der mensheid.

01-10-2004, 19:18


"Europese ras" ?? leg uit svp..

01-10-2004, 19:29

Citaat door ItsJamal:
Er is al een eeuwen of wellicht millennialang conflict tussen het Arabische en het Europese ras. De haat die daaruit volgde resulteerde aan de kant van de Europeanen rond de 11e eeuw in volkswoedeuitbarstingen , die ondersteund werden door de invloedrijke bisschoppen en dergelijke christelijke autoriteiten, die meestal zetelend op een hoge stoel op bijvoorbeeld een marktplein,een soort fatwa uitspraken tegen de gehele 'heidense' bevolking die het 'Heilige Land' bezetten, namelijk de moslims. Men moet beseffen dat haat niet speciaal voortkomt uit religie, zoals de meeste atheisten zullen beweren, maar eerder uit raciale verering van het eigen volk. Mensen halen onbewust en wellicht soms bewust religieuze teksten of morele principes, noden of plichten aan, zodat ze hun gang kunnen gaan, omdat de Heerser hen deze opdracht volgens hen heeft gegeven, en wie kan de Heerser weerstaan of tegenspreken? In dat geval kunnen ze het ras dat ze tegenstaat ernstige verliezen toebrengen, of desgewenst vernietigen, zoals de Amerikanen en Spanjaarden bijna met de Indianen hebben gedaan, waarvan de populatie nu honderden malen kleiner is.

Ook nu zien we dit soort tendensen on het mom van het atheistische " oorlog tegen terrorisme" . Een recent voorbeeld is bijvoorbeeld de inval in een Utrechts gezin van afgelopen zondag, waar nog geen enkele duidelijkheid over is gegeven, behalve dat het gezin " volledig schoon" is. Maar ook kan men kijken naar de inval in Irak, Afghanistan, de duizenden moslims die direct na de aanslagen in Amerika werden opgepakt en zonder proces werden vastgezet, het willekeurig laten oppakken van moslims in heel Europa en Amerika, het hoofddoekenverbod, de martelingen van Iraakse gedetineerde burgers door Amerikaanse soldaten,ingegeven door de Amerikaanse autoriteiten.Maar ook de denigrerende en stigmatiserende uitspraken van vooraanstaande politici die bijvoorbeeld eisen stellen aan islamitische immigratie zijn tekens van een raciale ondertoon.

Ik ben er redelijk van overtuigd dat de zogenaamde oorlog tegen terrorisme een dekmantel is voor de haat die er van Europese zijde heerst tegen het Arabische volk, en dat dezen op hun beurt de verliezen te boven komen en de strijd tegen de Europeanen aangaan, die zal ontaarden in de vernietiging van het leeuwendeel der mensheid.
Zit wel degelijk een kern van waarheid in.........maar goed dat van Europa...weet ik nog net zo niet...als je de U.S zei zou ik je nog begrijpen......


Ewa Tante rita ken je mij nog de oude Minga

hoe is het met je kind lief?

xx

01-10-2004, 19:30

Citaat door RitaMaria:
"Europese ras" ?? leg uit svp..
Het Europese ras, gekenmerkt door meestal lichtogige, veelal blonde mensen met een blanke huidskleur.

01-10-2004, 19:32



Citaat door TiBiA:
Zit wel degelijk een kern van waarheid in.........maar goed dat van Europa...weet ik nog net zo niet...als je de U.S zei zou ik je nog begrijpen......


Ewa Tante rita ken je mij nog de oude Minga

hoe is het met je kind lief?

xx
Je vergist je als je denkt dat Europa beter zou zijn als Amerika. Anders geformuleerd: heb je het weleens meegemaakt dat Europa een krachtige vuist of enkel krachtige uitspraken tegen recente of vroegere misdaden van de Amerikanen heeft gedaan?

01-10-2004, 19:32

Citaat door viergho:
Wat een achterlijk gelul.
Je bent Europees?

01-10-2004, 19:36

Citaat door ItsJamal:
Het Europese ras, gekenmerkt door meestal lichtogige, veelal blonde mensen met een blanke huidskleur.
Er zijn net zo goed arabieren die deze uiterlijke kenmerken vertonen..
zie marokkanen..en vergeet niet dat er marokkanen bestaan die er nog
europeser uitzien dan menig ander (zuid) europeaan ...met andere woorden
om te spreken van een europese 'ras' lijkt me erg onlogisch..

01-10-2004, 19:38

Citaat door TiBiA:
Zit wel degelijk een kern van waarheid in.........maar goed dat van Europa...weet ik nog net zo niet...als je de U.S zei zou ik je nog begrijpen......


Ewa Tante rita ken je mij nog de oude Minga

hoe is het met je kind lief?

xx
Minga ..hoi liefie..hoe is het met je..?
waarom naamsverandering..je bent toch niet geband of zo..?

01-10-2004, 19:40

Citaat door RitaMaria:
Er zijn net zo goed arabieren die deze uiterlijke kenmerken vertonen..
zie marokkanen..en vergeet niet dat er marokkanen bestaan die er nog
europeser uitzien dan menig ander (zuid) europeaan ...met andere woorden
om te spreken van een europese 'ras' lijkt me erg onlogisch..
Arabieren zijn meestal mensen met donkere ogen ( bruin) , bruin of zwart haar en een licht getinte huidskleur. Verder zijn er inderdaad veel blanke Marokkanen , maar dat komt doordat de Arabieren en Berbers ( of die zelf van oorsprong blank zijn is niet te zeggen, door de vele etniciteiten van het Amazighvolk) in de hoogtijdagen van het Andalusische Rijk veel christelijke slaven importeerden.
In ieder geval is het niet zo dat er net zo veel mensen met lichte ogen, licht haar en blanke huidskleur in de Arabische landen leven als in Europa, alleen al door het feit dat de Europeanen in Europa ruim 2/3 talrijker zijn dan Arabieren, afgezien van de Europeanen die daarbuiten leven, zoals Amerika, Canada, Australie, Rusland en anderen.

01-10-2004, 19:43

Citaat door ItsJamal:
Je vergist je als je denkt dat Europa beter zou zijn als Amerika. Anders geformuleerd: heb je het weleens meegemaakt dat Europa een krachtige vuist of enkel krachtige uitspraken tegen recente of vroegere misdaden van de Amerikanen heeft gedaan?
Europa heeft hulp van de U.S gehad (marshal) geld dus gekregen...en de U.S heeft gewoon veel invloed in de wereld.....dus europa vind ik dus meevallen vergeleken met hun....

01-10-2004, 19:43

Citaat door RitaMaria:
Minga ..hoi liefie..hoe is het met je..?
waarom naamsverandering..je bent toch niet geband of zo..?
ondertussen al een stuk of 2x maar spreek je wel P.M is beter

xxx

01-10-2004, 19:49

Citaat door TiBiA:
Europa heeft hulp van de U.S gehad (marshal) geld dus gekregen...en de U.S heeft gewoon veel invloed in de wereld.....dus europa vind ik dus meevallen vergeleken met hun....
Het Marshall-plan ja, dat dertien miljard dollar omvatte, die vooral gebruikt moesten worden om van Amerikaanse bedrijven te kopen en deze ook op te zetten. En Europa valt niet mee. De meeste landen in Europa hebben nog geen halve eeuw geleden afstand gedaan van hun kolonieen, waar de ze oorspronkelijke bewoners geterroriseerd, vermoord en verdreven hebben. Ook Nederland deed hieraan mee, alleen moest die onder druk van andere voormalige kolonisten afstand doen van Indonesie, en nu nog steeds klampen ze zich vast aan de getto' s van Suriname en de Antillen, die haar anders dan vroeger meer ellende dan vreugde oplevert. Verder zijn er nu nog steeds Europese kolonieen waarin de oorspronkelijke bewoners grotendeels zijn verjaagd of uitgemoord, zoals Australie en Amerika. Maar ook nu proberen de Europeanen een graantje mee te pikken van het zogenaamde heldendom waarvan Amerika bijna het alleenrecht van opeiste, zoals de aanwezigheid van vele Europese soldaten in Irak en Afghanistan, waaronder de Nederlanders. Stoer volk ,een land waar de mensen zich kleden met opengebroken vuilniszakken, aanvallen met de 10 rijkste landen ter wereld. Je moet er maar de hersens voor hebben.

01-10-2004, 19:54



Citaat door ItsJamal:
Het Marshall-plan ja, dat dertien miljard dollar omvatte, die vooral gebruikt moesten worden om van Amerikaanse bedrijven te kopen en deze ook op te zetten.
Natuurlijk dat hebben ze slim aangepakt maar goed, het is nu eenmaal gebeurd en ze hebben daardoor veel invloed gekregen op en in europa....

01-10-2004, 19:54

Citaat door viergho:
Al was ik Chinees, wat jij schrijft blijft achterlijk gelul.
Waarom, meneer poepvlek?

01-10-2004, 19:55

Citaat door viergho:
Al was ik Chinees, wat jij schrijft blijft achterlijk gelul.
nee wat jij schrijft brengt duidelijkheid

Pagina's : [1] 2