Bekijk volle/desktop versie : Haha, wat een lacher!



Pagina's : [1] 2 3

03-04-2011, 10:04
Gister cabaret Zoetermeer kwam er een man op me afgestapt we raakten aan de praat zomaar uit het niets begon hij zijn levensverhaal te vertellen in 20 minuten wist ik zijn naam, leeftijd, waar hij woont dat hij getrouwd en ongelukkig is etc. Hij gaf me zijn adres en vroeg me langs te komen zijn vrouw was bij haar ouders. Ik wist niet hoe gauw ik me uit de voeten moest maken misselijk dit. Het cabaret was zoals standaard gaar maar uit deze avond/nacht heb ik een les getrokken ik wil NOOIT trouwen! Tfoe, mannen zijn niet te vertrouwen ik blijf heerlijk Happy Single!

03-04-2011, 10:51


Ok... daarom zijn die plekken ook niet islamitisch.

03-04-2011, 10:55

Citaat door Misselijk:
Gister cabaret Zoetermeer kwam er een man op me afgestapt we raakten aan de praat zomaar uit het niets begon hij zijn levensverhaal te vertellen in 20 minuten wist ik zijn naam, leeftijd, waar hij woont dat hij getrouwd en ongelukkig is etc. Hij gaf me zijn adres en vroeg me langs te komen zijn vrouw was bij haar ouders. Ik wist niet hoe gauw ik me uit de voeten moest maken misselijk dit. Het cabaret was zoals standaard gaar maar uit deze avond/nacht heb ik een les getrokken ik wil NOOIT trouwen! Tfoe, mannen zijn niet te vertrouwen ik blijf heerlijk Happy Single!


Jullie zijn beiden misselijkmakend! Hij verdient de doodstraf maar net of het goed is wat jij doet! Een godvrezende, verstandige jongen zal het ook niet in zijn hoofd halen om met je te trouwen!

03-04-2011, 11:19
Oh wat geloof ik spontaan in de soort-zoekt-soort-theorie nu. Dudette, je bent in een cabaret. Wat denk je nou zelf, dat hij je uit respect zal benaderen met salam oeghtie fel dien? Schei toch uit joh.

03-04-2011, 11:34



Citaat door Woe7wer:
Ok... daarom zijn die plekken ook niet islamitisch.


Goh je meent het.

03-04-2011, 11:37

Citaat door CreativeMind:
Jullie zijn beiden misselijkmakend! Hij verdient de doodstraf maar net of het goed is wat jij doet! Een godvrezende, verstandige jongen zal het ook niet in zijn hoofd halen om met je te trouwen!


Waarom is het niet goed, wat doe ik fout!

Ik heb me uit de voeten gemaakt is toch het beste wat je kunt doen als iemand je zoiets vermeldt.

Zit niet op zo'n persoon te wachten sterker nog zoals ik al zij blijf heerlijk Happy Single!

03-04-2011, 11:38

Citaat door Misselijk:
Waarom is het niet goed, wat doe ik fout!

Ik heb me uit de voeten gemaakt is toch het beste wat je kunt doen als iemand je zoiets vermeldt.

Zit niet op zo'n persoon te wachten sterker nog zoals ik al zij blijf heerlijk Happy Single!


Niet alleen geen vrees voor Allah maar je bent ook nog eens dom!

03-04-2011, 11:39

Citaat door S_K:
Oh wat geloof ik spontaan in de soort-zoekt-soort-theorie nu. Dudette, je bent in een cabaret. Wat denk je nou zelf, dat hij je uit respect zal benaderen met salam oeghtie fel dien? Schei toch uit joh.


Blijf geloven.

Ik denk helemaal niets, maar jij een hele hoop zo te lezen.

03-04-2011, 11:42

Citaat door Bredde:
misselijk, voel je niet iets of wat dan ook, mannen n euken zelfs een ezel of hondje

ik weet dit is gewoon een topic waarin je wilt laten zien je krijgt aandacht, haha, meskina


Happy Single zoals ik al zei!

Ow, dan weet jij meer dan ik. Maar jouw aandacht kon ik missen als kiespijn. zie het als een verlies dude!

03-04-2011, 11:44
Voor mensen zoals jij heeft Allah de hel gemaakt. Maar toch hoopik dat je ooit het licht zal gaan zien.

03-04-2011, 11:48

Citaat door CreativeMind:
Niet alleen geen vrees voor Allah maar je bent ook nog eens dom!


Lucky you dat jij slim bent!

03-04-2011, 11:54

Citaat door Bredde:
happy single zijn terwijl je dag in, dag uit elke keer maar weer een andere lul tussen je benen ontvangst>


HMM, beter dan de lakens delen met een man die vreemd gaat!

03-04-2011, 12:08


Weet je gelijk wat voor mensen er bij dat soort plekke komen (jij dus ook geen haar beter)

03-04-2011, 12:11

Citaat door Bloosje:
Voor mensen zoals jij heeft Allah de hel gemaakt. Maar toch hoopik dat je ooit het licht zal gaan zien.


Blijf hopen!

03-04-2011, 12:12

Citaat door _mohammmeddddd:
Weet je gelijk wat voor mensen er bij dat soort plekke komen (jij dus ook geen haar beter)


bla bla!

Pagina's : [1] 2 3