Bekijk volle/desktop versie : Proloog - Blauwe Lenzen, Blond Haar.



Pagina's : [1] 2

02-04-2011, 22:55
[FONT="Book Antiqua"]Hallo,
Ik ben van plan om een verhaal te maken alleen plaats ik nu een stukje, ik heb het druk maar wou toch een klein stukje proloog typen en kijken wat
jullie er van zouden vinden.[/FONT] [/FONT]
DUS ER KOMT GEEN VERHAAL ALEEN EEN STUKJE PROLOOG ! [/SIZE]

[FONT="Arial Narrow"][SIZE="2"]
Proloog
Ik keek met mij grote bruine ogen naar mij moeder waar de tranen over haar wangen vloeiden, ze wisten niet van stop. ''mama, ik heb het warm'' fluisterde ik, ''ssst Sahar we gaan zo eruit''. Ik zuchtte en keek strak voor mij uit ik was boos op mama, ze hadt mij beloofd om zo samen na verstoppetje barbie te gaan spelen. ''mama, mag ik zo na papa de tikker zijn?'' zei ik weer fluisterend. Mij moeder schudde lichtjes haar hoofd, ik keek teleurgesteld weer strak voor mij uit
ik kreeg het benauwd hier in de kast en wou zo snel mogelijk eruit. ''Sahar schatje waar zit mamie?'' hoor ik de harde stem van mij vader, ik geef geen kik want mama heeft gezegd dat ik mij mond moet houden. Mij moeder hield me strak in haar armen, ''Sahar ik hou van je, ik wil dat je later een goede vrouw voor je kinderen wordt , dat je gelukkig trouwt en trouw blijft aan je man'' fluisterde zij met haar engelenstem in mij oor waardoor ik de rillingen kreeg door mij rug ,ik snapte niets van haar woorden.''Sahar nu word ik boos hoor'' hoor ik weer de harde stem van mij vader en hem luide voetstappen weergalmden in de lege logeerkamer waar aleen een kast en een bed stond. De voetstappen naderden en ik hield mij adem in, heeft papa ons gevonden? mij moeder waar de tranen nog steeds over haar wangen vloeiden begon te trillen en hield me nog strakker vast. Het geluid van gekraak beangstigde me, de rechterdeur van de kast werd open gemaakt en de zonnestralen richtte zich op de ogen van mij moeder die nog steeds glazig waren, mooi blauw. Ik
keek fascinerend toe. De betoving maakte algauw plaats voor angst, en een oorverscheurend geluid drong tot diep in mij oren. De rode verf die afkomstig was van mij moeder maakte mij nieuwe witte jurkje vies. Hardhandig pakte een man in een lichtgroen/blauw pak bij mij arm vast. Deze man beangstigde mij maar toch liep ik met hem mee. De geur van brand overheerste de lavendel geur die altijd in ons huis spookte. Ik zag verschillende mensen naar buiten rennen, wat gebeurt hier? De luide geluiden van de sirenes beangstigde mij en vreemde mensen keken mij medelijdend aan. Ik keek naar de grote vuur die onze hele huis een zwarte kleurtje gaf met fascinerende ogen toe. ''Ben jij mischien Sahar?'' ik keek de ronde vrouw met grote ogen aan, ik dacht aan de woorden van mama ''niet tegen vreemde mensen praten, want ze kunnen je pijn doen'' zei ze streng met haar vinger op mij neus. Ik gaf geen kik, en sloeg beschaamd mij ogen neer. ''ik doe je geen pijn hoor'' ik keek op en de vrouw lachte mij gemeend toe. ''ik ben Sahar'' zei ik zacht, en keek de vrouw recht in de ogen. Deze vrouw hadt mooie blauwe ogen net als die van mij moeder en haar zwart/grijs haar gaven haar een vriendelijke uitdrukking. ''nou, nou mooi naam hoor en ik ben Anne'' ''ow bent u Anne Frank want daar was ik geweest en heb het huis gezien, het is niet zo mooi'' zei ik in een adem en enthousiast. De vrouw begon te lachen, ''het is een klein beetje mooi'' vervolgde ik mezelf, bang
om deze aardige mevrouw te kwetsen. ''haha, nee ik ben geen Anne Frank maar gewoon Anne'' zei de vrouw met een grote glimlach. ''hoe oud ben je eigenlijk?'' vervolgde de vrouw, ''ik ben zoveel jaar'' zei ik enthousiast en liet mij vingers zien. ''zozo wat ben jij groot geworden'' ''eigenlijk niet want ik ben de prinses van mij vader en prinsessen zijn klein, nu ben ik vijf en als ik zo groot als jou wordt dan ben ik een koningin'' ratelde ik aan een stuk door. ''Nou dames komen jullie mee?'' een man in het donkereblauwkleurig pak lachte mij vriendelijke toe, ''Komt mama ook mee?'' zei ik met grote ogen. De vrouw keek triest voor zich uit, ''euh, mama is even op vakantie en jij mag met ons mee waar nog meer andere kindjes wonen'' zei de man met een glimlach. Ik stapte met tegenzin
de grote auto in en verliet mij veilige buurt, mij vrienden, mij speelplek en het belangrijkste mij ouders en ''hem''.





02-04-2011, 23:05


het is een prachtige beginttt, je moet egt door gaan, ik ben zeer benieuwwdd

02-04-2011, 23:09

Citaat door habeeb_albie:
het is een prachtige beginttt, je moet egt door gaan, ik ben zeer benieuwwdd




Bedankt meid,
Ik denk dat ik wel doorga aleen heb
ik nu geen tijd mischien na 2/3 maanden !
ik zal proberen eerder nogmaals bedankt


02-04-2011, 23:18

Citaat door miss-mocro2496:
uppp
mooie begin



Dankjewel lieverd !
mischien dat ik nu eventjes
een klein vervolg typ :blozen: ..

02-04-2011, 23:52


Hoofdstuk 1
Ik onderdrukte een gaap, en keek slaperig voor mij uit. ''Sahar, heb je weer niet goed geslapen'' hoor ik de hoge stem van Mevr. Jansma.''Ze was bezig om haar puisten te camoufleren'' roept Nadia met een gemene stem, waarop alle meiden luidruchtig begonnen te giechelen en te brullen.
Mevr. Jansma die het zo te zien het ook grappig vond begon ook te lachen, ik raapte al mij spullen bij elkaar op en zo verliet ik de weeshuis. ''heej, waar ga je heen?'' drong de mannelijke stem van de conciërge tot diep in mij oren. ''even een luchtje happen'' zei ik koeltjes en liet mij tas bij de oude vriendelijke man achter.Ik liep door de drukke winkelstraten door naar de centrum, waar ik even tot rust kon komen en een glas cola kon benuttigen.Na een kwartiertje kwam ik al in de drukke centrum en liep algauw door naar de kledingwinkels zonder geld en een doel. Ik bekijk de dure jurken en heb algauw spijt dat ik naar binnen ben gevallen omdat een van de werknemers mij steeds in het oog hield. Ik liep naar de kassa toe en keek de blonde meisje met een glimlach aan. ''Hebben jullie mischien sollicitatieformulieren?'' zei ik als excuses. ''euh, sorry maar ik denk niet dat we werk hebben ik zal het even navragen'' zei de jongedame met haar mooie Nederlands. ''haha, bedankt ik probeer wel bij een ander winkel'' ''doei en veel succes'' ''doei''. Ik rommelde in mij jaszak opzoek naar een paar euro's, en wandelde mij lievelings cafè binnen. ''hè Sahar'' hoorde ik al de gillende Nathalie die hier werkte als bedienster. ''Haha, Nath je weet wat ik wil'' zeg ik lachend. ''komt eraan mevrouw'' en ze loopt richting de bar terwijl ik plaats neem op mij vaste plaats. ''Hmm... zo lekker waarom wil je niet de recept hiervan zeggen ben toch je vriendin'' zeg ik met een pruillipje terwijl ik weer een hap van mij mysterieuzebroodje neem. ''Krijg je lekker niet'' zei ze met een uitgestoken tong. Ik stak mij tong ook uit ''zo wat zijn we beleefd'' ik schrok op en wist dat hij het was. ''wat moet je weer Adam'' zegt Nathalie met een zucht ''moet jij niet naar je grote bedrijf'' vervolgde zij zichzelf. Ik keek naar Adam die tegen de bar aanleunde, hij was een hele knappe jongen die zeker elke meisje kon krijgen. Ik hadt 1 jaar relatie met hem en hij kon het niet laten om in die jaar ook nog eens andere vriendinnen te hebben. Onze relatie was ten einde gebracht door Nathalie omdat zij een van hem vriendinnen was, ze zag ons hand in hand door het centrum en begon te gillen dat ik haar vriendje had afgepakt. Maar nu na de waarheid gehoord te hebben zijn wij dikke maatjes. Adam ontblootte zijn mooie rechtte witte tanden.''nou nou Nath ben ik niet meer welkom hier hetgene wat gebeurd is verleden tijd'' zegt hij met een pruillipje, ik hield me nog steeds stil maar kookte vanbinnen. ''nou Nath leuk je weer gezien te hebben moet ervandoor'' zeg ik opgewekt en loop naar de kapstok toe waar ik eerder mij jas had opgehangt.Ik trok mij jas aan en gaf Nathalie 2 kusjes en een dikke knuffel. ''Doei Nath'' ''doei Sahar'' en zo vertrok ik weer terug naar ''mij woning'' Thuis aangekomen moest ik nog even langs de conciërge ''Dag, Bram is er nog naar mij gevraagd?''
''Nee, schoonheid de volgende keer hoop ik'' ''bedankt'' zeg ik teleurgesteld en pak mij tas die ik eerder op de dag bij hem heb gelaten. ''Hej Sahar'' ''hoi mevr. Noebel'' ik keek de donkere vrouw met rimpels aan, ''heb je het al gehoord mij meisje je mag in dat bedrijf werken hoe heette dat ook al weer'' ik moest lachen ''Malsi accountancy en adviseurskantoren, maar dat kan toch niet ik bedoel ik ben net langs Bram geweest en hij zei dat hij geen nieuws voor mij in petto heeft'' zei ik met gefronsd wenkbrauwen, ''ze hebben ook niet naar Bram gebeld maar naar Anne'' ik schrok op, ''Anne?'' zeg ik met een verbaasde ondertoon. De vrouw lacht me vriendelijk toe, ''ja'' ''maar Anne is toch met pensioen?'' ''ze heeft alles geregeld voor jou, het bedrijf waar jij altijd over droomde was de bedrijf van de familie Cleijn maar de familie Malsi heeft de bedrijf geërfd omdat de heer Cleijn gestorven was en hij hadt verder geen familieleden , dus gaf hij het aan hem beste vriend Rayan Malsi zoverre ik weet'' ''euh, bedankt marie'' zeg ik met een gemeend glimlach en loop met een niet-begrijpendblik naar ''mij koude bed''.


03-04-2011, 10:54
BEDANKT VOOR DE LIEVE REACTIES EN STEMMEN OP DE POLL.

03-04-2011, 15:16
Mooi verhaal, ga snel verder!

03-04-2011, 16:08

Citaat door miss-tangertje:
Mooi verhaal, ga snel verder!



Bedankt liefie !

03-04-2011, 16:09

Citaat door NieuweOudlid-:



!

03-04-2011, 16:51
leuke verhaall
wil meer UPPP

03-04-2011, 17:19
Jou verhaal.. prachtig
Ga zo door,, echt ik las het eerste stukje , met tranen in mijn ogen
maar mag ik wat vragen , sorry hoor:
Is haar moeder dood?
en haar vader? , :P
laatmewetenschat.x
je trouwste en nieuwe fan

03-04-2011, 19:35
ga verder uppppppppppppp!

03-04-2011, 20:58



Citaat door miss-mocro2496:
leuke verhaall
wil meer UPPP


Yajaaa ik wil ook meer.

03-04-2011, 21:05

Citaat door Thefame:
Jou verhaal.. prachtig
Ga zo door,, echt ik las het eerste stukje , met tranen in mijn ogen
maar mag ik wat vragen , sorry hoor:
Is haar moeder dood?
en haar vader? , :P
laatmewetenschat.x
je trouwste en nieuwe fan



[I]Hello trouwste en de nieuwste fan
Ik ben gevleid door jou prachtige woorden,
ik zal zeker doorgaan met het verhaal
en ben heel blij om jullie reacties.
Of haar moeder dood is? dat moet
je dan verder lezen wanneer ik
van plan ben het verhaal te maken,
het is niet lullig bedoeld maar als
ik nu vertel waar het verhaal over
gaat dan heb je ook geen zin meer
om het verhaal te lezen, ! [/I]

!

03-04-2011, 21:07

Citaat door Miss_Techel7iet:
ga verder uppppppppppppp!

!

Pagina's : [1] 2