Bekijk volle/desktop versie : Boys. Stel je mama komt een dag met een voorstel over trouwen.



02-04-2011, 21:57
Je komt binnen, en je moeder begint zo van ja het word nu wel tijd voor trouwen etc. Jij wil het niet, en wanneer je wordt verteld dat het de meisje van de buren is die die lange kleding draagt wil je het al helemaal niet. Na lang gezeur, blijf je bij je standpunt NEE!. Op een gegeven moment , maandjes erna , zit jij van het raam tekijken & wie zie je , Je buurmeisje zonder dat sluier voor der gezicht & door de harde wind waait haar sjaaltje weg , die ze der vervolgens snel weer op zet. Ze is PRACHTIG! Machallah, mooier dan lima met make-up

wat zou je doen

02-04-2011, 21:59


eerst even op haar aftrekken oke en dan zien we wel verder

02-04-2011, 22:00
Lekker inhoudelijk is ze dan zeg.

02-04-2011, 22:01

Citaat door Post.mij:
Je komt binnen, en je moeder begint zo van ja het word nu wel tijd voor trouwen etc. Jij wil het niet, en wanneer je wordt verteld dat het de meisje van de buren is die die lange kleding draagt wil je het al helemaal niet. Na lang gezeur, blijf je bij je standpunt NEE!. Op een gegeven moment , maandjes erna , zit jij van het raam tekijken & wie zie je , Je buurmeisje zonder dat sluier voor der gezicht & door de harde wind waait haar sjaaltje weg , die ze der vervolgens snel weer op zit. Ze is PRACHTIG! Machallah, mooier dan lima met make-up

wat zou je doen



3la fantasie leuk bedacht!

Mijn moeder Allah ierhamha zei ook vaak tegen ons en mijn broer ga trouwen waar wachten jullie op.
Nou mijn broers zouden nu willen dat ze zijn getrouwd en dat mijn ma het heeft mogen mee maken Allah ierhamha.

Ik werd toen ook atijd pissed laat staan mijn broers
1 ding is zeker als dat zou gebeuren, spijt zullen ze zeker krijgen.

02-04-2011, 22:01



Citaat door Malafide:
eerst even op haar aftrekken oke en dan zien we wel verder


Hhah nee vriend die is goed,



02-04-2011, 22:02

Citaat door gabriel1890:
Hhah nee vriend die is goed,



Stelletjes viezeriken bij elkaar, alleen jullie.

02-04-2011, 22:04

Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Stelletjes viezeriken bij elkaar, alleen jullie.


Relax meid,

Take a ...


02-04-2011, 22:05
ze zullen spijt krijgen!

02-04-2011, 22:10

Citaat door gabriel1890:
Relax meid,

Take a ...