Bekijk volle/desktop versie : Wat zouden jullie doen op het moment dat..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-04-2011, 21:47
[Je man, je liefste man waarmee je alles deelt, je ineens niet meer naar je ouders laat gaan. Je ouders wonen 20 km van je vandaan en je schoonouders wonen in de buurt. Naar je schoonouders mag je zovaak, dan brengt 'ie je zelfs, maar als je begint over je eigen ouders zeurt ie en zegt ie dat je niet mag gaan.]

Wie (her)kent dit? En hoe zou jij er mee omgaan?

02-04-2011, 21:49


Nee, een echt man zal zijn vrouw dat nooit verbieden.

Elke vrouw noch man houden van haar/hem ouders.

02-04-2011, 21:49
als ze naar ouders wil moet ze dat zeker doen. als ik maar niet mee hoef en ze ook weer zelf terugkomt en dat ik haar niet moet ophalen oke

02-04-2011, 21:50
Het word steeds gekker.

02-04-2011, 21:52



Citaat door AiVD_:
[Je man, je liefste man waarmee je alles deelt, je ineens niet meer naar je ouders laat gaan. Je ouders wonen 20 km van je vandaan en je schoonouders wonen in de buurt. Naar je schoonouders mag je zovaak, dan brengt 'ie je zelfs, maar als je begint over je eigen ouders zeurt ie en zegt ie dat je niet mag gaan.]

Wie (her)kent dit? En hoe zou jij er mee omgaan?

Ik zou blijven gaan, of hij het nou wil of niet. Laat hem mij maar eens tegenhouden!! En zijn ouders mogen pas de pot op!

02-04-2011, 21:54

Citaat door gabriel1890:
Nee, een echt man zal zijn vrouw dat nooit verbieden.

Elke vrouw noch man houd van haar ouders.


Klopt. Goed om dit van een man te horen.

Citaat door Malafide:
als ze naar ouders wil moet ze dat zeker doen. als ik maar niet mee hoef en ze ook weer zelf terugkomt en dat ik haar niet moet ophalen oke


Dus je zou haar niet zelf brengen en ophalen? Mag ze daar wel logeren dan?

Citaat door BeMySelf:
Het word steeds gekker.


Het word inderdaad steeds gekker en gekker.

02-04-2011, 21:55
Ik zou sowieso niet trouwen met iemand die me dat zou verbieden.

02-04-2011, 21:56

Citaat door DiepOngelukkig_:
Ik zou blijven gaan, of hij het nou wil of niet. Laat hem mij maar eens tegenhouden!! En zijn ouders mogen pas de pot op!


Dus je gaat toch, ook al verbied 'ie je het? Oké. Hij heeft de auto genomen en je weet dat ie liever niet wilt dat zijn vrouw alleen in de trein reist, wat dan?

Ps. Er bestaan ook nog lieve schoonouders, come on.


Citaat door okeoke:
Gek zeg.



02-04-2011, 21:56
Moet me vader te weten komen, ooh dan hebben we de poppen aan het dansen

02-04-2011, 21:58

Citaat door AiVD_:

Het word inderdaad steeds gekker en gekker.



Voor het huwelijk horen er duidelijke afspraken met elkaar gemaakt te worden. Mijn man neemt mij inderdaad mee, zoals ze dat altijd zeggen, maar mijn man houd mij niet weg van me ouders! Niemand komt tussen mij en mijn ouders in. Zij hebben ALTIJD voor mij gezorgd en daar moet hij hen heel erg dankbaar voor zijn!

Ook dat ze hem hebben geaccepteerd trouwens.

02-04-2011, 21:58

Citaat door tanger_lover:
Ik zou sowieso niet trouwen met iemand die me dat zou verbieden.


Dit weet je niet als je met iemand trouwt. Iedereen kan de mooiste praatjes verkopen, maar in het huwelijk merk je dit pas.

Dit kan ook pas na 2 maanden gebeuren. Dus dat je de eerste twee maanden gewoon op bezoek bent gegaan bij je ouders en dan ineens slaat ie om.. Who knows.


Citaat door RELNICHT:
Moet me vader te weten komen, ooh dan hebben we de poppen aan het dansen


Ben jij dan ook wel iemand die het je vader zou vertellen of ben je eerder iemand die denkt, ach mijn probleem, ik los het wel met mijn man op?

Mijn pa trouwens ook, als ie het te weten zou komen.

02-04-2011, 21:58
hij mag jou iedereen verbieden behalve je ouders

mocht ik ooit trouwen en hij zal mij dit verbieden geloof me dan zal t niet gezellig worden. ik zal bij iedereen ja knikken behalve me ouders

02-04-2011, 21:59


Dan zou ik lachen om zijn gemaakte grap. ;S

02-04-2011, 21:59

Citaat door AiVD_:
Dit weet je niet als je met iemand trouwt. Iedereen kan de mooiste praatjes verkopen, maar in het huwelijk merk je dit pas.

Dit kan ook pas na 2 maanden gebeuren. Dus dat je de eerste twee maanden gewoon op bezoek bent gegaan bij je ouders en dan ineens slaat ie om.. Who knows.

Je praat toch eerst met elkaar voordat je trouwt.
Zo niet dan zou ik gewoon blijven gaan.

02-04-2011, 22:01

Citaat door AiVD_:
Dus je gaat toch, ook al verbied 'ie je het? Oké. Hij heeft de auto genomen en je weet dat ie liever niet wilt dat zijn vrouw alleen in de trein reist, wat dan?

Ps. Er bestaan ook nog lieve schoonouders, come on.




Lieve schat, meen je dit nou serieus? Dat je hier nog over gaat zitten discussieren? Mij verbieden mijn ouders te bezoeken en hier moet ik gehoor aan geven? Er zullen 2 opties volgen, ik blijf mijn ouders bezoeken en geef hem de kans om weer tot inkeer te komen, of ik vraag per de direct de scheiding aan. Geen enkele homo komt mij vertellen dat ik mijn ouders niet mag bezoeken!
Als hij het niet fijn vind dat je alleen reist, kan hij je toch brengen en ophalen? Is dit bij jou het geval?

ps. ja lieve schoonouders bestaan, maar op het moment dat ik mijn ouders niet mag bezoeken moet hij niet verwachten dat ik WEL zijn ouders ga bezoeken. Jij bent grazyyyyyyyyyyyyyyy.

Anywayz, mijn papa en mama gaan voor alles en iedereen!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8