Bekijk volle/desktop versie : Liefde



02-04-2011, 16:40
Ooit heel, zuiver en onaangeroerd. Gesloten, bedekt en afgeschermd. Bewogen, ontdekt en ervaren.

Helder en breekbaar langs een weg gebroken. Van ervaring vertroebeld, door het leven gekleurd. Door emotie verscheurd, bij elkaar gezocht, gevonden en genezen.

Scherven van geluk, kleur van verdriet,

Liefde blijft liefde

02-04-2011, 17:37


Weet je wat ik irritant vind.. Een moeder met 2 kids die bijna de puberteit naderen en nog over liefde gaat raaskallen.. Ga even wat nuttigs doen ofzo!

02-04-2011, 18:26

Citaat door RENTMEESTER:
Weet je wat ik irritant vind.. Een moeder met 2 kids die bijna de puberteit naderen en nog over liefde gaat raaskallen.. Ga even wat nuttigs doen ofzo!

begin je weer??

02-04-2011, 19:00

Citaat door noona:
Ooit heel, zuiver en onaangeroerd. Gesloten, bedekt en afgeschermd. Bewogen, ontdekt en ervaren.

Helder en breekbaar langs een weg gebroken. Van ervaring vertroebeld, door het leven gekleurd. Door emotie verscheurd, bij elkaar gezocht, gevonden en genezen.

Scherven van geluk, kleur van verdriet,

Liefde blijft liefde



helemaallll waar

02-04-2011, 19:23



Citaat door noona:
Ooit heel, zuiver en onaangeroerd. Gesloten, bedekt en afgeschermd. Bewogen, ontdekt en ervaren.

Helder en breekbaar langs een weg gebroken. Van ervaring vertroebeld, door het leven gekleurd. Door emotie verscheurd, bij elkaar gezocht, gevonden en genezen.



dat klinkt als een dikke vrouw die het heeft over een grote chocoladetaart in de koelkast

02-04-2011, 21:49

Citaat door RENTMEESTER:
Weet je wat ik irritant vind.. Een moeder met 2 kids die bijna de puberteit naderen en nog over liefde gaat raaskallen.. Ga even wat nuttigs doen ofzo!

Ik heb het over liefde in het algemeen. Kennelijk ook een kunnen om dat te zien en het niet alleen persé hebben over de zogenaamde liefde van de Marokkaanse jongeren voorhuwelijkse irritante obsessie.

02-04-2011, 21:50

Citaat door dompteurrr:
dat klinkt als een dikke vrouw die het heeft over een grote chocoladetaart in de koelkast

Dat kan