Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk dagcreme voor de droge en zeer gevoelige huid



02-04-2011, 16:05
Hallo dames,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik zoek al zolang een goede dagcreme voor m'n droge en gevoelige huid, maar nog niets gevonden. Heb voorheen de aloevera dagcreme van de bodyshop gebruikt, maar die was ongelooflijk vettig.

Dus ben benieuwd naar welke dagcremes jullie aanraden.
Alvast bedankt,

Groetjes Whatever18

02-04-2011, 16:13


Ik vind de Nivea Sensitive Balance wel fijn en betaalbaar

02-04-2011, 16:16

Citaat door Zonnetje_78:
Ik vind de Nivea Sensitive Balance wel fijn en betaalbaar


Voor welke huidtype? En is de creme zelf niet vettig? Bedankt alvast!

02-04-2011, 16:27

Citaat door whatever18:
Voor welke huidtype? En is de creme zelf niet vettig? Bedankt alvast!


Voor de (over)gevoelige huid
Zonder parfum, kleurstoffen of alcohol

Of het vettig is? Ik vind het wel meevallen maar misschien vind jij het al te vet. Dat is een kwestie van smaak.

02-04-2011, 23:41


Meid ik heb heel lang eucerin gebruikt, te koop bij de apotheek voor 20 euro( doet er wel hEel lang mee). Ik heb namelijk best een gevoelige huid. Aan de ene kant heel droog en som juist vettig. Die creme was echt goed omdat er ook geen chemische dingen in zaten.

03-04-2011, 17:56

Citaat door faithfull2:
Meid ik heb heel lang eucerin gebruikt, te koop bij de apotheek voor 20 euro( doet er wel hEel lang mee). Ik heb namelijk best een gevoelige huid. Aan de ene kant heel droog en som juist vettig. Die creme was echt goed omdat er ook geen chemische dingen in zaten.


Bedankt! Ik ga even googlen..

03-04-2011, 18:00
Voor de echt gevoelige probleemhuid is LRP La Roche Posay een uitkomst! Alleen bij apotheek te koop. Broertje zusje van Vichy!! Echt een aanrader! Mensen die normaal niets verdragen zijn hier enorm blij mee!