Bekijk volle/desktop versie : Zou jij binnen een termijn van 3 maanden kunnen trouwen?



Pagina's : [1] 2 3 4

02-04-2011, 11:41
[ Dus er komt iemand op je pad, je denkt er gelukkig voort mee te kunnen. Binnen 3maanden, alles regelen en officieel bij de ander intrekken.

Kente gij dat? ]

02-04-2011, 11:42


Graag zelfs.

02-04-2011, 11:43

Citaat door Mevr_Feshkel:
[ Dus er komt iemand op je pad, je denkt er gelukkig voort mee te kunnen. Binnen 3maanden, alles regelen en officieel bij de ander intrekken.

Kente gij dat? ]


Waarom niet? Als je je vertrouwen in Allah ta3la stelt.

Ik ken genoeg mensen die het hebben gedaan en hmdl ook nog eens gelukkig zijn.

02-04-2011, 11:45

Citaat door C_warrior:
Alles kan.
Klopt, alles kan.. Koffiekan, theekan, tarkan, furkan, burkan etc..


Citaat door __Nora__:
Graag zelfs.

Waarom graag? Kun je 't toelichten..

02-04-2011, 11:47



Citaat door hayatteke:
Waarom niet? Als je je vertrouwen in Allah ta3la stelt.

Ik ken genoeg mensen die het hebben gedaan en hmdl ook nog eens gelukkig zijn.

Sowieso moet je vertrouwen in Allah hebben.

02-04-2011, 11:49

Citaat door Mevr_Feshkel:
Klopt, alles kan.. Koffiekan, theekan, tarkan, furkan, burkan etc..


Waarom graag? Kun je 't toelichten..


Jaa als je de perfecte persoon kan en de middelen zijn er zou het kunnen.

alleen haast is niet altijd goed?

02-04-2011, 11:49

Citaat door Mevr_Feshkel:


Waarom graag? Kun je 't toelichten..


Omdat belangrijke zaken makkelijk in drie maanden besproken kunnen worden. Het heeft, in mijn ogen, dan ook geen zin om hierna nog te wachten...hoe sneller je dan bij elkaar bent, hoe beter.

02-04-2011, 11:49
jaa wrm niet, zolang alles op halal manier gebeurt nog beter.
Allah swt zal het alleen nog maar gemakkelijker maken voor je dan. hoe langer je een relatie aangaat hoe moeilijker Allah swt het maakt voor ons.
drm ga geen relatie aan of onnodige contacten. (is ook aan mijn gericht)..

02-04-2011, 11:50
Het is mogelijk. Maar 3 maanden kunnen na 6 maanden uitlopen. Denk dat het voor een meisje makkelijker is als ze alles op een rijtje heeft. Dus niet nog in de stress schiet op school om tentamens of afstuderen etc.

02-04-2011, 11:51
Je zou beter de vraag anders kunnen stellen.

Zou je een relatie kunnen nemen? Wetende dat je daarbij de duivel tevreden stelt en Allah teleurstelt? Zou je een relatie kunnen nemen en eigenlijk zo ondankbaar zijn naar jouw Heer toe die jou je leven je voorziening je gezondheid je beproeving jouw gunsten en jouw familie en jou de beproevingen heeft gegeven zodat hij jou insha Allah het paradijs kan geven..

Zou je zo ondankbaar kunnen zijn?? en ook zonder schuldgevoelens zitten?? Zou je gelukkig leven in een relatie wetend dat je elke moment dood kunt gaan en weten dat je niet goed doet?? Zou je een relatie aangaan en jezelf misschien zoveel verdriet en pijn aandoen terwijl allang bekend is met wie jij gaat trouwen??

Aan jou de keus of je een relatie neemt en het op zijn haram doet of dat je het op een halal manier doet maar hij met wie jij gaat trouwen daar trouw je sowieso mee.. Insha Allah..

02-04-2011, 11:56

Citaat door C_warrior:
Jaa als je de perfecte persoon kan en de middelen zijn er zou het kunnen.

alleen haast is niet altijd goed?
Je weet niet waar 'lgair in zit toch?

Citaat door __Nora__:
Omdat belangrijke zaken makkelijk in drie maanden besproken kunnen worden. Het heeft, in mijn ogen, dan ook geen zin om hierna nog te wachten...hoe sneller je dan bij elkaar bent, hoe beter.

Je hebt een goed punt. Helder. Dus jij zou het wel doen..
Citaat door slag:
jaa wrm niet, zolang alles op halal manier gebeurt nog beter.
Allah swt zal het alleen nog maar gemakkelijker maken voor je dan. hoe langer je een relatie aangaat hoe moeilijker Allah swt het maakt voor ons.
drm ga geen relatie aan of onnodige contacten. (is ook aan mijn gericht)..
Ik snap je punt. En ik geef je geen ongelijk..

Citaat door Leeuwtje09:
Het is mogelijk. Maar 3 maanden kunnen na 6 maanden uitlopen. Denk dat het voor een meisje makkelijker is als ze alles op een rijtje heeft. Dus niet nog in de stress schiet op school om tentamens of afstuderen etc.

Wat als ze niet studeert maar werkt?

02-04-2011, 11:57

Citaat door Mevr_Feshkel:

Je hebt een goed punt. Helder. Dus jij zou het wel doen.. Ik snap je punt. En ik geef je geen ongelijk..


Als de mogelijkheid zich voor zou doen, zou ik niet eens drie maanden hoeven te wachten. Dus ja...

02-04-2011, 12:02


Als ze niet studeert maar werkt, is de keus snel gemaakt.

02-04-2011, 12:17

Citaat door Mevr_Feshkel:
Je weet niet waar 'lgair in zit toch?

Je hebt een goed punt. Helder. Dus jij zou het wel doen.. Ik snap je punt. En ik geef je geen ongelijk..

Wat als ze niet studeert maar werkt?


True That!

02-04-2011, 12:20
één week zelfs, als ze bloedmooi is en prachtig innerlijk

Pagina's : [1] 2 3 4