Bekijk volle/desktop versie : 'Zusterdag' te Utrecht [kom zoals je bent en neem je vriendinnen mee!]



02-04-2011, 00:13
De Profeet (صلى الله عليه وسلم) heeft in een interpretatie van de betekenis gezegd:

’De gelovige vormt samen met een (andere) gelovige een soort bouwwerk, het ene deel ondersteunt het ander’. Vervolgens maakte hij een gebaar door zijn vingers in elkaar te schuiven.

(overgeleverd door imaam al-Bukhaarie en Muslim)

De woorden van de Profeet (صلى الله عليه وسلم) illustreren op een prachtige wijze het concept van samenwerking binnen de Islaam en het feit dat wij moslims, maar vooral ook wij zusters elkaar nodig hebben.

Wil jij graag in aanraking met meer zusters? Op zaterdag 16 april organiseren wij een Zusterdag en op vrijdag 22 april een Zustermarkt te Utrecht. Je bent van harte welkom. Het lijkt me geweldig om het zusternetwerk uit te breiden en meer zusters innig te leren kennen in-shaa'-Allaah.

De organisatie van deze activiteiten streeft ernaar zoveel mogelijk zusters te betrekken bij de realisatie van haar activiteiten, om zo de specifieke kennis en kunde van onze geliefde en nobele zusters in praktijk te brengen ten behoeve van de moslimgemeenschap. Zo worden de zusters in staat gesteld elkaar beter te leren kennen door samen te bouwen aan een hechtere gemeenschap van goede zeden en opvoeding.

Mocht jij dus enige kwaliteiten bezitten die je graag zou willen inzetten voor de da3wah omwille van Allaah, dan kun je in-shaa’-Allaah altijd contact met ons opnemen via onze website: http://zusters.fitrah.nl.

Ik hoop jullie te mogen verwelkomen op zaterdag 16 april tijdens onze Zusterdag! 7ayaakunAllaah!





Kom je ook? Schrijf je in via: http://zusters.fitrah.nl

Kun je later toch niet? Meld jij je gewoon af, geen probleem! Zo hebben we een beetje een zicht op hoeveel er ongeveer gaan komen in-shaa'-Allaah.

KOM ZOALS JE BENT! Denk niet bij jezelf, ach ik kan met niemand gaan, of ik ken toch niemand. Wij zijn jouw zusters, samen gaan we er iets gezelligs en leerzaams van maken!

02-04-2011, 00:23


Nee, het gaat niet over ex-vriendjes. Het gaat over een heel mooi onderwerp; de aayah op de flyer verklapt het eigenlijk al een beetje. Snap je 'm nu? hihi (:

12-04-2011, 00:28
Helaas, ik zou aanwezig zijn. Maar er is iets tussen gekomen.

12-04-2011, 11:05
Salam oelaykom,

Weet iemand hoe ik daar met de trein kom? Bij welke station moet je uitstappen en moet je daarna nog een bus pakken? Welke halte uitstappen?

Barak Allahoe fikoem.

12-04-2011, 13:22


Vanaf Utrecht centraal pak je bus 37 of 38 (richting Maarssenbroek).

Je stapt uit bij halte Otto Hahnweg. Als je eenmaal uitgestapt bent, loop je terug (dus waar de bus vandaan kwam). De Otto Hahnweg bevindt zich de eerste straat links. Je loopt door totdat je het onderstaande plaatje herkend. Het bevindt zich aan je rechterkant.