Bekijk volle/desktop versie : hoe voelt een jongen zich als een meisje tegen hem aanstaat?

Pagina's : 1 [2] 3

02-10-2004, 00:11
Je kijkt er diep aan in haar ogen, je merkt gewoon dat je net een uitgekozen stel bent, voor elkaar gemaakt, je voelt de warmte en liefde stralen, je voel hoe zacht ze is en helemaal in jou handen valt. Haar haar door de wind tegen je aan, haar lippen tegen die van jou...

Je voelt je lekker en top, niks kan meer stuk, even vergeet je alles, die roddels, het weer, als is het koud, bij je liefde ben je warm, de tijd lijkt te zijn stil gestaan, niks beweegt of verandert, alles draait om jullie heen.

Zo voel ik me.....

02-10-2004, 00:23

egyptenaar: kijk uit dat je je nek niet breekt over je eigen kwijl als je straks opstaat.

02-10-2004, 00:25
hoezo

leg uit

02-10-2004, 19:57

Citaat door Grover:
egyptenaar: kijk uit dat je je nek niet breekt over je eigen kwijl als je straks opstaat.

02-10-2004, 23:03

Lijpo`s

03-10-2004, 00:14

Citaat door Grover:
is ze lelijk of knap en heeft ze haar bek gepoetst of niet?
hahahahaahaha, wollah die is goed! Ik lig strijk van je opmerking

03-10-2004, 04:37

Citaat door EgyPTeNaaR19:
Je kijkt er diep aan in haar ogen, je merkt gewoon dat je net een uitgekozen stel bent, voor elkaar gemaakt, je voelt de warmte en liefde stralen, je voel hoe zacht ze is en helemaal in jou handen valt. Haar haar door de wind tegen je aan, haar lippen tegen die van jou...

Je voelt je lekker en top, niks kan meer stuk, even vergeet je alles, die roddels, het weer, als is het koud, bij je liefde ben je warm, de tijd lijkt te zijn stil gestaan, niks beweegt of verandert, alles draait om jullie heen.

Zo voel ik me.....
hmm kei lief..!

03-10-2004, 16:13
Eerste keer dat ik hier ben..dacht ff een kijkje nemen op deze link...
Sex is iets voor de slaapkamer (oke oke..en de keuken) niet voor en plein public op marokko.nl. Schaam je jullie wellustige pubers..

03-10-2004, 17:10
[b]heerlijk En Nog Eens Heerlijk

03-10-2004, 21:17

Zo voel ik me.....
Egyptenaren zijn Soo

03-10-2004, 21:22
Je krijgt een heerlijk gevoel.....en je krijgt kriebels enzz kippenvel....het is echt een heerlijk gevoel...

04-10-2004, 09:03
mensen dankje voor jullie berichtjes!!! maar ik bedoelde zoals een andere het al zij!!! ik bedoel dit niet op een vieze manier maar, op de juiste manier dus voel je je dan veilig.!!!

04-10-2004, 13:38

Je Voelt je Perfect....

04-10-2004, 14:45

Je Voelt je Perfect....
hey kom jij echt uit cairo? mijn vader ook. mooie drukke plaats.

beslama

04-10-2004, 15:19

Zo voel ik me.....
Heb je drugs gebruikt of zo?Zeg nou maar gewoon dat je een stijve xxx krijgt.Uit welk boek heb je deze teks trouwens overgenomen?Dat noemen ze plagiaat.Dat is strafbaar.Daarvoor kun je in de cel worden gegooid.Daar kun je ook aan je trekken komen,maar dan op een andere manier.Dan moet je bukken als je onder de douche staat.

Pagina's : 1 [2] 3