Bekijk volle/desktop versie : voor huwelijksakte belgie en nl



01-04-2011, 21:10
ik heb papieren die in frans zijn vertaald en stempel op zit van belgische en nederlandse ambassade in marokko, kun je deze dan nu gewoon gebruiken in nl en belgie zonder dat ze vertaald zijn naar nl of andere taal, ze zijn alleen in arabisch en frans.

02-04-2011, 00:00


Frans is ook geaccepteerd. Dan spreek ik voor België. Je moet wel opletten dat het uittreksel van uw huwelijksakte recent genoeg zijn, want daar kunnen ze moeilijk over doen. Zelfs al is het gelegaliseerd door de Belgische Ambassade in Marokko.

02-04-2011, 11:37
Zowel voor NL als voor BE is dit voloende!

Je moet wel opletten, als je die eerst in moet schrijven in NL dat neemt al 2 maand in beslag.. en de legalisatie is maar 3 maand geldig..

02-04-2011, 14:46
ze zijn dus 3 maanden geldig en je kunt dus nergens tegenlijk inschrijven of hoe zit het in elkaar?

ik kan maar geen woning vinden in Hamont, Hamont-Achel, Neerpelt, Overpelt.

02-04-2011, 14:51



Citaat door nadorboytje:
ze zijn dus 3 maanden geldig en je kunt dus nergens tegenlijk inschrijven of hoe zit het in elkaar?

ik kan maar geen woning vinden in Hamont, Hamont-Achel, Neerpelt, Overpelt.


Dan moet je Hasselt, genk, houthalen en dergelijke proberen.
Je kunt ook via hebbes.be kijken, daar staan ook app en huizen te huur.

Beslama

02-04-2011, 14:55
kan niet zo ver, blijf in nl werken meid.

en yasmin heb nergens ingeschreven maar je huwelijksakte doe je in nl, zodat ik de marokaanse gelijk in den bosch kan doen en evrvolgens in belgie inschrijven

02-04-2011, 15:06

Citaat door nadorboytje:
kan niet zo ver, blijf in nl werken meid.

en yasmin heb nergens ingeschreven maar je huwelijksakte doe je in nl, zodat ik de marokaanse gelijk in den bosch kan doen en evrvolgens in belgie inschrijven


Dan klopt er iets niet.. Als je nu een Nederlandse huwelijksakte hebt..
Waarom heb je hem laten legaliseren en vertalen als ik vragen mag? Dit is namelijk niet nodig..

02-04-2011, 16:58
ik heb het niet over ene huwelijksakte maar zoals geboorteakte etc,

02-04-2011, 22:31

Citaat door nadorboytje:
ze zijn dus 3 maanden geldig en je kunt dus nergens tegenlijk inschrijven of hoe zit het in elkaar?

ik kan maar geen woning vinden in Hamont, Hamont-Achel, Neerpelt, Overpelt.



Er zijn genoeg woningen te huur in deze regio. Maar wat is uw budget dat je wil uitgeven?

04-04-2011, 10:58
niet meer dan 600