Bekijk volle/desktop versie : Wie wil mij effe helpen



01-04-2011, 18:50
Beste m.nl vrienden en vriendinnetjes,

Ik wil in juni naar New York.
Nu is mijn vraag wie van de m.nl leden is daar geweest...buy the way dat je in je dromen daar bent geweest telt effe niet mee , maar in het echt.

Wie kan mij leuke hotels aanbevelen die niet al te duur zijn en eventuele tips enz. Oja wil ook naar New Jersey in die 6 dagen dat ik ga, want ik wil daar naar de beroemde cake boss. Komt zaterdag altijd op om 01:00hr op national geograpfic...ben gek op dat programma. Die vent maakt de mooiste en denk ook de lekkerste taarten...en wil het gewoon graag in het echt zien hahha.

Dus mensen ben benieuwd.

01-04-2011, 18:52


Daar moet je TYGER voor hebben.
Die gast is volgens mij overal geweest.

01-04-2011, 19:00
OOh oke thnx....hoop dat die TYGER effe gaat reageren

01-04-2011, 19:03
ewa mensen gelp effe dan of gaat niemadn hier op reis en alleen maar elk jaar 6 weken naar marokko.

01-04-2011, 19:09


cool
kan je helaas niets aanraden
voorlopig blijft het bij dromen voor mij

ale up

01-04-2011, 19:10
Ik ben vorige jaar naar New York geweest voor een paar dagen.
Je moet naar de Brooklyn Heights Promenade gaan.. super mooi om te zien! je ziet dan o.a de skyline van New York..
Central park is ook leuk om te gaan.. Je hebt veel dingen om te zien en te doen.. Maar ik weet niet waar je van houd?? Dat is per persoon verschillend.

Ik verbleef in Hilton Garden Hotel prima hotel goede ligging..aanrader dus
Succes met het vinden en veel plezier als je gaat!

01-04-2011, 19:17

Citaat door kyhu:
Ik ben vorige jaar naar New York geweest voor een paar dagen.
Je moet naar de Brooklyn Heights Promenade gaan.. super mooi om te zien! je ziet dan o.a de skyline van New York..
Central park is ook leuk om te gaan.. Je hebt veel dingen om te zien en te doen.. Maar ik weet niet waar je van houd?? Dat is per persoon verschillend.

Ik verbleef in Hilton Garden Hotel prima hotel goede ligging..aanrader dus
Succes met het vinden en veel plezier als je gaat!



Oke thnx, en waar ligt het Hilton Garden in NY en wat kost het qua prijs enz.

Heb jij apart een ticket geboekt en apart een hotel...hoe en wat?
OOh en ik vind alles wel bijna leuk....en denk dat je in NY je echt niet hoeft te vervelen

01-04-2011, 19:34

Citaat door winter:
Oke thnx, en waar ligt het Hilton Garden in NY en wat kost het qua prijs enz.

Heb jij apart een ticket geboekt en apart een hotel...hoe en wat?
OOh en ik vind alles wel bijna leuk....en denk dat je in NY je echt niet hoeft te vervelen


Hotel ligt in het centrum van New York..Alles in lekker in de buurt .

Idd, in New York hoef je niet te vervelen, maar is voldoende voor een paar dagen, vind ik zelf.. Ik heb de vlucht en hotel apart geboekt. De prijs van hotel is gemiddeld ( goed betaalbaar)...ik denk de best betaalbare hotel van new york is.. ik was in ieder geval tevreden.

01-04-2011, 19:38
Oke thnx, die staat op mn lijstje...ben een lijstje aan het maken van niet zo dure hotels en zo.

Maar lijkt me ook handig om een all in iets te vinden dus vliegticket en hotel enzo.