Bekijk volle/desktop versie : 1 april grap



01-04-2011, 18:42
Ik ben nog steeds niet over de schrik heen.
Zoontje van mijn zus is net bij me langsgewipt en heb hem gevraagd om te blijven eten. Had namelijk lamacum gemaakt. Aangezien ik weet dat hij die altijd lekker vind.
Wat doet deze grapjas? Vind het eigelijk helemaal geen grap?
Zegt ie dat 7ena ernstig ziek is en in het ziekenhuis ligt. Mijn moeder dus. Ik was versteent en voelde dat mijn hart elk moment kon stoppen .
Opeens zegt ie "1 April kikker in je bil"?
Ik was zo kwaad op hem. Wou hem echt slaan. Hij rende naar buiten en riep steeds sorry sorry. Ik zal dat nooit meer zeggen. En ondertussen doodlachen.
Ik zei tegen hem waga dayek, walah 7ema ni3est ie jemesh. Heb mijn zus ook gebeld. Zij moets keihard lachen om ons.
Heb haar gezegd dat ze hem moet aanpakken want dat zijn geen leuke grappen. Hij weet heel goed dat ik heel close en zorgzaam ben tegen mijn moeder. Rotjong

01-04-2011, 18:46


Het was maar een grap, ook al was het een slechte

achteraf zou ik niet zo heftig reageren..

01-04-2011, 18:55

Citaat door moslima_girl:
Het was maar een grap, ook al was het een slechte

achteraf zou ik niet zo heftig reageren..



Op dat moment kon ik hem wel killen. Weet zeker dat ik straks als ik over de schrik heen ben er wel om kan lachen.
Ik was namelijk vergeten dat het vandaag 1 April was. Wat gaan de dagen toch snel. Soubhanna Allah.

01-04-2011, 18:58
we moeten onze kinderen die 1 april geinen niet aanleren en zeker afleren als ze het kennen

ze doen namelijk niets anders dan liegen

01-04-2011, 19:02



Citaat door Umm-Uthmaan:
we moeten onze kinderen die 1 april geinen niet aanleren en zeker afleren als ze het kennen

ze doen namelijk niets anders dan liegen



Inderdaad.
En ze vinden het nog grappig ook.

01-04-2011, 19:05
ze zeggen ook dat shar april shar lekdob is

01-04-2011, 19:05

Citaat door l7obl3mar:
Op dat moment kon ik hem wel killen. Weet zeker dat ik straks als ik over de schrik heen ben er wel om kan lachen.
Ik was namelijk vergeten dat het vandaag 1 April was. Wat gaan de dagen toch snel. Soubhanna Allah.



haha, maar eerst ff een topic openen jek

de dagen gaan als een raket. Ik moet nog zoveeel doen voordat de zomervakantie aankomt...


Citaat door Umm-Uthmaan:
we moeten onze kinderen die 1 april geinen niet aanleren en zeker afleren als ze het kennen

ze doen namelijk niets anders dan liegen


Het blijven kinderen...Ik zie de lol wel van in

01-04-2011, 19:19
Zieke grap en helemaal niet leuk.

01-04-2011, 19:21
absoluut geen leuke grap, maar het is maar een kind

01-04-2011, 19:33
Het is nu eenmaal zo dat kinderen erin meegaan, maar dat was idd geen leuke grap.
Tja we leven nu eenmaal in een ander tijdper, vroeger was het al leuk om te zeggen dat je een scheur iemand een scheur in zijn broek heeft

Nu is het extremer....... , zelfs mijn moeder doet eraan mee, ze belt altijd met van die flauwe grappen

01-04-2011, 19:46

Citaat door dunja:
Het is nu eenmaal zo dat kinderen erin meegaan, maar dat was idd geen leuke grap.
Tja we leven nu eenmaal in een ander tijdper, vroeger was het al leuk om te zeggen dat je een scheur iemand een scheur in zijn broek heeft

Nu is het extremer....... , zelfs mijn moeder doet eraan mee, ze belt altijd met van die flauwe grappen



Jou ma?

vertel.

01-04-2011, 19:54
vind da niet kunnen meedoen met die 1 april grappen

snap ook niet waar dat vandaan komt

01-04-2011, 20:22



Citaat door l7obl3mar:
Jou ma?

vertel.



Nou elk jaar verzint ze wel wat anders, vorig jaar was het: ik heb je man net gezien, hij was aan het praten met een andere vrouw, wie is dat??

En vandaag kon ze mij niet beetnemen omdat ik de hele dag cursus had, ze had wel naar huis gebeld, ze wilde mijn oudste dochter spreken, ze was gelukkig werken anders had ze weer wat bij haar geprobeerd

01-04-2011, 22:06

Citaat door ouafaetoen:
vind da niet kunnen meedoen met die 1 april grappen

snap ook niet waar dat vandaan komt



http://nl.wikipedia.org/wiki/1_aprilgrap

zo is het dus ontstaan