Bekijk volle/desktop versie : Waarom kiezen marokkanen niet voor een weddingplanner tot ze het ervaren hebben??????



Pagina's : [1] 2

01-04-2011, 12:32
?????????????????????

01-04-2011, 12:39


Omdat veel meiden het zelf willen regelen ik zelf zou ook geen weddingplanner in de hand willen nemen wil alles zelf regelen

01-04-2011, 12:53
Omdat je extra kosten betaald aan het gene dat je zelf ook kan doen... Hoelang heb jij er ervaring mee ? En wat heb je ervoor gestudeerd ?

01-04-2011, 12:55
kijk daar gaan jullie de mist in.. ik heb al 5 jaar ervaring en ben gediplomeerd in evenementenorganisatie en weddingplanner.. en duurder ben je niet .. stel je hebt een budget van 10000 euro en ik kan precies die bruiloft voor jou regelen zoals jij dat wil voor 7500 dus hoe bedoel je duurder? daar zijn weddingplanners voor

01-04-2011, 12:55


Ik zou het zelf niet uit handen laten nemen, me ouders verklaren me voor gek.
Ik zou me er ook niet fijn bij voelen.

01-04-2011, 12:56
ik heb zelf een bruiloft meegemaakt wat door een weddingplanner werd behandelt!
die ging echt gewoon PER FECT!

01-04-2011, 13:00

Citaat door Nisrinewedding:
kijk daar gaan jullie de mist in.. ik heb al 5 jaar ervaring en ben gediplomeerd in evenementenorganisatie en weddingplanner.. en duurder ben je niet .. stel je hebt een budget van 10000 euro en ik kan precies die bruiloft voor jou regelen zoals jij dat wil voor 7500 dus hoe bedoel je duurder? daar zijn weddingplanners voor



heb je een website ?

01-04-2011, 13:14
Dag Collegaatje,

ik denk niet dat het aan marokkanen ligt.
Het is een persoonlijke kwestie en het is mensen niet kwalijk te nemen dat zij dat niet uit handen willen geven.
Je kunt beter de focus leggen op mensen die hier wel in geinteresseerd zijn.
Ik denk ook dat je op marokko.nl niet een representatief antwoord krijgt omdat de meeste dames die hier zitten zelf op zoek zijn voor hun bruiloft.
De meiden die een weddingplanner nemen gaat vaak via via of via google etc.