Bekijk volle/desktop versie : Waarom kiezen marokkanen niet voor een weddingplanner tot ze het ervaren hebben??????



Pagina's : [1] 2

01-04-2011, 12:32
?????????????????????

01-04-2011, 12:39


Omdat veel meiden het zelf willen regelen ik zelf zou ook geen weddingplanner in de hand willen nemen wil alles zelf regelen

01-04-2011, 12:53
Omdat je extra kosten betaald aan het gene dat je zelf ook kan doen... Hoelang heb jij er ervaring mee ? En wat heb je ervoor gestudeerd ?

01-04-2011, 12:55
kijk daar gaan jullie de mist in.. ik heb al 5 jaar ervaring en ben gediplomeerd in evenementenorganisatie en weddingplanner.. en duurder ben je niet .. stel je hebt een budget van 10000 euro en ik kan precies die bruiloft voor jou regelen zoals jij dat wil voor 7500 dus hoe bedoel je duurder? daar zijn weddingplanners voor

01-04-2011, 12:55


Ik zou het zelf niet uit handen laten nemen, me ouders verklaren me voor gek.
Ik zou me er ook niet fijn bij voelen.

01-04-2011, 12:56
ik heb zelf een bruiloft meegemaakt wat door een weddingplanner werd behandelt!
die ging echt gewoon PER FECT!

01-04-2011, 13:00

Citaat door Nisrinewedding:
kijk daar gaan jullie de mist in.. ik heb al 5 jaar ervaring en ben gediplomeerd in evenementenorganisatie en weddingplanner.. en duurder ben je niet .. stel je hebt een budget van 10000 euro en ik kan precies die bruiloft voor jou regelen zoals jij dat wil voor 7500 dus hoe bedoel je duurder? daar zijn weddingplanners voor



heb je een website ?

01-04-2011, 13:14
Dag Collegaatje,

ik denk niet dat het aan marokkanen ligt.
Het is een persoonlijke kwestie en het is mensen niet kwalijk te nemen dat zij dat niet uit handen willen geven.
Je kunt beter de focus leggen op mensen die hier wel in geinteresseerd zijn.
Ik denk ook dat je op marokko.nl niet een representatief antwoord krijgt omdat de meeste dames die hier zitten zelf op zoek zijn voor hun bruiloft.
De meiden die een weddingplanner nemen gaat vaak via via of via google etc.

Maar ik wens je succes met je werk meid!

gr. Fatiha
Weddingplanning Marwa

01-04-2011, 13:16

Citaat door WpMarwa:
Dag Collegaatje,

ik denk niet dat het aan marokkanen ligt.
Het is een persoonlijke kwestie en het is mensen niet kwalijk te nemen dat zij dat niet uit handen willen geven.
Je kunt beter de focus leggen op mensen die hier wel in geinteresseerd zijn.
Ik denk ook dat je op marokko.nl niet een representatief antwoord krijgt omdat de meeste dames die hier zitten zelf op zoek zijn voor hun bruiloft.
De meiden die een weddingplanner nemen gaat vaak via via of via google etc.

Maar ik wens je succes met je werk meid!

gr. Fatiha
Weddingplanning Marwa



Heb jij wel een site ?

01-04-2011, 13:18

Citaat door Bolita27:
Heb jij wel een site ?


Ja meid, onze site is: http://www.weddingplanningmarwa.nl

Gr. Fatiha
Weddingplanning Marwa

01-04-2011, 13:19

Citaat door Nisrinewedding:
kijk daar gaan jullie de mist in.. ik heb al 5 jaar ervaring en ben gediplomeerd in evenementenorganisatie en weddingplanner.. en duurder ben je niet .. stel je hebt een budget van 10000 euro en ik kan precies die bruiloft voor jou regelen zoals jij dat wil voor 7500 dus hoe bedoel je duurder? daar zijn weddingplanners voor



moeten ze jou niet betalen dan? ben je dat vergeten...

by the way ik denk persoonlijk dat de bruidjes het zelf willen organiseren zoals zij dat willen. ik weet dat een weddingplanner dat ook kan regelen en misschien ook goedkoper. maar alsnog is de voorkeur is het meest om het zelf te doen bijv met zussen/schoonzussen. Misschien is de angst misschien is het wat anders. vertrouwen ofzo...


Als ik jou was zou ik eerder reclame maken voor jezelf dan af te vragen wrm er geen vraag naar is of etc. ik begrijp wel dat je het wilt weten.

01-04-2011, 13:32

Citaat door Bolita27:
Heb jij wel een site ?



ja zeker


http://www.diamondmariage.nl

01-04-2011, 13:34



Citaat door Exclusiive:
moeten ze jou niet betalen dan? ben je dat vergeten...

by the way ik denk persoonlijk dat de bruidjes het zelf willen organiseren zoals zij dat willen. ik weet dat een weddingplanner dat ook kan regelen en misschien ook goedkoper. maar alsnog is de voorkeur is het meest om het zelf te doen bijv met zussen/schoonzussen. Misschien is de angst misschien is het wat anders. vertrouwen ofzo...


Als ik jou was zou ik eerder reclame maken voor jezelf dan af te vragen wrm er geen vraag naar is of etc. ik begrijp wel dat je het wilt weten.



alle begrip maar wij stemmen ook alles af en de wensen van de bruid die gaan wij natuurlijk hanteren het is niet zo dat zij catering magrebia wil en ik dounia voor haar neem.. zo werkt het niet het is een bruiloft precies wat zij wil.. enkel kunnen wij het goedkoper krijgen omdat we vaker samen werken met ze.. wij worden natuurlijk ook betaald maar dan ben je nog goedkoper uit en heb je een georganiseerde bruiloft wat heel belangrijk is bij onze marokkanen

01-04-2011, 13:35

Citaat door WpMarwa:
Dag Collegaatje,

ik denk niet dat het aan marokkanen ligt.
Het is een persoonlijke kwestie en het is mensen niet kwalijk te nemen dat zij dat niet uit handen willen geven.
Je kunt beter de focus leggen op mensen die hier wel in geinteresseerd zijn.
Ik denk ook dat je op marokko.nl niet een representatief antwoord krijgt omdat de meeste dames die hier zitten zelf op zoek zijn voor hun bruiloft.
De meiden die een weddingplanner nemen gaat vaak via via of via google etc.

Maar ik wens je succes met je werk meid!

gr. Fatiha
Weddingplanning Marwa



Marwa heeft helemaal gelijk wij werken op dezelfde manier, en zij is ook een topper! wij doen ons best om het zo mooi en georganiseerd en goedkoper te krijgen

01-04-2011, 13:36

Citaat door Ziina_Casawia:
ik heb zelf een bruiloft meegemaakt wat door een weddingplanner werd behandelt!
die ging echt gewoon PER FECT!



kijkkkkkkkkkk jij weet waar we over praten

Pagina's : [1] 2