Bekijk volle/desktop versie : sinds ik een kindje heb kijk ik anders tegen mijn schoonma aan



Pagina's : [1] 2

01-04-2011, 12:10
subhanallah.

allah heeft mijn hartje milder gemaakt. Ik kon haar eerst echt niet uitstaan. En nu kan ik me ook in haar verplaatsen en heb een soort medelijden gekregen, waardoor ik veel liever tegen haar ben geworden en meer geduld heb gekregen, hamdillilah.

Telkens als ik me irriteer of zo denk ik het blijft toch de moedr van mijn man, en dan gaat t snel over. Ik ben er heel blij mee eigenlijk. Ik beschouw haar nu als een soort moeder en zij mij als een dochter. Ik hoop dat t zo blijft.

01-04-2011, 12:18


Mascha-Allah!

01-04-2011, 12:52
Goed zo....

01-04-2011, 12:54
goed hoor. ik hoop dat ik dat ook ooit kan.

He maar valt t jullie op dat haast niemand reageert, omdat jij een goede topic opent over sm??? mocht je iets slecht hebben gezegd over schoonfamilie dan had je nu al 100en reacties.

off topic hoe is t met je zoontje???? inshallah alles goed echt masallah. Die van mij herkent mij nu heel erg en zodra hij mij ziet begint ie te schopen en gillen en kraaien. zo liefffffffffff man.

01-04-2011, 12:57


Waarom kon je haar eerst niet uitstaan?

En ik vind het goed dat je haar nu toch meer respecteert omdat je nu zelf moeder bent en je weet dat karma een bitch is.
Dat moeten meer mensen eens leren...

01-04-2011, 12:59
Ik vond haar gewoon irritant of zo . Ik weet niet. overal waar we waren was zij ook. Maar komt omdat ze mijn man natuurlijk niet vaak ziet daarom begrijp ik t nu beter.

01-04-2011, 12:59

Citaat door leila1989:
goed hoor. ik hoop dat ik dat ook ooit kan.

He maar valt t jullie op dat haast niemand reageert, omdat jij een goede topic opent over sm??? mocht je iets slecht hebben gezegd over schoonfamilie dan had je nu al 100en reacties.

off topic hoe is t met je zoontje???? inshallah alles goed echt masallah. Die van mij herkent mij nu heel erg en zodra hij mij ziet begint ie te schopen en gillen en kraaien. zo liefffffffffff man.



ah liefffffff . die van mij geeft me elke keer zo een big smile. boussa voor je kleintje.

01-04-2011, 13:00
El7amdoulillah

01-04-2011, 13:01

Citaat door xshemsix:
Ik vond haar gewoon irritant of zo . Ik weet niet. overal waar we waren was zij ook. Maar komt omdat ze mijn man natuurlijk niet vaak ziet daarom begrijp ik t nu beter.


Ik snap je wel, maar haar ook. Het is immers haar zoon die ze nooit kwijt wil en als de kans heeft om tijd met hem door te brengen dat ze die dan ook met beide handen wil grijpen. Jij zou, iedere moeder eigenlijk, precies hetzelfde doen.

Ghair inshallah.

01-04-2011, 13:03
Hamdoelilah!

01-04-2011, 13:05

Citaat door leila1989:
goed hoor. ik hoop dat ik dat ook ooit kan.

He maar valt t jullie op dat haast niemand reageert, omdat jij een goede topic opent over sm??? mocht je iets slecht hebben gezegd over schoonfamilie dan had je nu al 100en reacties.

off topic hoe is t met je zoontje???? inshallah alles goed echt masallah. Die van mij herkent mij nu heel erg en zodra hij mij ziet begint ie te schopen en gillen en kraaien. zo liefffffffffff man.



Klopt... meeste willen alleen andermans vaak verzonnen ellende lezen.....

01-04-2011, 13:11
Mooi om te horen...

01-04-2011, 13:26


Meestal als je een kindje hebt bekijk je de hele wereld via een andere bri dan voorheenl.

01-04-2011, 13:29
Mooi om te lezen ! Bij mij is het juist andersom. Voordat de kleine er was was het allemaal koek en ei en sinds de geboorte van de kleine snap ik niets meer van haar. Wat ik erg jammer vind, maar ik laat het aan niemand merken... doe gewoon alsof ik haar streken en opmerkingen niet zie of begrijp.

01-04-2011, 13:31
Alhamdoulilah !!!

UP voor jouw !

Pagina's : [1] 2