Bekijk volle/desktop versie : Het leed dat BB heet



31-03-2011, 23:06
hoi,
ik heb sinds een half jaar een BB. Ik ping er mee met BB messenger. Een tijdje terug heb ik via app world een upgrade gedaan. Sindsdien werkt mijn PIng niet meer. Ik weet niet hoe ik de BB messenger kan verwijderen en hoe ik er voor kan zorgen dat ping weer goed werkt. Wie heeft een oplossing?
Dank alvast

31-03-2011, 23:30



Citaat door Ait-touzine-:
ga pingen slet



Let op je taalgebruik.

01-04-2011, 00:18

Citaat door Ait-touzine-:
Onze vaders kwamen hier als gastarbeiders , hebben zich uit de naad gewerkt om ons een betere toekomst te geven. en kijk wat er van jullie is geworden, allemaal hoeren en pooiers die geobsedeerd zijn door blackberry's. ze hadden jullie in marokko moeten achterlaten. laten sterven van de honger, dan hadden ze echt juist gehandeld.
1000 blackberry pingcontacten en weet ik het veel wat jullie nog meer gebruiken om goedkoop bereikbaar te blijven voor jongens.





Niks aan toe te voegen broer

01-04-2011, 11:39

Citaat door Ait-touzine-:
Onze vaders kwamen hier als gastarbeiders , hebben zich uit de naad gewerkt om ons een betere toekomst te geven. en kijk wat er van jullie is geworden, allemaal hoeren en pooiers die geobsedeerd zijn door blackberry's. ze hadden jullie in marokko moeten achterlaten. laten sterven van de honger, dan hadden ze echt juist gehandeld.
1000 blackberry pingcontacten en weet ik het veel wat jullie nog meer gebruiken om goedkoop bereikbaar te blijven voor jongens.



The hard truth!

01-04-2011, 16:04



Citaat door Ait-touzine-:
Onze vaders kwamen hier als gastarbeiders , hebben zich uit de naad gewerkt om ons een betere toekomst te geven. en kijk wat er van jullie is geworden, allemaal hoeren en pooiers die geobsedeerd zijn door blackberry's. ze hadden jullie in marokko moeten achterlaten. laten sterven van de honger, dan hadden ze echt juist gehandeld.
1000 blackberry pingcontacten en weet ik het veel wat jullie nog meer gebruiken om goedkoop bereikbaar te blijven voor jongens.



Spreek voor jezelf. Dat jij overal slechte mensen ziet zegt veel over jou. Lazer eens een eind op flikker. Niet iedereen pingt met de intentie te hoereren. DAt laten we over aan hondjes als jij.

01-04-2011, 16:05

Citaat door Ait-touzine-:
ga pingen slet


Halfgare idioot.

01-04-2011, 16:13

Citaat door Goudse_Kaas:
Spreek voor jezelf. Dat jij overal slechte mensen ziet zegt veel over jou. Lazer eens een eind op flikker. Niet iedereen pingt met de intentie te hoereren. DAt laten we over aan hondjes als jij.



Nee ik spreek voor jou, jij bent te laf om het toe te geven dus dan zit er niks anders op dan doe ik het maar voor je . wind je niet zo op. we weten dat jij met 40 jongens tegelijk pingt in de hoop een idioot aan de haak te slaan die met je wilt trouwen.

01-04-2011, 16:35

Citaat door Ait-touzine-:
Nee ik spreek voor jou, jij bent te laf om het toe te geven dus dan zit er niks anders op dan doe ik het maar voor je . wind je niet zo op. we weten dat jij maar 40 jongens tegelijk pingt in de hoop een idioot aan de haak te slaan die met je wilt trouwen.



Ik geef helemaal niets toe, want er is niets toe te geven drol.
Oh, dus het is normaal dat jongens 40 mannen op hun ping hebben? Getver. Opshouten. Als je niet wilt helpen hoef je niet te reageren

01-04-2011, 16:48

Citaat door Goudse_Kaas:
Ik geef helemaal niets toe, want er is niets toe te geven drol.
Oh, dus het is normaal dat jongens 40 mannen op hun ping hebben? Getver. Opshouten. Als je niet wilt helpen hoef je niet te reageren



De enige drol hier dat ben jij, thuis de heilige moslima uithangen maar ondertussen pingen met 40 zemmels. En als je ping het even niet doet hier als een gefrustreerde kip een topic openen.
DIKKE MIDDELVINGERVOOR JOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU