Bekijk volle/desktop versie : - Quraan audio met herhaling van aya ??



Pagina's : [1] 2

31-03-2011, 18:13
Bismillaahi Rahmaani Rahiem

Asalaamu alaikoem warahmatuAllaah,

Ik ben op zoek naar audio bestanden van de Quraan waarin de aya herhaald wordt alvorens het over gaat naar de volgende aya (dit helpt met memoriseren)

Iemand die een site of soortgelijke voor mij heeft waar ik dit kan vinden??

En als ik niet te veel vraag, graag mujawwad.

Jazaakum Allaahu ghairan

31-03-2011, 18:15


Er is iets voor kinderen hihi

dus dat reciteur een ayah reciteert en dan hoor je kinderen hem achterna zeggen. Is die ook goed?

31-03-2011, 18:17
Haha die versie ken ik al, ik was al bang dat iemand daarmee zou komen. Maar nee ik zoek iets zonder kinderen, als dat kan (A)

Baraka Allaahu fieki

31-03-2011, 18:19

Citaat door IslaamFanaat:
Haha die versie ken ik al, ik was al bang dat iemand daarmee zou komen. Maar nee ik zoek iets zonder kinderen, als dat kan (A)

Baraka Allaahu fieki


haha, wa fieki.

Ik denk dat je dan beter het programma van zuster SerieuzeMoslima kunt gebruiken, insha Allaah

Allaah e3awnek

31-03-2011, 18:21


Owhjaa dat was ik vergeten te vermelden..

Ik wil graag audio bestanden i.p.v programma's.
Het is de bedoeling dat ik de audio bestanden op mijn mobiel/mp3 ga zetten, dan kan ik makkelijker memoriseren dan achter een pc met een programma.

Ik ben lastig, i know, 3afwan haha

31-03-2011, 19:02
Niemand?

31-03-2011, 19:05
ik heb alleen programma's gevonden en ruqiya versies, maar die zoek jij denk ik niet.

31-03-2011, 19:43

Citaat door imaamboy17:
ik heb alleen programma's gevonden en ruqiya versies, maar die zoek jij denk ik niet.


Wat bedoel je precies met ruqiya versies? Audio bestanden van roeqya ?


Citaat door SerieuzeMoslima:
Hmm, neen zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen.


Jammer.. ghair inshaaAllaah
Jazaaki Allaahu ghairan

31-03-2011, 19:53

Citaat door IslaamFanaat:
Wat bedoel je precies met ruqiya versies? Audio bestanden van roeqya ?
[/B]


Na'am, maar die worden niet op volgorde van de mos7af gereciteerd. Maar bijv. ayat alkursie 3keer en daarna soerat Yoenoes vers van Moesa en de tovenaars drie enzovoorts...

31-03-2011, 20:14

Citaat door imaamboy17:
Na'am, maar die worden niet op volgorde van de mos7af gereciteerd. Maar bijv. ayat alkursie 3keer en daarna soerat Yoenoes vers van Moesa en de tovenaars drie enzovoorts...


Mag ik ze van je hebben? Jazaak Allaahu ghairan

31-03-2011, 20:58

Citaat door IslaamFanaat:
Mag ik ze van je hebben? Jazaak Allaahu ghairan


Wa iyaaki

Het zijn recitaties van de twee welbekende masha-ieg van el-Haram el-mekie
Sheikh Sudays & Shuraim
Het is wel een in een RAR-bestand gezet (door iemand anders) die je moet uitpakken. Als het niet lukt kan je me raadplegen inshaAllaah zodat ik hem upload op een andere wijze.
tafadhali

http://www.4shared.com/file/51149506/1311da94/__online.html

31-03-2011, 21:30
Downloaden is gelukt dankjewel baraka Allaahu fiek

31-03-2011, 22:47


Waalaikoem aslaaam warahmatuAllaah

Kun je de geknipte delen dan ook weer aan elkaar plakken? Dus dat ik dan een geheel bestand krijg met de hele surah waarin iedere aya herhaald wordt..

31-03-2011, 23:22

Citaat door al-istiqamah:
dat gaat moeilijk worden met deze programma dacht dat je gewoon 1 stukje wou herhalen.


Citaat door al-istiqamah:
gaat het om een grote surah?


Baraka Allaahu fiek. Ik ben bang dat we dan teveel knip en plak werk gaan doen terwijl het ergens misschien al gereed te vinden is.. daar hoop ik in ieder geval nu op. Want ik heb het ergens ook gevonden met kinderen op het achtergrond die de aya herhalen.


Citaat door Abu_Hudhayfa:
Als je een iPod hebt dan moet je die stukken aya van een soerah catogoriseren in een aparte afspeellijst dan kun je een aya laten herhalen zo vaak je wilt en kun je het gwn ook af laten spelenb van begin tot eind
maar dan moet het wel in verschillende afspeellijsten per sorah waarin je de ayaat dan in stukjes erin verdeeld...


Ik heb geen iphone helaas..


05-04-2011, 16:01
Reacties zijn verwijderd.

Sjalalie sjalala.

Pagina's : [1] 2