Bekijk volle/desktop versie : betrapt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

31-03-2011, 14:02
[Ik heb vandaag een dag verlof. Ik was daarjuist gaan winkelen. Ik had plots zin in een sigaret. Ik heb vroeger gerookt maar dan was ik gestopt. Af en toe als ik er zin in heb dan rook ik wel eens een sigaretje. Dus ik was stad in gegaan. Dacht ga ik snel een sigaretje roken. Genoeg smalle straatjes waar normaal niemand komt. Ik genoot van mijn sigaretje terwijl ik een wandeling maakte tot aan het einde van het straat. Ineens hoor ik Salaam. ik laat mijn sigaret vallen en toen ik salaam zei kwam er rook uit mijn neus en mond. mijn schoonvader is doorgewandeld. ik heb hier vaak ruzie over gehad met mijn man. Omdat hij me verschillende keren heeft betrapt. Hij vraagt me elke keer ermee te stoppen. toch kan ik het af en toe niet laten. Wajema ik schijt in mijn broek van de schrik. ik ben zo dom geweest. ik vraag me af of hij het al thuis heeft verteld. Wat moet ik doen? mijn man bellen en het hem vertellen of zo laten en alles ontkennen. misschien had hij het niet door. ik ben zo zenuwachtig en heb buikkrampen. ]

31-03-2011, 14:03


Gatverdamme wat een junkie.. Dat vind ik nou een geldige reden om te scheiden..

31-03-2011, 14:03
kzou je schoovader vragen jou te sterr (weetje wel van het arabische woordje setra).

succes

31-03-2011, 14:03

31-03-2011, 14:05



Citaat door Oummnia:
kzou je schoovader vragen jou te sterr (weetje wel van het arabische woordje setra).

succes




Ik durf niet te bellen, ik schaam me kapot

31-03-2011, 14:07
hahahhaha wollah het moet niet gekker worden junkie sorry hoor hahahha

31-03-2011, 14:07
Waarom jouw sigaret laten vallen? Ik zou mijn schoonvader ook 1 aanbieden.

31-03-2011, 14:08
Heerlijk, lekker voor je.

31-03-2011, 14:08
jij bent echt zwaar BETRAPT.... ik hoop voor je dat je schoonvader gewoon zijn mond houdt want kan me inbeelden dat je man alles behalve happy zou zijn mocht hij dit te horen krijgen VAN ZIJN VADER en plus.

Volgende keer NIET MEER DOEN

31-03-2011, 14:09

Citaat door 3rossaTetouania:
Waarom jouw sigaret laten vallen? Ik zou mijn schoonvader ook 1 aanbieden.

gemenerd.

Maar effe serieus. Ik vraag Allah jou van je belya af te helepn. Dames doe du3a voor haar als ze er echt vanaf wil.

31-03-2011, 14:10
stiekem roken in een steegje?


ben je dus bang voor mensen dan voor god die je gewoon overal kan zien. vind dat altijd zo achterbaks..

31-03-2011, 14:10
Hoe kun je nou zo stom zijn, roken is ten eerste ongezond, en ten tweede het past niet bij een vrouw, en als ik me niet vergis is het ook nog eens haram ( correct me if i'm wrong ) 7shouma dat nota bene je schoonvader je heeft betrapt, ik begrijp dat het heel moeilijk is om te stoppen, maar als je al jezelf niet kon bedwingen om er eentje te roken, waarom heb je hem thuis niet grookt als je alleen bent, ramen open, en zo kan ook niemand je zien, biecht het nu maar op tegen je man

31-03-2011, 14:11



Citaat door _shopaholic_:
stiekem roken in een steegje?


ben je dus bang voor mensen dan voor god die je gewoon overal kan zien. vind dat altijd zo achterbaks..




Roken is niet haram

31-03-2011, 14:12

Citaat door Oummnia:
gemenerd.

Maar effe serieus. Ik vraag Allah jou van je belya af te helepn. Dames doe du3a voor haar als ze er echt vanaf wil.




Dank je lieverd.

31-03-2011, 14:13

Citaat door sunset:
Hoe kun je nou zo stom zijn, roken is ten eerste ongezond, en ten tweede het past niet bij een vrouw, en als ik me niet vergis is het ook nog eens haram ( correct me if i'm wrong ) 7shouma dat nota bene je schoonvader je heeft betrapt, ik begrijp dat het heel moeilijk is om te stoppen, maar als je al jezelf niet kon bedwingen om er eentje te roken, waarom heb je hem thuis niet grookt als je alleen bent, ramen open, en zo kan ook niemand je zien, biecht het nu maar op tegen je man




Denk je dat dat het beste is? Hij zal razend worden hierover. Juist omdat zijn vader me heeft gezien. Ik weet niet wat doen. Mijn schoonvader is een rustige type en moeit zich niet veel. Ik hoop dat hij niets zegt. Maar als hij iets zegt dan is het oorlog

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9