Bekijk volle/desktop versie : Kliet betbotta ou nas.. be choclat...



31-03-2011, 13:45
ou debba rani nedma... korshi gorzjat

31-03-2011, 13:47



Citaat door Held_86:



wallah hta ndemt

31-03-2011, 13:49

Citaat door Zemmita:
wallah hta ndemt

ken je dat liedje, wana ndabbar rasi
ewa dabri rasek

31-03-2011, 13:49
Ik snap alleen choclat. 3tini choclat.

31-03-2011, 13:50



Citaat door Held_86:
ken je dat liedje, wana ndabbar rasi
ewa dabri rasek



dabbert rasi... ou fesh dabbert rassi rani klietha koelha bla man tfakkr.. hta nod 3edda besh gelt tbaaaaaaarrrkellahhh nary debba gasni nlebs jurkje ou mashie spijkerbroek

31-03-2011, 13:51

Citaat door _______:
Ik snap alleen choclat. 3tini choclat.



hahahaha ik heb marokkaans brood gegeten met chocolade.. anderhalf... hoe zal ik ze noemen

betbot heten ze of gobz djel meqla... mohim niet dat brood die je bij de turk haalt maar dat brood wat je maakt voor shoarma hahaha soort gelijk als pita broodje

31-03-2011, 13:53

Citaat door Zemmita:
dabbert rasi... ou fesh dabbert rassi rani klietha koelha bla man tfakkr.. hta nod 3edda besh gelt tbaaaaaaarrrkellahhh nary debba gasni nlebs jurkje ou mashie spijkerbroek

safie walliti ba9ra?

31-03-2011, 13:58

Citaat door Held_86:
safie walliti ba9ra?



ja echt erg ik ga maar me jurkje en legging aantrekken zit wat losser..

31-03-2011, 14:01

Citaat door Zemmita:
hahahaha ik heb marokkaans brood gegeten met chocolade.. anderhalf... hoe zal ik ze noemen

betbot heten ze of gobz djel meqla... mohim niet dat brood die je bij de turk haalt maar dat brood wat je maakt voor shoarma hahaha soort gelijk als pita broodje


Hahaha, dat is lekker. Maar die pita broodjes zijn alleen lekker met shoarma.

Ik ga zo eieren maken en dan met zwarte olijven eten.

Of tosti met kaas en aardbeien jam. xzuchtx

Im hungryyy.

31-03-2011, 14:04

Citaat door _______:
Hahaha, dat is lekker. Maar die pita broodjes zijn alleen lekker met shoarma.

Ik ga zo eieren maken en dan met zwarte olijven eten.

Of tosti met kaas en aardbeien jam. xzuchtx

Im hungryyy.




dat is oooooooooooook lekkerrrrrrr ei met zwarte olijvenl.. ik zou voor dat gaan

die combi met jam klinkt een beetje misselijkmakend maar zoals wij zeggen

xxxxxe 3la doqqek ou labsi 3la doq nass (eet wat je zelf lekker vind en kleed je zoals anderen vindend at het je staat)

31-03-2011, 14:05

Citaat door Zemmita:
dat is oooooooooooook lekkerrrrrrr ei met zwarte olijvenl.. ik zou voor dat gaan

die combi met jam klinkt een beetje misselijkmakend maar zoals wij zeggen

xxxxxe 3la doqqek ou labsi 3la doq nass (eet wat je zelf lekker vind en kleed je zoals anderen vindend at het je staat)


Haha ja hé, echt héérlijk is dat. Eet het in t weekend altijd. Maar vandaag ben ik ook vrij.

Is lekker. Probeer het eens.

Haha, wat een leuk gezegde.

31-03-2011, 14:06

Citaat door _______:
Haha ja hé, echt héérlijk is dat. Eet het in t weekend altijd. Maar vandaag ben ik ook vrij.

Is lekker. Probeer het eens.

Haha, wat een leuk gezegde.



dus hoe moet ik dat doen kaas en jam en dan tosti van maken? of eerst tosti met kaas en dan jam?

31-03-2011, 14:10



Citaat door Zemmita:
dus hoe moet ik dat doen kaas en jam en dan tosti van maken? of eerst tosti met kaas en dan jam?


Nee, sorry hahahah!! Omg, tosti zeg ik. Alles geplakt en gesmeerd, néé. Dat bedoel ik niet. !!

Ik bedoelde, brood in de broodrooster, dan eruit halen, kaas erop en dan aardbeien jam eroverheen smeren en dan t andere broodje erop. Dat is héérlijk!

31-03-2011, 14:12

Citaat door _______:
Nee, sorry hahahah!! Omg, tosti zeg ik. Alles geplakt en gesmeerd, néé. Dat bedoel ik niet. !!

Ik bedoelde, brood in de broodrooster, dan eruit halen, kaas erop en dan aardbeien jam eroverheen smeren en dan t andere broodje erop. Dat is héérlijk!


yeh sukkel. hahahahahahaa
ik d8 al... okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

31-03-2011, 14:14

Citaat door Zemmita:
yeh sukkel. hahahahahahaa
ik d8 al... okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Hahahaha, .

Ga proberen, dit is echt lekker. Zo knapperig .

Ik ga eten maken.