Bekijk volle/desktop versie : wr?



Pagina's : [1] 2

31-03-2011, 09:19
als marokkaanse jongens gedumpt worden of het is gedaan ze jou gaan proberen zwart te maken

31-03-2011, 09:24


er valt niks goeds over hoertjes te praten zoals jij daarom !

wat denk jezelf.....dat jongens gaan zeggen, ze naukt goed je moet echt met haar trouwen !

31-03-2011, 09:24

Citaat door idd:
als marokkaanse jongens gedumpt worden of het is gedaan ze jou gaan proberen zwart te maken



dan ga jij met de verkeerde marokkaanse jongens om...

31-03-2011, 09:33

Citaat door Zemmita:
dan ga jij met de verkeerde marokkaanse jongens om...



ik heb het niet over mij , hoor het vaak

31-03-2011, 09:34



Citaat door mohand_serieus:
er valt niks goeds over hoertjes te praten zoals jij daarom !

wat denk jezelf.....dat jongens gaan zeggen, ze naukt goed je moet echt met haar trouwen !



ben je er weer loser

31-03-2011, 09:34

Citaat door idd:
ik heb het niet over mij , hoor het vaak


oh wacht even...jij bent anders

31-03-2011, 09:40

Citaat door driekeerraden:
Wat hij ook zegt over jou. Het klopt gewoon allemaal. Je bent een vuile hoertje.


jou zussen zijn hoeren vuile zielige homo

31-03-2011, 09:44
Geen idee eigenlijk. en zwartmaken kan zowel door marocs als niet marocs hoor en ook meiden maken zich daar schuldig aan

Ik zou het in iedergeval niet doen, maar het is me wel al voorgevallen door een ex. ze ging overal rondzeggen dat alleen voetbal en bier belangrijk waren voor mij

31-03-2011, 09:47

Citaat door driekeerraden:
Ik heb geen zussen. Jouw moeder is ook net als jij een gore hoertje.



vuile homo wie heeft er gezegd dat ik een moeder heb

wollah je bent echt te ver gegaan

31-03-2011, 09:48

Citaat door AirbusA380:
Geen idee eigenlijk. en zwartmaken kan zowel door marocs als niet marocs hoor en ook meiden maken zich daar schuldig aan

Ik zou het in iedergeval niet doen, maar het is me wel al voorgevallen door een ex. ze ging overal rondzeggen dat alleen voetbal en bier belangrijk waren voor mij



ja je hebt ook meiden die dat doen die jongen helemaal gaan zwart maken, voor wat is dat eigenlijk nodig?

31-03-2011, 09:52

Citaat door driekeerraden:
Ik heb geen zussen en jij geen moeder. Wat maakt het uit ?

Jij begon over familie. Niet meer doen voortaan als je weet dat je er niet tegen kan. Vuile teringhoertje.



jij begon mij hoertje te noemen van waar ken je mij dat je zo'n uitspraken moet doen hè en elke mens is geboren met een moeder

je bent echt hartloos

31-03-2011, 09:54

Citaat door driekeerraden:
Ik heb geen zussen en jij geen moeder. Wat maakt het uit ?

Jij begon over familie. Niet meer doen voortaan als je weet dat je er niet tegen kan. Vuile teringhoertje.



Doe relax gozer.
Beetje in het wilde weg dames uit zitten te schelden achter je pc. Gaat nergens over.

31-03-2011, 09:57



Citaat door idd:
ja je hebt ook meiden die dat doen die jongen helemaal gaan zwart maken, voor wat is dat eigenlijk nodig?


Dat vraag ik me ook af, een relatie beëindigen is al pijnlijk genoeg, waarom elkaar dan nog lopen zwart maken.
toen er gemeenschappelijk vrienden op wezen zei ik gewoon "jullie kennen me, oordeel zelf"

31-03-2011, 10:03

Citaat door AirbusA380:
Dat vraag ik me ook af, een relatie beëindigen is al pijnlijk genoeg, waarom elkaar dan nog lopen zwart maken.
toen er gemeenschappelijk vrienden op wezen zei ik gewoon "jullie kennen me, oordeel zelf"



je kan blijven luisteren naar mensen hun praatjes, halen ze daar nu echt voldoening uit?

31-03-2011, 10:04

Citaat door Samir:
Doe relax gozer.
Beetje in het wilde weg dames uit zitten te schelden achter je pc. Gaat nergens over.



zelf mijn moeder scheld die uit

Pagina's : [1] 2