Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : jij en jou geslachtsorgaan

Pagina's : [1] 2

new
30-09-2004, 21:53

jongens hebben elke dag kontakt met hun penis niet verwonderlijk als je moet plassen en voor het gemak je penis vastneemt maar een meisje neemt haar poesje niet vast mijn vraag is kent het meisje haar geslachtsorgaan dan goed kijk jij als meisje met een spiegel naar je poesje ewa dit is niet om te lachen ik denk persoonlijk dat het belangrijk is om je geslachtorganen beter te leren kennen dat je een normale houding tegenover hebt en geen gesloten houding dat was mijn mening hoe kijken jullie ertegen op

Maisam
30-09-2004, 21:57
jongens hebben elke dag kontakt met hun penis niet verwonderlijk als je moet plassen en voor het gemak je penis vastneemt maar een meisje neemt haar poesje niet vast mijn vraag is kent het meisje haar geslachtsorgaan dan goed kijk jij als meisje met een spiegel naar je poesje ewa dit is niet om te lachen ik denk persoonlijk dat het belangrijk is om je geslachtorganen beter te leren kennen dat je een normale houding tegenover hebt en geen gesloten houding dat was mijn mening hoe kijken jullie ertegen op Whoeahahahhahahahhahhahahhaaa :lol: Sorry, maar dit is echt het toppunt van jou topics. :haha:

new
30-09-2004, 22:02
Whoeahahahhahahahhahhahahhaaa :lol: Sorry, maar dit is echt het toppunt van jou topics. :haha: ewa blijf bij het onderwerp :D jij stalker kijk la haya fi din heb ik gelijk of niet veel meisjes of vrouwen willen of durven niet aan zelfonderzoek te doen maak die pruim maar open zou ik zeggen niets speciaals hoor twee grote lippen twee kleine lippen vaginale opening piskanaal en een clitoris hiervoor hoeft geen enkele meisje zich te schamen

Maisam
30-09-2004, 22:07
ewa blijf bij het onderwerp :D jij stalker kijk la haya fi din heb ik gelijk of niet veel meisjes of vrouwen willen of durven niet aan zelfonderzoek te doen maak die pruim maar open zou ik zeggen niets speciaals hoor twee grote lippen twee kleine lippen vaginale opening piskanaal en een clitoris hiervoor hoeft geen enkele meisje zich te schamen La Haya fie Dien, klopt. Maar denk je nou echt dat meiden hierover met jou gaan praten ? :eek: PS: Hoezo stalker ? :confused:

new
30-09-2004, 22:13

La Haya fie Dien, klopt. Maar denk je nou echt dat meiden hierover met jou gaan praten ? :eek: PS: Hoezo stalker ? :confused: dit is internet meisje hier kan je zonder blozen en ook over dit soort onderwerpen praten ;) stalker ja :D jij volgt mij gisteren daar vandaag hier morgen overal :D nee hoor ik mag je nog steeds maisam maar hoe... laat maar

Maisam
30-09-2004, 22:29
dit is internet meisje hier kan je zonder blozen en ook over dit soort onderwerpen praten ;) stalker ja :D jij volgt mij gisteren daar vandaag hier morgen overal :D nee hoor ik mag je nog steeds maisam maar hoe... laat maar Ik vind dat jij lachwekkende topics opent... Vandaar dat ik je ''volg''. :o Maar hoe... ?

new
30-09-2004, 22:33
Ik vind dat jij lachwekkende topics opent... Vandaar dat ik je ''volg''. :o Maar hoe... ? leg het maar uit ja hoe zeg jij dat maar :o

Maisam
30-09-2004, 22:41
leg het maar uit ja hoe zeg jij dat maar :o :o Zou echt niet weten waar je het over hebt...

new
30-09-2004, 22:57
:o Zou echt niet weten waar je het over hebt... subhanaAllah pffff ik snap je ├ęcht niet ik doe zo mijn best en wat krijg ik als antwoord

khouribgia20
01-10-2004, 15:49
Ja Toch Mag Toch Wel Je Igen Lichaam Bekijken Is Niks Mis Meej Lijkt Me!!

new
01-10-2004, 22:13
:kwaad: So jullie zijn echt kinderachtig zeg. Die jongen vraagt wat en oke het is een nogal prive-vraag maar dat is toch bij alle topics op deze chat Dus mijn antwoord: Jah ik kijk er wel eens naar om te weten hoe het eruit ziet. Maar ook zodat je weet hoe het er 'normaal' uit ziet want als je een zikete zou hebben of een ontsteking ofzo moet je weten hoe het er normaal gesproken uitziet anders herken je het niet. En ik denk dat elk meisje het wel heeft gedaan uit nieuwsgierigheid vanaf dat ze 12 was ofzo (of jonger). o wat een meisje zeg top en wat voor een antwoord zeg ook top thx nata

new
01-10-2004, 22:16
Je hoeft toch ook niet een voorwerp uit het dagelijkse leven dagelijks in handen te hebben, om te weten wat het is en hoe het eruit ziet. Zeg gewoon dat je opzoek bent naar een meid die dat 'zogenaamd niet weet', dan zul jij wel zo vrij zijn om samen met haar te gaan "kijken" a soussia leer je lichaam kennen a meisje trek die lippen uit elkaar en kijk met eventueel met de hulp van een spiegel naar je "grotje" wat is er mis mee je moet niet bekrompen zijn dit is life en zoals nata zegt je weet dan hoe het normaal uitziet dus gezond

TandjesFee
02-10-2004, 14:05

Check je Doosje meiden!!.... Enjoy the View!!!!!!!!!:D:D:D:D...hihihi

imanexxx
03-10-2004, 00:45
hahahahaahhaa, dit is heel erg lachwekkend!!!

new
03-10-2004, 23:08
hahahahaahhaa, dit is heel erg lachwekkend!!! ik denk dat jullie het voor de 100ste keer hebben opengetrokken :D om te koekeloeren maar zelfs niet 1 keer durven toegeven dat is pas lachwekkend :D

Pagina's : [1] 2