Bekijk volle/desktop versie : 40+ weken zwanger, meld je hier!



Pagina's : [1] 2

30-03-2011, 08:52
Of bestaat zo'n topic al?

'T schiet bij mij iig niet op Hebben jullie je laten strippen of gwn geduldig zitten afwachten?

30-03-2011, 09:00



Citaat door AZC:
Of bestaat zo'n topic al?

'T schiet bij mij iig niet op Hebben jullie je laten strippen of gwn geduldig zitten afwachten?


Mijn geduld raakte toen echt een beetje op (ik was toen al 41 weken en 4 dagen), ik ben toen bij een acupunturist geweest. Strippen was onmogelijk omdat mijn baarmoedermond ook nog niet week was.

Uiteindelijk werd mijn zoontje met 41 weken en 6 dagen zwangerschap geboren.

30-03-2011, 09:41

Citaat door AZC:
Of bestaat zo'n topic al?

'T schiet bij mij iig niet op Hebben jullie je laten strippen of gwn geduldig zitten afwachten?




Jaja ik heb al een topic hierover geopend, maar dat maakt toch niks uit.
Misschien dat hier andere dames reageren, zo krijgen we natuurlijk verschillende ervaringen te horen..

Hoe is het met jou?

30-03-2011, 10:15
Bij mijn eerste was ik 42 en 2 dagen zwanger En was het helemaal zat, had pijn in mijn schaambeen, kon haast niet meer lopen vreselijk gewoon.

Ze wouden me toen niet inleiden (beleid van het ziekenhuis), uiteindelijk ben ik gestript en zijn de weeën op de natuurlijke manier gekomen

30-03-2011, 10:37



Citaat door Azhaar:
Bij mijn eerste was ik 42 en 2 dagen zwanger En was het helemaal zat, had pijn in mijn schaambeen, kon haast niet meer lopen vreselijk gewoon.

Ze wouden me toen niet inleiden (beleid van het ziekenhuis), uiteindelijk ben ik gestript en zijn de weeën op de natuurlijke manier gekomen




Dat lijkt mij dus echt verschrikkelijk, dat je overtijd bent en dan nog eens de pijn die je elke dag moet verdragen.
Ik ben nu 3 dagen overtijd, maar hmdl voel me prima.

30-03-2011, 10:41

Citaat door Rhaza2010:
Dat lijkt mij dus echt verschrikkelijk, dat je overtijd bent en dan nog eens de pijn die je elke dag moet verdragen.
Ik ben nu 3 dagen overtijd, maar hmdl voel me prima.


Die pijn begon bij mij met 41 weken zwangerschap. Insha allah zul je snel bevallen, ik kan je helaas geen pijnloze bevalling zeggen

30-03-2011, 10:59

Citaat door Azhaar:
Die pijn begon bij mij met 41 weken zwangerschap. Insha allah zul je snel bevallen, ik kan je helaas geen pijnloze bevalling zeggen




Insahallah, haha dat is mij al duidelijk gemaakt.
Hmdl ik ben er niet bang voor, ik wil het dolgraag meemaken.
Het scheelt per vrouw, maar zoals je al zelf zegt de bevalling zal niet pijnloos verlopen haha

30-03-2011, 11:29

Citaat door Rhaza2010:
Insahallah, haha dat is mij al duidelijk gemaakt.
Hmdl ik ben er niet bang voor, ik wil het dolgraag meemaken.
Het scheelt per vrouw, maar zoals je al zelf zegt de bevalling zal niet pijnloos verlopen haha


Trouwens omdat ik zo lang overtijd was, had ik wel een hele snelle bevalling binnen 2 uur was ze geboren, hmdl. Weet niet of het een met het ander te maken had

30-03-2011, 12:54
pfff... het mag van mij wel komen nu.

30-03-2011, 15:02
1ste was ik 4 dagen overtijd
2de was ik 5 dagen overtijd

ik zou gewoon wachten maar niet langer dan 7 à 10 dagen

30-03-2011, 16:54
Oe dames.. Hier nog een. Ik ben nu 7 dagen overtijd..
Morgen wordt ik gestript.. Is er dan een kans groot dat ik een van deze dagen beval.. Weet iemand dat??

30-03-2011, 21:41
hoi dames,
ik ben nu 40 weken en 4 dagen.
De verloskundige wilde mij maandag strippen, was toen 2 dagen overtijd. Heb toen besloten om het niet te laten doen.

Ik mag altijd bellen wanneer ik het niet meer trek en gestript wil worden. Inschallah wil ik dat vrijdag laten doen)

30-03-2011, 21:55


MashaAllaaah Damess.. De babies voelen zich een beetje te gemakkelijk in jullie buikjes en willen nog paar dagen blijven.. ff genieten van mammiees buikie ..Moge Allaah jullie bevalling vergemakkelijken ladies!!

30-03-2011, 22:00
Strippen doet pijn hoor.. als ik jullie was zou ik gewoon gerust afwachten, slaap nog even goed uit want straks wens je dat je nog even mag slapen.
De data van het ongeboren kindje staat al vast dus van alles proberen gaat het niet doen versnellen, tenzij het geschreven staat dat het geboren moet worden. Moge Allah jullie babies gezond op de wereld brengen en jullie bevallingen vergemakkelijken ameen
PS; verricht veeeeeeeeeeel du3a voor jullie zelf.

30-03-2011, 23:42
De ene bevalt voor de uitgerekende datum en de ander erna. Wowie, ik ben benieuwd wanneer ik beval.

Moge Allah jullie bevalling vergemakkelijken.

Pagina's : [1] 2