Bekijk volle/desktop versie : wajou wajou wajou en nog eens wajou, kan tog niet, ongelooflijkik



Pagina's : [1] 2

30-03-2011, 01:58

Citaat door Clichy_sousbos:
probeer die wedstrijd van algerije te veregeten, maar nu ik die compilatie zie bevestigd mijn vermoedens, die scheidsrechter is zwaar omgekocht, geen wonder dat Benchikha zo zeker van zen zaak was dat die zou winnen, geen wonder dat die zei 3 punten zullen in Algerije blijven,


Die bal van Boussoufa was zwaar handbal als je in slowmotion ziet , en bij dit geval ging de hand naar d ebal 100% penalty, als die bal niet met de hand was geraakt, had boussoufa een kans, wwant hij was die speler voorbij, en raarste is hij geeft een vrijetrap aan Algerije, terwijl er niet eens een overtreding was ofzo dergelijk
.

30-03-2011, 02:02


ma3lich jh. als ze zo de overwinning zonder enige eer willen stelen dan is het niet anders.

feit blijft wel dat ze een hel te wachten staat in casa
die dag zal inchallah het hele algerijnse team kapot gespeeld worden.

stoer doen met 60.000 supp. ewa wacht maar
heel marokko zal aanwezig zijn bij dee return

30-03-2011, 02:08



30-03-2011, 02:10
teringscheids

30-03-2011, 02:12


hoe duidelijk wil je het hebben?

voor de mensen die zegen dat marokko heeft verloren door gebrek aan kwaliteit?
qowed met jullie allemaal.
kijk naar die video en spreek de waarheid of hou die praatjes maar bij je vader.

30-03-2011, 02:17

Citaat door Clichy_sousbois:
wajou wajou als je naar statistieken kijkt staat er 30 overtredingen van Marokko werden gefloten en maar 10 overtredingen van Algerije, terwijl Algerije de meeste tackles maakten, ze maakten niet alleen tackles, er waren aanslagen gepleegd op marokkaanse spelers, minimaal had algerije eerste helft 2 keer rood moeten krijgen, die van basser en kharja, en 2 de helft nog 2 keer rood, die tackel met 2 gestrekt benen van achteren op hermach daar werd niet eens voor gefloten la7oela, en die tackel op soulaimani was 100% rood geeft hij geel die poepje

snap je...

en dan heb je hier voetbalkenners rondlopen die zeggen dat het aan marokko lag ewa fhem


deze wedstrijd zou normaal gesproken gestaakt moeten zijn door teveel rode kaarten. maarja dan heb je een of andere poepneger uit middenafrika die weer geld komt collecteren en dan krijg je zulke sht

casa komt goed daar

30-03-2011, 03:07
Plaats plaats foto's van zizou

30-03-2011, 03:13

Citaat door Clichy_sousbois:
die mensen die zeggeen dat het aan marokko ligt zijn atijd zelfde mensen, ik ga hun namen hier niet noemen jij weet wie ik bedoel ongeveer bij arriadiya lieten ze Marokkaanse supporters zien in Marokko ze vonden allemaal dat marokko 2 de helft zich probeerde te herstelen, sommige zeiden dat Marokko als mannen speelde, en geleik hebben ze, als je ziet hoe belhanda alles inzette om elke duel te winnen, en chamakh deed ook zn best, ik vond alle spelers inzet hebben getoond, je hoort marokkaanse media helemaal nie klagen om Marokko, omdat ze als leeuwen hebben gespeeld, alleen door de scheids konden ze hun eigen spel niet spelen, als ik dagt eindelijk het gaat iets beter ze negeren de scheids, fluit die poepje voor iets wat er helemaal niet is, en dan worden marokkaanse spelerss boos, wat normaal is, want als er steeds om de 20 sec tegen jou wordt gefloten kun je je spel niet meer spelen..Marokko heeft niet van zich zelf of van Algerije verloren maar van die poepje

dit begrijpen die leeghoofden niet

die inzet was er dat was zoiezo het probleem niet.
ze vochten allemaal voor de overwinnen maarja wat gaj edoen in zo een wedstrijd die al van te voren vaststaat..

al had marokko gescoord die scheids zou iets uithalen dat dzayr er toch met de winst vandoor zou gaan.

30-03-2011, 07:55
Hahahaha die afrikaanse scheidsrechters zijn zoiezo allemaal 1 voor 1 gelogen

30-03-2011, 12:35

Citaat door Mocro_Styl0:




Ongelooflijk dit!
Dit is echt niet meer normaal. Pff insh'Allah in Marokko overwinning!

30-03-2011, 18:16

Citaat door Buurmattie:
Hahahaha die afrikaanse scheidsrechters zijn zoiezo allemaal 1 voor 1 gelogen


ze verdienen normaal gesproken niets. en dan mag je als armoedige strontvlieg zo een grote wedstrijd fluiten. ewa je vraagt er eigenlijk om dan.
wie hem als eerste een grote zak geld geeft koopt de wedstrijd

zo simpel

30-03-2011, 18:28
De FRMF moet gewoon een klacht indienen zodat er de volgende keer wat 'betere' scheidsrechters worden aangesteld in hoeverre dat mogelijk is.

Voor de rest heeft het weinig zin om terug te kijken naar al de overtredingen. Gerets en de spelers weten nu wat ze kunnen verwachten in Casa.

30-03-2011, 20:44



Citaat door Clichy_sousbois:
egypte had het al een keer gezegt toen ze tegen algerije moesten spelen, ze wouden een europeese scheids, zulke grote derbys mag je niet aan armzalige scheidsrechter geven kan niet, vooral niet in afrika 3 de wereld landen, kijk naar azie, als japan-zuid korea wordt gespeeld is er altijd een europees scheids die fluit mag geen scheids uit azie zijn

jajoh. zou me niet verbazen als een deel van het geld naar michel himself doorgesluist wordt.

corruptie heerst helaas

30-03-2011, 20:56
tegen egypte was het nog erger


http://www.youtube.com/watch?v=Ok10dzeWYhY

30-03-2011, 21:11
Klootzakken die Algerijnen. Die scheids sliep in hetzelfde hotel als de Algerijnse bond, dat zegt eigenlijk al genoeg. Mohim dat hij is omgekocht dat weet ik 100%. Maar Algerijnen hoe kunnen jullie er trots op zijn om zo te winnen Chmata

Pagina's : [1] 2