Bekijk volle/desktop versie : wat zou je doen als een nederlander speciaal moslim word voor jou?



Pagina's : [1] 2 3 4

30-09-2004, 19:11
Wat zou je op zo'n moment doen. die nederlander mag je en jij mag hem ook.

Ik vind dan dat hij niet speciaal voor mij moslim moet worden maar hij moet het voor zich zelf doen!

Wie is het met mij eens?.. en wie heeft er een andere mening over?

30-09-2004, 19:12


Dat mag toch niet,
Hij moet voor zich zelf moslim worden,
en niet omdat hij een vriendin heeft.


30-09-2004, 19:15
geloof je daarin? (een kafier die zich bekeert zogezegd echte moslim maar hij doet het gewoon om je te strikken)

30-09-2004, 19:16
Niet met hem trouwen!

Hij moet puur voor zichzelf en voor Allah wa Ta`ala een Muslim worden, niet alleen maar om met jou te trouwen. Wat heb je daar nou aan, jullie geven om elkaar, hij wil verder met je, daarom 'word hij wel ff Muslim'.

30-09-2004, 19:16



Citaat door Zaroka:
geloof je daarin? (een kafier die zich bekeert zogezegd echte moslim maar hij doet het gewoon om je te strikken)
Er zijn ook gewoon mensen die zich bekeren, zonder bijbedoelingen.

30-09-2004, 19:19

Citaat door Zaroka:
geloof je daarin? (een kafier die zich bekeert zogezegd echte moslim maar hij doet het gewoon om je te strikken)
er staat nergens dat ik erin geloof.. ...

30-09-2004, 19:22
ik zeg ook niet dat je dat gelooft ik VRAAG of je erin gelooft..

30-09-2004, 19:23

Citaat door Zaroka:
ik zeg ook niet dat je dat gelooft ik VRAAG of je erin gelooft..
nee ik geloof er niet in jij wel dan?

30-09-2004, 19:24

Citaat door mocrochicka2005:
Wat zou je op zo'n moment doen. die nederlander mag je en jij mag hem ook.

Ik vind dan dat hij niet speciaal voor mij moslim moet worden maar hij moet het voor zich zelf doen!

Wie is het met mij eens?.. en wie heeft er een andere mening over?
Mocht hij zich echt willen bekeren, dan moet hij dat nie voor jou doen, maar voor zichzelf omdat hij weet dat dat beter is...

30-09-2004, 19:25

Citaat door Miss9:
Mocht hij zich echt willen bekeren, dan moet hij dat nie voor jou doen, maar voor zichzelf omdat hij weet dat dat beter is...
mooi gezegt meid ik ben het helemaal met je eens

30-09-2004, 19:30

Citaat door mocrochicka2005:
mooi gezegt meid ik ben het helemaal met je eens


heb je hem wel zelf verteld, wat jou mening erover is?
dat die het voor zichzelf moet doen ..?

30-09-2004, 19:32

Citaat door Miss9:


heb je hem wel zelf verteld, wat jou mening erover is?
dat die het voor zichzelf moet doen ..?
dit is niet voormezelf..maar voor mijn vriendin.. mijn vriendin houd heel erg van hem, maar hij zegt ik word wel moslim voor jou, maar dat wil zij niet (dat is natuurlijk wel te begrijpen).... ze weet nu echt niet wat ze moet doen ze is echt ten einde raad

30-09-2004, 19:40



Citaat door mocrochicka2005:
dit is niet voormezelf..maar voor mijn vriendin.. mijn vriendin houd heel erg van hem, maar hij zegt ik word wel moslim voor jou, maar dat wil zij niet (dat is natuurlijk wel te begrijpen).... ze weet nu echt niet wat ze moet doen ze is echt ten einde raad
ja...
Misschien moet ze hem gewoon veel dingen vertellen over de Islam, zodat hij er echt in gaat geloven, laten zien dat het het beste is..
stukej bij beetje helpen zijn kennis te vergroten, zorgen dat hij er plezier in krijgt om kennis te vergaren over onze geloof.
Mocht hij het toch alleen voor haar willen doen.....dan moet ze het kappen...dat is het beste

30-09-2004, 19:42
Hij/Zij moet moslim worden voor Allah swt, voor niemand anders.
Maar denk nu dus niet dat alle dames of heren die voor een partner bekeren GEEN echte moslims zijn, meeste geloven wel degelijk.
Al7amdoulilaah!

30-09-2004, 19:44

Citaat door Norabia:
Hij/Zij moet moslim worden voor Allah swt, voor niemand anders.
Maar denk nu dus niet dat alle dames of heren die voor een partner bekeren GEEN echte moslims zijn, meeste geloven wel degelijk.
Al7amdoulilaah!
ElhamdoulIllah

meestal zijn de bekeerde ook de meeste gedrevene...

Pagina's : [1] 2 3 4