Bekijk volle/desktop versie : Vakantiekriebels...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-03-2011, 20:55
Salaam,

Heb jij ze al? Wat neem jij mee van vakantie, wat ben je van plan te ondernemen?

29-03-2011, 20:56


ik heb ze en ik kan ze nergens kwijt.

29-03-2011, 20:58

Citaat door NoLoveNoCry:
ik heb ze en ik kan ze nergens kwijt.

Ga je dit jaar niet op vakantie? Kun je ook niet een korte weekje boeken?

29-03-2011, 21:07
welke vakantie? de zomer duurt nog even.

29-03-2011, 21:08


nee meid, helaas.
maaaar we gaan wel een nieuwe vloer zetten, nieuwe keuken en verven.
dus daar ben ik wel blij om.
het is het 1 of het ander.

29-03-2011, 21:10
Ik ga in de zomer op vakantie in Marokko trouwen. Dus allemaal heel speciaal en net 2 weken voor de ramadan. Na de ramadan gaan we dan InshAllah op een romantische huwelijksreis

30-03-2011, 20:03

Citaat door NoLoveNoCry:
nee meid, helaas.
maaaar we gaan wel een nieuwe vloer zetten, nieuwe keuken en verven.
dus daar ben ik wel blij om.
het is het 1 of het ander.



Dit is al de 4e reactie van jou die ik tegenkom waarin je vertelt dat je een nieuwe vloer gaat zetten... Wist niet dat je daar zo blij van kan worden..

30-03-2011, 20:06
Ja heb de kriebels zeker.
We gaan deze zomer maar kort naar Marokko insha Allah.
Wil er sowieso nieuwe takshita's en caftans kopen
En mijn familie terug zien en 2 bruiloften bij wonen.

30-03-2011, 20:13

Citaat door juf.:
welke vakantie? de zomer duurt nog even.

Wie zegt dat wel allemaal in de zomer gaan? En ook degene die in de zomer gaan, voor je het weet staat de vakantie voor de deur...

Citaat door NoLoveNoCry:
nee meid, helaas.
maaaar we gaan wel een nieuwe vloer zetten, nieuwe keuken en verven.
dus daar ben ik wel blij om.
het is het 1 of het ander.

O besa7a! Ja dat snap ik, een nieuwe keuken is ook erg fijn. Wat voor vloer wil je zetten?

Citaat door anoo:
Ik ga in de zomer op vakantie in Marokko trouwen. Dus allemaal heel speciaal en net 2 weken voor de ramadan. Na de ramadan gaan we dan InshAllah op een romantische huwelijksreis

Mabrouk, Allahi kemel bel gair! Weet je al waar je naartoe wilt gaan op huwelijksreis?(:

Citaat door Sharia:
Ja heb de kriebels zeker.
We gaan deze zomer maar kort naar Marokko insha Allah.
Wil er sowieso nieuwe takshita's en caftans kopen
En mijn familie terug zien en 2 bruiloften bij wonen.

Ja ik ook! Maar ik ga naar een heel ander plek, helaas. ik denk dat ik de stof maar met een vriendin of schoonzus meegeef. Kan en klaar is ook een optie, maar lastig als je er niet zelf bij bent. Weet je al wat voor fsalla je wilt laten naaien? Ik heb wel wat ideeën, maar blijft lastig...

30-03-2011, 20:17
Ik heb ze niet omdat ik niet ga

30-03-2011, 20:25

Citaat door Laat-je:
Wie zegt dat wel allemaal in de zomer gaan? En ook degene die in de zomer gaan, voor je het weet staat de vakantie voor de deur...

O besa7a! Ja dat snap ik, een nieuwe keuken is ook erg fijn. Wat voor vloer wil je zetten?

Mabrouk, Allahi kemel bel gair! Weet je al waar je naartoe wilt gaan op huwelijksreis?(:

Ja ik ook! Maar ik ga naar een heel ander plek, helaas. ik denk dat ik de stof maar met een vriendin of schoonzus meegeef. Kan en klaar is ook een optie, maar lastig als je er niet zelf bij bent. Weet je al wat voor fsalla je wilt laten naaien? Ik heb wel wat ideeën, maar blijft lastig...

Welke plek ga je dan?
Ik ga ze kant en klaar kopen.
Heb nog steeds geen mooie stofjes kunnen vinden en omdat ik maar kort blijf kan ik het niet laten naaien.

30-03-2011, 20:41

Citaat door RENTMEESTER:
Dit is al de 4e reactie van jou die ik tegenkom waarin je vertelt dat je een nieuwe vloer gaat zetten... Wist niet dat je daar zo blij van kan worden..


ahahahahah, ja en dan??
is toch leuk voor mij

30-03-2011, 20:58


Ik heb zin in die cactusfruit mmmmm

30-03-2011, 21:07
Ik heb ze zeker! Zit er over na te denken om lekker 2 maanden naar Marokko te gaan.. 2 maanden lang verstand op 0, genieten van familie, vakantie en terug komen als een hele nieuwe frisse Ikramatoen.. Heerlijkkkk

31-03-2011, 09:29

Citaat door NoLoveNoCry:
ahahahahah, ja en dan??
is toch leuk voor mij



Nou vertel... Wat voor vloer ga je zetten...

Pagina's : [1] 2 3 4 5