Bekijk volle/desktop versie : Snap jij er nog wat van?



Pagina's : [1] 2 3

29-03-2011, 13:29
[Heeft niets met MJLR te maken maar dit wilde ik jullie niet onthouden! Kijken dus! ]



http://www.youtube.com/watch?v=R9cNsK0s9WQ

29-03-2011, 13:30


snap er geen moer van

29-03-2011, 13:31
ik had m al gezien. Hahah dat wijf snapt zichzelf niet eens

29-03-2011, 13:33

Citaat door Woe7wer:
ik had m al gezien. Hahah dat wijf snapt zichzelf niet eens


me2 maar hij blijft geweldig!

29-03-2011, 13:33



Citaat door S2000:
snap er geen moer van


zij ook niet!

29-03-2011, 13:36

g1 wonder dat men tegenwoordig zo weinig vertrouwen heeft in de politiek, hier ht bewys !! wat een dom wyf seg ... ze weet zelf niet waar ze het over heeft hoe heeft zy eigelyk haar diploma's gehaald ??


29-03-2011, 13:38
'Dit kabinet heeft het voorkomen van een recidive en het tegengaan van criminaliteit hoog in het vaandel staat'

Dit soort mensen 'besturen' dus het land.

Appels en koeien?

29-03-2011, 13:39
Ik snap wel wat ze bedoelt.

29-03-2011, 13:42
weet niet eens wat recidive(of hoe je dat ook schrijft) is. ben bij 21 sec. gestopt. Veel te moeilijk voor mij

29-03-2011, 13:42

Citaat door S2000:
weet niet eens wat recidive(of hoe je dat ook schrijft) is. ben bij 21 sec. gestopt. Veel te moeilijk voor mij



Iemand die steeds hetzelfde misdrijf pleegt.

29-03-2011, 13:52
Wàt ze bedoelt is niet moeilijk te begrijpen, maar waar het op neerkomt wel dus. Persoon A is inderdaad niet gelijk aan persoon B, ieder persoon is anders, maar je moet je baseren op cijfers om een beetje orde te scheppen in de maatschappij. Als zeg maar 70% van de recidivisten die een gevangenisstraf ondergaan hebben weer gaan hervallen in hun fouten, terwijl misschien maar 20% van de recidivisten die een taakstraf ondergaan hebben dezelfde fouten maken, dan kan je gerust concluderen dat een taakstraf de beste oplossing is om recidivisten in toom te houden.

Zij wil zich dus niet baseren op cijfers, maar op personen, maar zo kan je niet te werk gaan.

29-03-2011, 13:55
Ik had m ook al gezien

29-03-2011, 15:40



Citaat door Exclusive_:
'Dit kabinet heeft het voorkomen van een recidive en het tegengaan van criminaliteit hoog in het vaandel staat'

Dit soort mensen 'besturen' dus het land.

Appels en koeien?


Appels met koeien vergelijk...die gaan we er in houden.

29-03-2011, 15:52
Elke keer als ik het weer zie verbaas ik me over hoe dom ze is. Met haar persoon A is niet persoon B. Waarom scheren ze dan alle moslims over één kam? Want moslimpersoon A is toch niet moslimpersoon B?

29-03-2011, 22:17

Citaat door Lil_S:
Wàt ze bedoelt is niet moeilijk te begrijpen, maar waar het op neerkomt wel dus. Persoon A is inderdaad niet gelijk aan persoon B, ieder persoon is anders, maar je moet je baseren op cijfers om een beetje orde te scheppen in de maatschappij. Als zeg maar 70% van de recidivisten die een gevangenisstraf ondergaan hebben weer gaan hervallen in hun fouten, terwijl misschien maar 20% van de recidivisten die een taakstraf ondergaan hebben dezelfde fouten maken, dan kan je gerust concluderen dat een taakstraf de beste oplossing is om recidivisten in toom te houden.

Zij wil zich dus niet baseren op cijfers, maar op personen, maar zo kan je niet te werk gaan.

Het gaat erom dat het duidelijk moet zijn. We kunnen allemaal zo onze interpretaties daaruit halen. Maar juist de overheid kan zich dit soort vaagheid niet permitteren. Als daar zelfs onduidelijkheid heerst, hoe zit dat dan in de rest van Nederland?

Citaat door CreativeMind:
Appels met koeien vergelijk...die gaan we er in houden.

Een mislukte poging op de 'sublieme' Nederlandse cultuur te benadrukken.

Pagina's : [1] 2 3