Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Instrumentals

Pagina's : [1] 2

-Reda-
29-12-2002, 02:39

Kheb net wat relaxxte beats zitten te downloaden van o.a. Timbaland, the Neptunes en Swizz Beatz...kent anybody nog vette beats??? Je kan ze hier plaatsen...kijk of of je de producer kent...is makkelijker zoeken ;)...tjek deese beats: -"Try Again"- Aaliyah (Timbaland) -"Roll Out"- Timbaland & Magoo (Timbaland) -"Like I Love You"- Justin Timberlake (Neptunes) -"Nigga What, Nigga Who"- Jay-Z (Timbaland) -"World War III"- Ruff Ryders (Swizz Beatz) -"Big Business"- Swizz Beatz f/ Jadakiss & Ron Isley (Swizz Beatz) -"Down Bottom"- Drag-On (Swizz Beatz) -"Get Your Roll On"- Big Tymers (Mannie Fresh) -"Oh No"- N.O.R.E (Neptunes) als je nog wat kent...plaats ze dan hier :D By The Way Mods kunnen jullie deese HIER laten?!?!!? :kwaad: Hier komen meer mensen, bij club komt amper iemand :(

delila16
29-12-2002, 02:44
dit hoort echt op kletshoekje. maar ja ik zal voor je duimen dat ze em hier laten trouwens die liedjes zijn een beetje oud maar nog steeds goed ik zet er morgen wel een paar nieuwe bij

-Reda-
29-12-2002, 03:06
Origineel gepost door delila16 dit hoort echt op kletshoekje. maar ja ik zal voor je duimen dat ze em hier laten trouwens die liedjes zijn een beetje oud maar nog steeds goed ik zet er morgen wel een paar nieuwe bij waarom hoort dit opmhet kletshoekje ben je gek in je kopf ofzo :D bij kletshoekje wodt het na 7 dagen verwijderd nooo dat moet niet met deese topic gebeuren pas als er vaker wordt gereageerd op deese topics en er komen meer mensen in club DAN pas mag hij naar kletsheje of hij wordt topper bij Club :D:D:D en dat die songs oud zijn weet ik ook wel maar die beats kan je neit zo snel krijgen dit is instrumental dus niet gewone songz snappie slimmerd :D:zwaai:

delila16
29-12-2002, 03:08
ik weet het niet zeker.. maar volgens mij zei ik zoiets als: "maar nog steeds goed" :rolleyes:

Angel
29-12-2002, 03:11

hey schatje, hij is verplaatst naar club ;)

-Reda-
29-12-2002, 03:16
Origineel gepost door delila16 ik weet het niet zeker.. maar volgens mij zei ik zoiets als: "maar nog steeds goed" :rolleyes: weet ik :D

-Reda-
29-12-2002, 03:20
Origineel gepost door angel21 hey schatje, hij is verplaatst naar club ;) :huil:

delila16
29-12-2002, 03:22
hee.... ik wist niet eens dat dit hier ook bestond? hmm.. ik heb er wat bijgeleerd wacht effe!! delila die iets nieuws heeft geleerd een doorbraak in de geschiedenis de wonderen zijn duidelijk de wereld nog niet uit

-Reda-
29-12-2002, 17:00
Origineel gepost door delila16 hee.... ik wist niet eens dat dit hier ook bestond? hmm.. ik heb er wat bijgeleerd wacht effe!! delila die iets nieuws heeft geleerd een doorbraak in de geschiedenis de wonderen zijn duidelijk de wereld nog niet uit :hoera::letsparty:boogie:

Missrapster
29-12-2002, 17:03
wallah redatje van me......je ebtn helemaal doorgedraaid......:toink:

-Reda-
29-12-2002, 17:13
Origineel gepost door Missrapster wallah redatje van me......je ebtn helemaal doorgedraaid......:toink: huh?:( Kifesh doorgedraaid :verdriet::D

NA3_NA3
12-01-2003, 16:31
ik heb laats een gruwelijke instrumental gehoord van benzino, damn die shit is zoooo gevaarlijk, alleen weet ik niet hoe die plaat heet en ik ben suf aan het zoeken maar nog steeds niets gevonden, echt een vette beat

DePaRaBier
12-01-2003, 18:47

Origineel gepost door NA3 NA3 ik heb laats een gruwelijke instrumental gehoord van benzino, damn die shit is zoooo gevaarlijk, alleen weet ik niet hoe die plaat heet en ik ben suf aan het zoeken maar nog steeds niets gevonden, echt een vette beat MayB, Die Another Die van BEnzino :)

-Reda-
12-01-2003, 19:11
deese doen ook:D Jay-Z "So Many Hoes" (Timbaland) Xzibit "What A Mess" (DJ Premier) Fat Joe "Bust At You" (Alchemist) Dilated Peoples "Worst Comes To Worst"(Alchemist)

NA3_NA3
12-01-2003, 21:19
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO deese doen ook:D Jay-Z "So Many Hoes" (Timbaland) Xzibit "What A Mess" (DJ Premier) Fat Joe "Bust At You" (Alchemist) Dilated Peoples "Worst Comes To Worst"(Alchemist) je weet primo en alchemist doen het altijd, die 2 kunnen niet slecht zijn

Pagina's : [1] 2