Bekijk volle/desktop versie : Gecharmeerd...



Pagina's : [1] 2

28-03-2011, 19:12
Ik was aan het zappen en toen kwam ik uit bij saudie Arabië. Je weet wel live beelden vanuit Mekka mouqarama.

Mijn oog viel voor een jongeman die daar zat met jongens om zich heen. Het leek alsof hij ze een lezing gaf of koran lessen.

Op de een of andere manier lijkt me zo'n type man mij ook wel wat. Hij zag er zo vroom uit, werkelijk nour op zijn gezicht.

28-03-2011, 19:21


Zulke mannen willen hetzelfde en niet zo'n straatjunkie die iedere neger heeft afgelikt.

28-03-2011, 19:25

Citaat door bella_but:
Ik was aan het zappen en toen kwam ik uit bij saudie Arabië. Je weet wel live beelden vanuit Mekka mouqarama.

Mijn oog viel voor een jongeman die daar zat met jongens om zich heen. Het leek alsof hij ze een lezing gaf of koran lessen.

Op de een of andere manier lijkt me zo'n type man mij ook wel wat. Hij zag er zo vroom uit, werkelijk nour op zijn gezicht.


En je andere oog?

28-03-2011, 19:28

Citaat door TheGentleman:
Zulke mannen willen hetzelfde en niet zo'n straatjunkie die iedere neger heeft afgelikt.

Helemaal gelijk! Dus ik maak grote kans!

28-03-2011, 19:30



Citaat door yassineyassine:
En je andere oog?


Aangezien ik scheel kijk, viel die op mijn tel, want kon niet wachten om jullie dit mede te delen! Goed hè!

28-03-2011, 19:31

Citaat door bella_but:
Helemaal gelijk! Dus ik maak grote kans!




Hahaha, grappemaker.


Nooit dat je kans maakt, jij maakt niet eens bij zo'n straat rat kans.

28-03-2011, 19:35

Citaat door bella_but:
Aangezien ik scheel kijk, viel die op mijn tel, want kon niet wachten om jullie dit mede te delen! Goed hè!


Niet zo serieus joh.. Was alleen klein foutje eruit halen, bedoelde er verder nie veel mee hoor

28-03-2011, 19:36

Citaat door TheGentleman:
Hahaha, grappemaker.


Nooit dat je kans maakt, jij maakt niet eens bij zo'n straat rat kans.

Aha dus bij jou maak ik geen kans. Maar dat geeft niet, ik wil ook geen wat. Ik wil een echte man!!

28-03-2011, 19:38

Citaat door yassineyassine:
Niet zo serieus joh.. Was alleen klein foutje eruit halen, bedoelde er verder nie veel mee hoor

Aah zo lief, je verdient een aai over je bol! Kom hier...

28-03-2011, 19:42

Citaat door bella_but:
Aah zo lief, je verdient een aai over je bol! Kom hier...


Nee, ik blijf liever waar ik ben..
Mag van mama niet met vreemde mensen mee!

28-03-2011, 19:43

Citaat door bella_but:
Aha dus bij jou maak ik geen kans. Maar dat geeft niet, ik wil ook geen wat. Ik wil een echte man!!



Ik sta boven een echte man. Ik ben waarheidsgetrouw en ik heb je zojuist de waarheid vertelt.

28-03-2011, 19:44

Citaat door yassineyassine:
Nee, ik blijf liever waar ik ben..

Ik zal dan mijn arm uitstrekken.

28-03-2011, 19:46



Citaat door TheGentleman:
Ik sta boven een echte man. Ik ben waarheidsgetrouw en ik heb je zojuist de waarheid vertelt.


Om deze uitspraak ga ik je op negeermodus zetten. Je bent net zo achterlijk als de achterkant van een ezel!!

28-03-2011, 19:50

Citaat door bella_but:
Ik zal dan mijn arm uitstrekken.


Heb liever niet dat vreemde dames mij aanraken..

28-03-2011, 19:54

Citaat door yassineyassine:
Heb liever niet dat vreemde dames mij aanraken..


Is goed ik trek een handschoen aan. Of ben je bang dat ik je kapsel verpest?

Pagina's : [1] 2