Bekijk volle/desktop versie : Balotelli gooit dartspijltjes uit raam



Pagina's : [1] 2

28-03-2011, 14:28
wat een mongool zeg,hij leert het niet he..i..wat een aandachttrekker ..ga votballen a mongool ..ik hoop dat ze hem ontslaan


28-03-2011, 14:30


Die neger is niet 100

28-03-2011, 14:31
Echt een aandachtshoertje, maar ik vind deze actie van hem wel grappig.

28-03-2011, 14:49
hoe komt hij erop

28-03-2011, 14:59


Hij is ziek in zijn hoofd en trouwens hij heet helemaal geen Mario Balotelli

In Italie als je een Italiaan wilt worden dan moet je voornaam en achternaam veranderen in een Italiaanse klinkende namen

28-03-2011, 15:01
Echt gestoord die gast. 'Het was maar een grapje'
Wanneer hij een kind had geraakt met zo'n pijltje en zn oog eruit prikt gaan we lekker hard lachen met zn allen.

28-03-2011, 15:03
Hij zei ooit dat zijn echte ouders Glory Hunters zijn want hun zoon is beroemd geworden en dus willen ze meedelen met mijn succes

hoe kan zo slecht over je ouders praten ..zijn ouders wonen in Ghana

28-03-2011, 15:05

Citaat door MADEinMOROCCO:
Echt gestoord die gast. 'Het was maar een grapje'
Wanneer hij een kind had geraakt met zo'n pijltje en zn oog eruit prikt gaan we lekker hard lachen met zn allen.



Manchester City gaat dit niet zomaar laten gaan want hij moet juist de kinderen een voorbeeld geven hoe je moet gedragen als prof en niet zo...ja jammer dat hij hem niet in zijn oog had gerakt dan zou dat betekent direct ontslag en vette schadevergoeding voor de betreffende jongen

28-03-2011, 15:07

Citaat door LaasteGeruchten:
Hij zei ooit dat zijn echte ouders Glory Hunters zijn want hun zoon is beroemd geworden en dus willen ze meedelen met mijn succes

hoe kan zo slecht over je ouders praten ..zijn ouders wonen in Ghana

hij is geadopteerd pas toen die succes had kwamen ze "aankakken". Heb je zijn biografie gelezen?

28-03-2011, 15:07

Citaat door LaasteGeruchten:
Manchester City gaat dit niet zomaar laten gaan want hij moet juist de kinderen een voorbeeld geven hoe je moet gedragen als prof en niet zo...ja jammer dat hij hem niet in zijn oog had gerakt dan zou dat betekent direct ontslag en vette schadevergoeding voor de betreffende jongen

Elke club die hem koopt weet wat ze binnen halen, een lastpak. Nu lees je ook van die geruchten dat ac milan hem wilt halen. Daar zou hij be3da wel passen met berlusconi als zn werkgever.

28-03-2011, 15:09

Citaat door 01mootje01:
hij is geadopteerd pas toen die succes had kwamen ze "aankakken". Heb je zijn biografie gelezen?



Niet helemaal ,mijn broertje heeft zijn boek en af en toe las ik iets maar ik heb zijn boek niet helemaal gelezen

28-03-2011, 15:11

Citaat door MADEinMOROCCO:
Elke club die hem koopt weet wat ze binnen halen, een lastpak. Nu lees je ook van die geruchten dat ac milan hem wilt halen. Daar zou hij be3da wel passen met berlusconi als zn werkgever.



zou mooi zijn voor Zlatan want dan heeft hij iemand om hem onder zijn kont te schoppen als hij verveeld

28-03-2011, 15:22



Citaat door LaasteGeruchten:
zou mooi zijn voor Zlatan want dan heeft hij iemand om hem onder zijn kont te schoppen als hij verveeld

Zlatan, Gatusso, Cassano, van Bommel, Boateng en dan ook nog Balotelli. Lijkt wel een gesticht.

28-03-2011, 15:24
Die gast spoort echt niet, dat geval met dat hesje maakte het gewoon af.

28-03-2011, 15:29

Citaat door MADEinMOROCCO:
Zlatan, Gatusso, Cassano, van Bommel, Boateng en dan ook nog Balotelli. Lijkt wel een gesticht.



en vergeet hun president niet

Pagina's : [1] 2