Bekijk volle/desktop versie : **** Efficient gebruik van je werktijd ****



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

28-03-2011, 12:27
Hebben jullie dat ook...

Betaal vaak mijn rekeningen tijdens mijn werk...
Boek tickets tijdens mijn werk...
Doe veel mailcorrespondentie tijdens mijn werk..
Zoek veel dingen op tijdens mijn werk..
Pleeg mijn privé telefoontjes tijdens mijn werk..
Knip sinds kort ook mijn nagels tijdens mijn werk..

Binnenkort sporten tijdens mijn lunchpauze, dan heb ik optimaal gebruik gemaakt van mijn werktijd..

28-03-2011, 12:31


Idem. Boodschappen tijdens werk, nagels knippen komt mij bekend voor, mailen uiteraard, even luchtje scheppen, naar ander lokaal babbeltje maken met collega's, naar de kantine, nakijkwerk, toetsen in elkaar zetten, blokken voor studie ernaast, af en toe essays typen. Kortom alles.

28-03-2011, 12:32

Citaat door Laat-je:
Idem. Boodschappen tijdens werk, nagels knippen komt mij bekend voor, mailen uiteraard, even luchtje scheppen, naar ander lokaal babbeltje maken met collega's, naar de kantine, nakijkwerk, toetsen in elkaar zetten, blokken voor studie ernaast, af en toe essays typen. Kortom alles.



Werk je op een basisschool of middelbare school...

28-03-2011, 12:35

Citaat door RENTMEESTER:
Werk je op een basisschool of middelbare school...

Voortgezet onderwijs. Wat doe jij voor werk?

28-03-2011, 12:37



Citaat door Laat-je:
Voortgezet onderwijs. Wat doe jij voor werk?



IT analist...

28-03-2011, 12:38
Het lijkt me nogal logisch dat je je tijd ook nuttig kan besteden, als je ook op m.nl kan komen.

28-03-2011, 12:45
Verkapte topic van: kijk me een goeie functie heb dat ik geen tot weinig verantwoordelijkheid hoef af te leggen aan mijn baas.

Laat me raden.. je bent IT analist bij overheidsinstanties of gemeente. Ik ben bekend in de IT wereldje en de enige ITer die zo kan werken is een ambtenaartje. :

28-03-2011, 12:45

Citaat door Shinny:
Het lijkt me nogal logisch dat je je tijd ook nuttig kan besteden, als je ook op m.nl kan komen.



Oh zo.. En ik maar denken dat het aan mijn intelligentie lag...

28-03-2011, 12:48

Citaat door Surfster:
Verkapte topic van: kijk me een goeie functie heb dat ik geen tot weinig verantwoordelijkheid hoef af te leggen aan mijn baas.

Laat me raden.. je bent IT analist bij overheidsinstanties of gemeente. Ik ben bekend in de IT wereldje en de enige ITer die zo kan werken is een ambtenaartje. :



Dan weet je vrij weinig over het IT wereldje.. Je bent wel goed (of eigenlijk niet) in vreemde verbanden leggen...

28-03-2011, 12:48

Citaat door RENTMEESTER:
IT analist...

Lijkt mij saai.

Citaat door Shinny:
Het lijkt me nogal logisch dat je je tijd ook nuttig kan besteden, als je ook op m.nl kan komen.

Deze is leuk.

28-03-2011, 12:49
Ik doe alles tijdens werk, ik knip mijn nagels niet zelf, wordt voor mij gedaan TIJDENS werk. Lovely...

28-03-2011, 12:49

Citaat door RENTMEESTER:
Hebben jullie dat ook...

Betaal vaak mijn rekeningen tijdens mijn werk...
Boek tickets tijdens mijn werk...
Doe veel mailcorrespondentie tijdens mijn werk..
Zoek veel dingen op tijdens mijn werk..
Pleeg mijn privé telefoontjes tijdens mijn werk..
Knip sinds kort ook mijn nagels tijdens mijn werk..

Binnenkort sporten tijdens mijn lunchpauze, dan heb ik optimaal gebruik gemaakt van mijn werktijd..


Betalingen en boekingen doe ik nooit op mijn werk, ik heb geen vertrouwen op werknetwerk, doe ik alleen thuis op vaste computer.
emailen, dingen uitzoeken.
Sporten tijdens lunchpauze is wel een goed idee.

Sorry maar ik vind nagel knippen op het werk vies.

28-03-2011, 12:51



Citaat door prisonbreak:
Betalingen en boekingen doe ik nooit op mijn werk, ik heb geen vertrouwen op werknetwerk, doe ik alleen thuis op vaste computer.
Uiteraard emailen, dingen uitzoeken.
Sporten tijdens lunchpauze is wel een goed idee.

Sorry maar ik vind nagel knippen op het werk vies.



Wat is daar nou vies aan.. Je kan ook heel erg overdrijven...

28-03-2011, 12:55

Citaat door 3rossaTetouania:
Ik doe alles tijdens werk, ik knip mijn nagels niet zelf, wordt voor mij gedaan TIJDENS werk. Lovely...


O ja, door jouw werkgever? Ik knip liever zelf mijn nagels, ik heb het één keer laten doen door een ander, zo hé veel te kort geknipt, ik had er dagen lang last van.

28-03-2011, 12:56

Citaat door Laat-je:
O ja, door jouw werkgever? Ik knip liever zelf mijn nagels, ik heb het één keer laten doen door een ander, zo hé veel te kort geknipt, ik had er dagen lang last van.

Ja door mijn leidinggevende.

Nueh, ik dol maar, ik doe dat soort dingen niet hier. Maar ik doe de rest wel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8