Bekijk volle/desktop versie : Wat te doen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-03-2011, 11:18
Wat zouden jullie doen in een volgende situatie:

- Zoontje heeft in zijn klas een vriendje
- Dit vriendje wordt vaak door zijn vader gebracht
- In verband met het vroeg beginnen van mijn man breng ik mijn zoon elke ochtend naar school (als het kon dan zou ik absoluut mijn man sturen!!!!)
- Vader van dat kindje laat duidelijk zijn interesse in mij merken (:moe, maar ik negeer hem volledig
- Nu komt moeder van dat vriendje naar mij toe om te vragen of beide kinderen af en toe bij elkaar kunnen spelen
- Heb mijn man niet verteld over de versierpogingen van vader van het vriendje (om het niet te laten escaleren)

Wat nu te doen? Ik heb zooooooo geen zin in gedoe. En ik weet dat ik dat krijg als ik mijn man informeer. Het negeren van die eikel gaat namelijk goed en zo lang ik hem niet de aanleiding toe geef, dan schiet hij niets op met zijn geflirt.
Ik zat eraan te denken om tegen die moeder van het andere kindje te zeggen dat haar zoontje bij ons kan komen spelen maar dat ik wil dat zij hem later zelf ophaalt en liever niet heb dat een man dat doet……….

Ik weet ongetwijfeld dat velen zullen zeggen dat ik mijn man moet informeren, maar dat heb ik niet gedaan vanwege problemen die gaan ontstaan. Ik ken mijn man en die gaat dit echt niet accepteren. En het laatste waar ik behoefte aan heb is drama op school van mijn kind…….pfff, sommige getrouwde mannen moeten ze echt een nekschot geven

28-03-2011, 11:20

hahahahaha monster, is hij

Ik zou gewoon tegen die vrouw zeggen dat haar man, eerst zijn ogen bij zich moet houden.

Weet wel dat als jouw zoontje daar speelt het wel zo correct is dat JIJ hem dan ophaalt ivm het feit dat jij ook liever geen man aan je deur hebt, als je me begrijpt.

Of je toetert als haar man er is en dan komt je zoontje naar buiten.

28-03-2011, 11:21

je kan inderdaad die afspraak maken met die moeder en dat is ook niet meer dan logisch wat ga je een man aan je deur laten. die gaat dan zeker een praatje willen maken. ik vind het heel goed kunnen hoor om dat als eis te stellen.

28-03-2011, 11:21
Je kan toch gewoon zelf recht voor z'n raap zeggen ik heb geen interesse, dus kappen met die versierpogingen! Je man hoeft het niet te weten regel het gewoon zelf.

28-03-2011, 11:23
Mischien geeft jij bewust of onbewust wel seintjes dat jij dat onschuldige geflirt wel leuk vind.... Als je hem heel lelijk en chagarijnig aankijkt zal die vast wel normaal doen..............

28-03-2011, 11:24
Je moet niet te veel stil staan bij jezelf en de man die je versiert!

maar bij je zoontje, is het zn beste vriendje? Zijn vrouw stelt dit voor dus je kan afspreken met zn vrouw wann ze thuis is jij hem komt ophalen etc. Je heb niets te schaften met haar man! Dat het een Hond is , is gewoon bijzaak.

Ik zou er niet te veel aan tillen.

28-03-2011, 11:25
zeggen dat alleen de moeder het kind mag brengen en ophalen. Niks mis mee en zo hoort t ook.

28-03-2011, 11:27
Donder op joh met je schijnproblemen.. Wat probeer je nu kenbaar te maken.. Dat je lekker zou zijn?? Vies wijf...

28-03-2011, 11:27
zijn het marokkanen?
Dan laat je als vrouw toch je man niet de deur openen voor een moslimv"normale"man doet dat ook niet..(bij deze heb ik mijn twijfels)

28-03-2011, 11:32

Citaat door RedCarpetLook:
Weet wel dat als jouw zoontje daar speelt het wel zo correct is dat JIJ hem dan ophaalt ivm het feit dat jij ook liever geen man aan je deur hebt, als je me begrijpt.

Of je toetert als haar man er is en dan komt je zoontje naar buiten.

Nou ik wil eigenlijk dat mijn zoon helemaal niet bij hun speelt en wil haar zoontje dus bij ons laten…….

Citaat door seeyou2011:
je kan inderdaad die afspraak maken met die moeder en dat is ook niet meer dan logisch wat ga je een man aan je deur laten. die gaat dan zeker een praatje willen maken. ik vind het heel goed kunnen hoor om dat als eis te stellen.

Precies, dat dacht ik dus ook.

Citaat door S_1012:
Je kan toch gewoon zelf recht voor z'n raap zeggen ik heb geen interesse, dus kappen met die versierpogingen! Je man hoeft het niet te weten regel het gewoon zelf.

Dat heb ik ook gedaan in het begin. Ik ben een keertje met de kids meegeweest naar schoolreisje en zijn zoontje werd in mijn groep gestopt. Toen probeerde hij een praatje te maken en heb hem duidelijk gemakt dat ik niks met hemt e maken wil hebben.

Citaat door _saloua_:
Mischien geeft jij bewust of onbewust wel seintjes dat jij dat onschuldige geflirt wel leuk vind.... Als je hem heel lelijk en chagarijnig aankijkt zal die vast wel normaal doen..............

Echt geloof me: ik kijk altijd al chagi uit mijn ogen (onbewust) maar bij hem doe ik het nog extremer als mijn blikken hem per ongeluk kruizen. Ik probeer hem echt volledig te negeren.

Citaat door houdaatje:
Je moet niet te veel stil staan bij jezelf en de man die je versiert!

maar bij je zoontje, is het zn beste vriendje? Zijn vrouw stelt dit voor dus je kan afspreken met zn vrouw wann ze thuis is jij hem komt ophalen etc. Je heb niets te schaften met haar man! Dat het een Hond is , is gewoon bijzaak.

Ik zou er niet te veel aan tillen.
Ja dat dacht ik ook. ik wil ook geen drama veroorzaken voor mijn kind.

28-03-2011, 11:33

eerlijk....vind je het stiekem zelf niet leuk en spannend.
elke getrouwde of singel dame word weleens versierd
als jij het zelf niet wilt dan kapt de versierder er zelf wel mee..

28-03-2011, 11:33
dat je hierover nog een topic over opent of wil je een beetje aandacht

nou heel simpel.. ik zou die versierpoging NEGEREN en duidelijk tegen hem zeggen van: " WAT DOE JIJ NOU"

geloof me, hij zal het echt niet meer proberen

28-03-2011, 11:34

Citaat door oemchaima00:
zeggen dat alleen de moeder het kind mag brengen en ophalen. Niks mis mee en zo hoort t ook.

Oke, daar dacht ik ook aan.

Citaat door mmu2:
zijn het marokkanen?
Dan laat je als vrouw toch je man niet de deur openen voor een moslimv"normale"man doet dat ook niet..(bij deze heb ik mijn twijfels)

Yep, het zijn Marokkanen.
ik heb nog niks met die vrouw afgesproken en gezegd dat ik even afstem met mijn zoontje en dan pas bij haar op terug kom. Dus het kan ook best zo zijn dan zij al van plan was haar zoontje opt e halen. ik wil ook nog dat de kinderen dan bij mij komen.......

Pagina's : [1] 2 3 4 5