Bekijk volle/desktop versie : schijnheilig SEXXEN, lang verhaal

Pagina's : 1 [2]

01-10-2004, 11:35

Citaat door Jeblia_1:
Allemaal wel leuk en aardig wat je schrijft, maar wat is nou precies je punt meid? Dat een schuldgevoel ten opzichte van je ouders je van je ouders wegdrijft?

Bij ons thuis is er helemaal niet op gehamerd dat we MAAGD moeten blijven, en geen vriendjes mogen nemen. Zoiets lijkt mij voor zich spreken. Een goede ouder leert zijn kind hoe te bidden, waarom je moet vasten, goede schoolresultaten te behalen en vooral hoe een goed mens te zijn. Seks is een bijzaak!

Ja het is haram, en ja het is een grote zonde! Maar wij Marokkanen zijn way too obsessed with sex!

Wil je een blowjob, een handjob, een down-under whatever. Dat is lekker jouw zaak. Wil je zo graag sexueel actief zijn, zorg er dan in iedergeval voor dat je geen enge ziektes oploopt of dat 1 van de 2 zwanger raakt.

Ik zou zeggen: vrees Allah, gebruik je verstand and enjoy life!
praat niet zo alsof dit moderne tijden zijn, je praat maar wat man. bijzaak tssssss... als je maar niet zwanger raakt? ik wou dat ik je kon stenigen net als de rest in islem wereld

01-10-2004, 12:15

dank jullie wel dat jullie me gelijk geven
maar dit heb ik niet gezet om mij ofzo. ik weet wat ik ben maagd of niet. het gaat echt om algemeen
wat me zo kwaad maak alleen vanwege dit lopen meiden vanhuis weg.

01-10-2004, 12:17
Moet je eens kijken wat een toestand over dit zeg!!

Wat ik hiermee wil bereiken is

Hou op met dat schijnheilig gedoe, durf te zeggen ja ik NE UK en jij ook.

zijn mensen slecht als ze voor de huwelijk hebben het gedaan

01-10-2004, 12:34

Citaat door Marmerr:

Hahahahaha, durf je hier nog van te zeggen ik ben benieuwd.

Marmerr
als je een beurt nodig hebt dan moet je het gewoon zeggen

02-10-2004, 21:36

Citaat door leila87:
hamaswaalqaeda You are the man! Ik ben het echt volledig met je eens. Maar die bullshit over die cola enz. daar wordt iederen op dit moment wel gek van. wil je zeggen datb je ook geen merkkleding draagt die in Amerika is ontworpen?

ik draag geen merkkleding. nee,,,, maar wel nette kleding

02-10-2004, 21:38

Citaat door Jeblia_1:
Pak een baksteen, en breek op je domme lelijke hoofd doormidden.

TARTAK!!
de enige die echt ontploft dat ben jij allah a3lam.
ik heb je niet zo benaderd en jij mij wel , en daardoor heb je je jezelf laten kennen.

beslama,

p.s. ik hoop dat jou niveau van aftroeven van mensen voortaan uit argumenten bestaat en niet uit schelden. want honden blaffen ook altijd als ze aggressief zijn. je bent jahilija

03-10-2004, 21:09

Citaat door hamaswaalqaeda:
Ieman d die jou nog wel tenminste verdidigt, ja ik ben het zeker met je eens jongedame, maar wat wil je tegen deze verloren zielen doen? ze zullen vast met ramadan allemaal in de koffieshop verdwijnen daar betrap ik ze elke jaar.Ik begrijp dat je gek word van dit soort dingen.
Het voelt echt slecht aan, maar je weet he de mensen die dit doen hebben van god een ziekte gekregen sura baqarah?
ze kunnen niet genoeg krijgen en zijn nooit tevreden , willen altijd jong uitzien maar de dood kan je niet ontwijken. over de sex? ach ja wat moet je. Je zegt het zelf het zijn hoeren, maar ik als jongen vind de man erger. jij weet dat jongens zwaarder straf krijgen omdat ze het toestaan.
aan de andere kant zie ik dat vrouwen vaak kleren aan doen alsof het hun 2de vel is. dan ben je echt te koop, en dan vraag je er denk ik ook wel om.
maar waar jij denk ik ook naartoe wil is : mannen willen een maagd en vrouwen een nette jonge man die mmaagd is en heel de pakket.
geloof mij he in de naam van god. ze worden niet alleen gestraft in agira maar ook in doenia, vroeg of laat. Deze mensen menen dat ze muslim zijn, of moeten we zeggen munafiqs? muslim is alleen in hun mond gelegd, en aan hun muren geplakt thuis, maar hun onderwerpen gaan over artiesten etc. idolworshippers, dan hebben ze ook nog shirk.
ze drinken cola, wat ze niet weten is dat elke penny naar israel gaat om de palestijnen. dus deze mensen die sex hebben. die hebben geen imen dat is mijn conclusie, das mijn mening althans. Feiten zijn bij god. ze hebben alle regels al geschonden het zijn kafirs....

alllllllllllllaaaah akbar
waar is de umma

p.s. ik wil de vrouwen niet aanvallen die sex hebben gehad met iemand. ik leg slechts wat feiten en meningen op tafel. ik hoop dat jullie snel stoppen hiermee en ashadu doen. Wie weet vergeeft god jullie. want god is barmhartig en genadig

beslama
helemaal mee eens

03-10-2004, 22:38

Citaat door Jeblia_1:
Luister is ff meneertje.

Ik ben degene die hier heel netjes mijn mening heeft gegeven zonder iets slechts te zeggen. Jij bent degene die zegt mij te willen stenigen, net als de rest van de Islamitische wereld?

Wie gaat er dan te ver..? Ik of JIJ?
ik wil geen ruzie met je lief. ik vind dat je gewoon heel erg westers praat.

03-10-2004, 22:40

Citaat door meSOURAYA:
helemaal mee eens
Dank je wel, dat je het eens met mij bent. het jammere is dat niet iedereen met mij eens is... ach ja...
ik moet maar niet al teveel zeggen, want als je de waarheid verteld dan krijgt men pijn.
en dan willen ze pijn terugdoen... verloren zielen.......

lees maar eens over the perished nations in de koran.....

beslamtek zuster

03-10-2004, 23:19
hamas niet veel praten broerder als je iets veel verkondigen doe het dan op een goede manier of zwijg!!!

en praat nooit goed over jezelf en kom over met genegenheid!!

want iedereen maakt fouten en de beste die fouten maken zijn degene die degene die tawba doen en terug komen bij allah swt

wat betreft de mensen die ontspoort zijn je weet nooit wat allah swt voor hen heeft weg gelegd mischien worden zei wel vrome moslims inch allah

je moet dua doen en verdriet hebben en niet uitmaken voor slecht enz

en sorry als ik iets verkeerd heb gezegt

04-10-2004, 11:59

Citaat door marocboy112:
hamas niet veel praten broerder als je iets veel verkondigen doe het dan op een goede manier of zwijg!!!

en praat nooit goed over jezelf en kom over met genegenheid!!

want iedereen maakt fouten en de beste die fouten maken zijn degene die degene die tawba doen en terug komen bij allah swt

wat betreft de mensen die ontspoort zijn je weet nooit wat allah swt voor hen heeft weg gelegd mischien worden zei wel vrome moslims inch allah

je moet dua doen en verdriet hebben en niet uitmaken voor slecht enz

en sorry als ik iets verkeerd heb gezegt
je heb zeker niks verkeerds gezegd broeder, alleen ik praat niet goed over mezelf , maar ik begrijp wel wat je bedoelt, die maken de meeste fouten , maar als je eerder heb gelezen in het begin dan weet je dat ik heb gezegd dat ik alleen mijn mening geef en feiten bij god zijn, dus ik denk dat ik helemaal niks verkeerds gezegd heb, mijn praatjes mag je volkomen als niks beschouwen,,, ik ben niet de gene die straft maar allah wa 3azza wa jal.....
maar ik begrijp je wel.....

dan heb ik een vraag aan jou he. Hoe gaan we het dan doen met de echte verloren zielen?
2. en de homos kunnen wat mij betreft gedood worden, neem me niet kwalijk

beslama broeder

04-10-2004, 15:53
inderdaad sommige houden zichzelf voor gek. er is een verschil tussen je wensen en de realiteit. daar is niks mis mee zolang je de realiteit maar niet uit het oog verliest.

12-10-2004, 17:42

Citaat door Marmerr:
Moet je eens kijken wat een toestand over dit zeg!!

Wat ik hiermee wil bereiken is

Hou op met dat schijnheilig gedoe, durf te zeggen ja ik NE UK en jij ook.

zijn mensen slecht als ze voor de huwelijk hebben het gedaan
ow jah maar wat wil je nou eigenlijk KIJk ik neuk niet........ maar moet ik tog zeggen ja ik neuk en jij ook????wil je dat

Pagina's : 1 [2]