Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Wat eet je het liefste?



28-03-2011, 00:00
Wat eet je het liefste van volgende junkfoods?

28-03-2011, 00:04


Ik eet het liefste Wok To Go!Mmmmmmmmmm....

28-03-2011, 00:45
Mac Donalds..
Vooral in Islamitische landen, kan je uit het hele menu kiezen..

28-03-2011, 00:51

Citaat door Miss_BenTayeb:
Mac Donalds..
Vooral in Islamitische landen, kan je uit het hele menu kiezen..
Ja hier kun je dat niet eh.. is geen Halal!

29-03-2011, 15:00



Citaat door Superficial:
Wok2go
Jij hebt ook echt smaak!

En vooral de bami daar!!!!!!!!!!MMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMM MMMM!!!!

BEN ER ECHT GEK VAN!!!!!

Tegenover de rest is wok to go toch nog wel het gezondste tussenuit hoor!

29-03-2011, 15:16

Citaat door LaDY_ReD:
Kfc


Is ook echt lekker maar enorm enorm vet hoor.. alles wordt daar helemaal in de olie gebakken.. als je gekookte maïs neemt smeren ze het eerst nog in boter..

29-03-2011, 15:16

Citaat door PoloBleu:
Is ook echt lekker maar enorm enorm vet hoor.. alles wordt daar helemaal in de olie gebakken.. als je gekookte maïs neemt smeren ze het eerst nog in boter..


Je moet het ook niet elke dag eten natuurlijk

29-03-2011, 15:18

Citaat door LaDY_ReD:
Je moet het ook niet elke dag eten natuurlijk


Nee zeker niet!!!!Hahahahah... dat eet ik echt maar een paar x op een jaar hoor!!!!

Maar als ik ga neem ik wel een "family bucket" mee met hotspicy chicken pieces mee voor.. "de dag erop".. ahahahah

29-03-2011, 15:19

Citaat door PoloBleu:
Nee zeker niet!!!!Hahahahah... dat eet ik echt maar een paar x op een jaar hoor!!!!

Maar als ik ga neem ik wel een "family bucket" mee met hotspicy chicken pieces mee voor.. "de dag erop".. ahahahah



Nee als ik die grote neem dan komt het niet goed

29-03-2011, 15:22

Citaat door LaDY_ReD:
Nee als ik die grote neem dan komt het niet goed


Ja ik voel het altijd ook wel hoor de dagen erop dat ik naar daar ben gegaan.. dan train ik paar dagen hard tegenaan om die gevoel terug weg te krijgen en het lukt ook hoor!

29-03-2011, 15:26

Citaat door PoloBleu:
Ja ik voel het altijd ook wel hoor de dagen erop dat ik naar daar ben gegaan.. dan train ik paar dagen hard tegenaan om die gevoel terug weg te krijgen en het lukt ook hoor!



Heb het geluk dat ik zonder aarzeling kan eten en niet gelijk naar de sportschool hoef te rennen. Maar gezond is het zeker niet

29-03-2011, 15:29

Citaat door LaDY_ReD:
Heb het geluk dat ik zonder aarzeling kan eten en niet gelijk naar de sportschool hoef te rennen. Maar gezond is het zeker niet


Nee maar 't is niet van dat ik dik ben helemaal niet.. maar toch als je altijd gesport hebt dan voel je het wel na zo zwaar vettig te eten de dag(of twee)erop.. .

Kijk eh.. ,mensen die nooit echt gesport hebben tja.. die zullen wel geen verschil merken mss..

29-03-2011, 15:31



Citaat door PoloBleu:
Nee maar 't is niet van dat ik dik ben helemaal niet.. maar toch als je altijd gesport hebt dan voel je het wel na zo zwaar vettig te eten de dag(of twee)erop.. .

Kijk eh.. ,mensen die nooit echt gesport hebben tja.. die zullen wel geen verschil merken mss..


Ligt eraan wat je gewend bent denk inderdaad

29-03-2011, 17:59

Citaat door LaDY_ReD:
Ligt eraan wat je gewend bent denk inderdaad
Ja is ook hoor..