Bekijk volle/desktop versie : Jullie Marokanen Zijn Schandalig!



Pagina's : [1] 2 3

27-03-2011, 23:41
Nu marokko heeft verloren is het gelijk weer bla bla bla. Wat is jullie probleem is eenmaal voetbal. Ik ben ook teleurgesteld. Maar toch je kan niet alle wedstrijden winnen. Nu hoor je weer ja hij had zo moeten spelen en ja elhamdoui moest meedoen. Rot Op Joh! Als jullie zo'n goeie coach was dan zaten jullie daar op de bank. Maarnee Jullie zitten achter pc ja hij had zo moeten doen enzo trrrr.

27-03-2011, 23:42


Helemaal gelijk. Zijn gewoon mee lopertjes de meesten

27-03-2011, 23:42

Citaat door Atlasmaghreb:
Nu marokko heeft verloren is het gelijk weer bla bla bla. Wat is jullie probleem is eenmaal voetbal. Ik ben ook teleurgesteld. Maar toch je kan niet alle wedstrijden winnen. Nu hoor je weer ja hij had zo moeten spelen en ja elhamdoui moest meedoen. Rot Op Joh! Als jullie zo'n goeie coach was dan zaten jullie daar op de bank. Maarnee Jullie zitten achter pc ja hij had zo moeten doen enzo trrrr.



ik kan jou niet maar ik hou van jou

27-03-2011, 23:47
ze kunnen ze niet allemaal winnen idd.. maar ze kunnen ze blijkbaar wel allemaal verliezen

27-03-2011, 23:50


Rare meelopertjes hier voor de wedstrijd ja marokko wint gerets is coach we gaan kwalificeren makkelijk. Eind van de wedstrijd zeggen ze wollah hij moet eruit beter. Wollah die mensen zijn grappig ik lach gewoon nu om die topics!

27-03-2011, 23:51
gelijk heb je
Je moet altijd achter je land staan en de team.

28-03-2011, 00:12
deze nederlaag komt nniet zo hard aan omdat algerije als mietjes zaten te voetballen .. ze moesten het hebben van die ene penalty en daarna was het meteen de bus parkeren en spel ontregelen.

we gaan ze pakken in casablanca.

28-03-2011, 00:28

Citaat door Mtazi:
wollah vriend je heb zwaar gelijk alles je een echte marokkaan blijs je ze altijd steunen of ze nou verliezen of winnen. Maar 1 ding wil ik wel kwijt Algerie kan dromen om beter alles ons te zijn, vandaag hebben we verloren dankzij de scheids en ben zeer trots op de elftal door gewoon te gaan me spelen. Dima dima Magreb,



Komt idd door die scheidsrechter wollah. Echt ik werd gek van die man. Hij was alleen bezig met bal neerzetten voor Algerije. En bij die penalty is de keeper van Marokko wel de goeie kant op gesprongen. Dat zie ik niet vaak gebeuren bij penalties.

Ik ben ook trots op onze elftal niet net als die kleuters die ze hier afkraken!!!

28-03-2011, 16:15
Viva La Maroc!

28-03-2011, 20:52
Dames En Heren Waar Blijven De Groenes Puntje:$!

28-03-2011, 20:54

Citaat door Atlasmaghreb:
Dames En Heren Waar Blijven De Groenes Puntje:$!

Haha ik wist wel, waar blijft dat addertje onder het gras

28-03-2011, 20:55

Citaat door Atlasmaghreb:
Nu marokko heeft verloren is het gelijk weer bla bla bla. Wat is jullie probleem is eenmaal voetbal. Ik ben ook teleurgesteld. Maar toch je kan niet alle wedstrijden winnen. Nu hoor je weer ja hij had zo moeten spelen en ja elhamdoui moest meedoen. Rot Op Joh! Als jullie zo'n goeie coach was dan zaten jullie daar op de bank. Maarnee Jullie zitten achter pc ja hij had zo moeten doen enzo trrrr.



volledig mee eens

28-03-2011, 20:56



Citaat door 3bdelilah:
Haha ik wist wel, waar blijft dat addertje onder het gras

hahahhaha ik maak grapje met die groene puntje kan ik geen brood halen toch;p

28-03-2011, 20:59

Citaat door Atlasmaghreb:
hahahhaha ik maak grapje met die groene puntje kan ik geen brood halen toch;p

Hahaha ik maak ook grap, broer

28-03-2011, 21:00
Hahaha je moet eens kijken naar al die forums. Als marokko zo speelt winnen ze. Hahahahaha zegt de andere nee wollah ze moeten zo spelen. Wollah echte grappemakers!

Pagina's : [1] 2 3