Bekijk volle/desktop versie : dagelijks hoofdpijn



Pagina's : 1 2 [3]

28-03-2011, 09:28
Valt mij op dat er tegenwoordig velen last hebben van hoofdpijn hè..

Ik had het vorig jaar, letterlijk elke dag koppijn.. Maar het is alhamdoulilah vanzelf over gegaan!

28-03-2011, 21:25


ik mag geen hijama doen omdat ik in verwachting ben, ik had die vrouw gister gesproken en nadat ik vertelde dat ik zwanger ben , heeft ze gezegd nee niet tijdens de zwangerschap, wel heeft ze me geadviseerd gember te raspen en daar koken water bij te doen, late afkoelen en dan in een fles doen en in de koelkast te doen en elke dag bij el3asser een glas drinken.

ik ga dat proberen !

inchallah helpt het.

28-03-2011, 21:28

Citaat door Onzichtbaar_:
Valt mij op dat er tegenwoordig velen last hebben van hoofdpijn hè..

Ik had het vorig jaar, letterlijk elke dag koppijn.. Maar het is alhamdoulilah vanzelf over gegaan!



hamdoelah!!!!!!

28-03-2011, 23:36

Citaat door TemsoenT:
ik mag geen hijama doen omdat ik in verwachting ben, ik had die vrouw gister gesproken en nadat ik vertelde dat ik zwanger ben , heeft ze gezegd nee niet tijdens de zwangerschap, wel heeft ze me geadviseerd gember te raspen en daar koken water bij te doen, late afkoelen en dan in een fles doen en in de koelkast te doen en elke dag bij el3asser een glas drinken.

ik ga dat proberen !

inchallah helpt het.


Bedankt voor de tip.
Vandaag klopte mijn hoofd enorm tijdens mijn slaap, daarna zakt het af hamdoullahe.
Ik moet zeggen dat het ice pack ook erg goed werkt.

allah shafie el jamee3.

Pagina's : 1 2 [3]