Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid _♥♡Citroensapkuur ♥♡_



27-03-2011, 20:33

Hey dames,

Wie heeft weleens de citroensapkuur gedaan?
Hoeveel kilo's ben jij daarmee kwijt geraakt?

De kuur duurt minstens 10 dagen & dan heb je 3 opbouwdagen.
Ik ben vandaag begonnen.. Dus nog 9 dagen te gaan!

http://citroensapkuur.nl[/SIZE]

[SIZE="2"]Gewicht
Voor veel mensen die de kuur doen, is gewichtsverlies een welkom neveneffect. Sommigen doen de Citroensapkuur zelfs alleen om af te vallen, hetgeen eveneens een heel goede reden kan zijn om deze kuur te volgen. Het is namelijk ook een zeer succesvolle afslankmethode. Gemiddeld verliest men tijdens deze kuur 5 kilo gewicht maar dat is afhankelijk van het overgewicht waarmee men de kuur begint want de Citroensapkuur brengt evenwicht. Dus als u geen overgewicht heeft, zult u minder afvallen maar bent u veel te zwaar, dan kunt u nog meer kilo’s verliezen.

Na de kuur is het de kunst om op gewicht te blijven. Uiteraard kunt u het gewichtsverlies teniet doen door uw oude gewoonten weer op te pakken, maar met wat kleine veranderingen zult u op gewicht blijven.

Bent u één van de weinigen die niet, of bijna niets afvallen? Maakt u zich geen zorgen. Dit kan het gevolg zijn van een uitstekend werkend overlevingsmechanisme van uw lichaam. Het krijgt geen toevoer van vast voedsel dat verbrand kan worden en voor energie zorgt. Daarom gaat het lichaam heel zuinig om met alles wat het nog heeft. Afvallen kan wel, maar op lange termijn. [/SIZE]

[/FONT]

[SIZE="4"][FONT="Arial"]Hopelijk doen jullie mee!!


14-09-2012, 10:29


ik wil dit wel proberen

14-09-2012, 11:24
Wat eet je op een dag en hoeveel citroen gebruik je. Hoe ziet jou dagje eruit met een citroendieeet.

14-09-2012, 12:42
het is zoals ik las alleen maar drinken geen eten

14-09-2012, 21:08


Hier heb je echt discipline en uithoudingsvermogen voor nodig.